Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 14 juni 2013

Prachtige locatie in een klein 'romantisch' dorpje. Leuk hotel, kleinschalig van opzet en persoonlijke benadering. Hotel is in stijl gerenoveerd, voor ons waren de kamers met 'connecting' doors' erg praktisch ivm onze jonge kinderen.
Leuke tuin met uitzicht op de bergen, en sinaasappelbomen. De locatie is praktisch om als uitvalsbasis te gebruiken en de prachtige oostkust van Mallorca te ontdekken.

Beoordeeld op 14 mei 2013

Een prima hotel voor rustzoekers en toch midden in het dorp, met weids uitzicht over dal en bergen. De tweepersoonskamer was ruim, de 'badkamer' helaas zeer klein en onhandig. De eenpersoonskamer was bijna spartaans. Donker en ongezellig.
Gelukkig was het mooi weer en konden we veel in de prachtige tuin zijn. Ontbijt en diner op het terras waren goed verzorgd.
Minpuntjes: Een bij vlagen doordringende rioollucht. En ondanks de vriendelijke ontvangst en het schriftelijke aanbod om 'alles te doen om uw verblijf en vertrek zo aangenaam mogelijk te maken' bleek het toch niet mogelijk om bij vroeg vertrek een broodje te krijgen.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de bergen. 'Uitzicht' op de stad betekent een raam aan de smalle straat.
Beoordeeld op 8 mei 2013

Op een prachtige plek gelegen in klein dorpje midden tussen de sinaasappelbomen.
Een mooi terras met zwembad en jacuzzi waar we ons op verheugden. Maar helaas de jacuzzi is alleen hoogzomer in gebruik en niet verwarmd. Het ontbijt was heel goed alleen geen vers sinaasappelsap wat ons bevreemde als je midden tussen de sinaasappels zit.
Een mooie uitvalsbasis voor tochten en wandelingen in de omgeving.
Prijs-kwaliteitverhouding matig.

• Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 oktober 2012

De locatie en het uitzicht is werkelijk fantastich.Leuk hotel, alleen de informatie over het hotel is niet up to date, het hotel is namelijk uitgebreid van 8 naar 18 kamers. Dit heeft een behoorlijke impact op de warm water voorziening, daardoor hebben wij verschillende dagen zonder warm water gezeten en dat is toch zeer ongemakkelijk als je in de juniorsuite verblijft ad € 229,00 per nacht. Prijs/prestatie verhouding is niet in balans. Het ontbijt is niet slecht maar het bevreemdt mij dat de tuin vol sinaasappelbomen staan en er geen verse jus d'orange te verkrijgen is in het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 2 oktober 2012

Het hotel is een prima plek om te vertoeven. Wij hebben 7 nachten in de fraaie "Sa Capelleta" kamer gelogeerd. Het hotel heeft een goed ontbijtbuffet. De tuin is heerlijk om te vertoeven op een van de ligstoelen met voldoende schaduw plekken als je het te warm krijgt.

Locatie van het hotel is prima in het dorpje. Dicht bij de restaurants en het pleintje.

'S nachts hadden we op de warme nachten last dat we wakker werden van de warmte omdat de airco uitging (zie ook andere recensie). Maar met koelere nachten was het prima, aangezien we laat in september er waren hebben we hier verder niet veel ongemak van gehad.

André had goede suggesties op te eten en waar te wandelen. Al met al een geslaagde vakantie.

Mvg,
Christiaan en Marel

Kamertip: als je genoeg te spenderen heb, is de "Sa Capelleta" kamer ideaal met zijn privé balkon en zitje in een afgescheiden ruimte van het slaap gedeelte.
Datum van verblijf: september 2012