We ondersteunen de volgende browsers:

“Een waar paradijsje” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Paraiso Beach Hotel

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Uithoorn, Nederland
1 beoordeling
“Een waar paradijsje”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 augustus 2013

Waarom gaat iedereen naar little corn? Blijf lekker op big corn en slaap in Paraiso. Na mijn lekkere tijd op little, ben ik drie dagen naar big corn gegaan. Dit eiland is veel authentieker en heeft verschillende mooie stranden. Paraiso ligt centraal op het eiland dichtbij verschillende stranden en het dorpje. De cabine was ruim en had een heerlijk bed. Maar de hangmatten waren mijn favoriet!! Wat betreft de douche die is genoemd in andere verslagen: die is inderdaad koud. Maar ik ben eigenlijk bijna geen warme douche tegen gekomen in Nicaragua. Tijdens mijn verblijf wilde ik verschillende restaurants uitproberen, maar uiteindelijk heb ik voornamelijk gegeten in het restaurant. De kaart is uitgebreid en er wordt snel en netjes bediend. Dit heb ik anders gezien in Nicaragua! Ik hoop zeker een keer terug te keren naar dit gezellig hotel :)

• Verbleef Augustus, 2013, bezocht alleen

3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 26 augustus 2013

Paraiso beach ligt op een goede locatie op Big Corn Island, direct aan het strand. Het personeel is behulpzaam. De eigenaar heeft persoonlijke aandacht voor zijn gasten.
De kamers zijn ruim en ook de buitenruimte is prima. Ook het restaurant is goed, beter hebben we elders op het eiland niet gegeten. Het enige minpuntje was de douche. Die had beter gekund.

• Verbleef Augustus, 2013, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Hygiëne

Brunssum
2 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 6 maart 2013

Als we langer konden blijven hadden we dat zeker gedaan!! Helaas waren we onderweg ziek geworden, dus niet veel van het eiland kunnen genieten. Maar door de uitstekende service van het hotel, voelden we ons toch nog op vakantie!! Vooral de eigenaren die steeds voor ons klaarstonden krijgen een groot compliment! We voelden ons echt thuis!! En ook het personeel was top! Want ook al ga je niet van het terrein af gaat, er is echt van alles te doen; luieren in hangmatten, ligbanken aan zee (met een knip in de vingers en dan is de bediening er met een drankje) en heerlijk eten, massages etc etc.

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met vrienden
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 14 steden beoordeeld Plekken in 14 steden beoordeeld
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 15 februari 2013

We verbleven hier vijf nachten.
Vriendelijke, Nederlandse eigenaars.
Leuke, ruime cabana, de helft van een rond huisje met een hangmat en hangstoel er voor.
Gezellig restaurant, het eten was goed. Aardig personeel.
Wat een beetje tegenviel was dat het niet direct aan het strand was, maar dat er een zandweg tussen zat, net even anders..
Het had echter ook zijn charme door de coleur locale die voorbij kwam.

Kamertip: Het enige verschil tussen een suite en een gewone caban is een tv. Nr.0 is als enige vrij gelegen.
Bekijk meer kamertips
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 mei 2012

Wij bleven helaas maar 1 nacht in Paraiso, we waren graag langer gebleven. Paraiso is zeer aan te raden, mooie ruime kamers met hele goede bedden (de beste die we tijdens onze vakantie hebben gehad). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de keuken is goed, hebben heerlijk gegeten. Het hotel heeft ook strandbedden (met kussen) staan waar je heerlijk op kan liggen en van het uitzicht kan genieten. Normaal gesproken kan je vanuit het strand bij het hotel snorkelen naar een schipswrak. Helaas hadden was er te harde wind uit de verkeerde richting en konden wij dat niet doen. Een goede reden om terug te komen.

• Verbleef April, 2012, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 april 2012

Tijdens mijn verblijf van een half jaar in Nicaragua wilde ik mijn moeder en broertje die overkwamen iets bijzonders laten zien; Corn Island. We hebben gekozen voor Paraiso en hebben daar met heel veel plezier verbleven. De grote tuin met hangmatten tussen de palmbomen zorgt voor een heerlijk ontspannen sfeer en het aangrenzende strand is fantastisch mooi. Met de eigenaar zijn we gaan snorkelen, hij kent dit stukje Oceaan op z'n duimpje en heeft ons geweldige plekken laten zien. Bij het terugkijken van de foto's krijgen we nog altijd een warm gevoel :-) De gastvrijheid was top en de sfeer relaxt. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en de bedden incl klamboe slapen prima. Een aanrader!

• Verbleef Mei, 2011, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Paraiso Beach Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Paraiso Beach Hotel

Adres: Shipwreck Beach | Corn Island, Nicaragua
Locatie: Nicaragua > Southern Atlantic Autonomous Region > Corn Islands > Big Corn Island
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 7 hotels in Big Corn Island
Prijsklasse (per nacht): 63 € - 95 €
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Paraiso Beach Hotel 2.5*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Paraiso Beach Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Paraiso Club Hotel Big Corn Island
Paraiso Hotel Big Corn Island
Paraiso Resort Big Corn Island

Als u eigenaar of beheerder bent van Paraiso Beach Hotel, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.