Hotels.com
Lol.travel
Beoordeeld op 29 juli 2014

Het resort hotel ligt midden op de strip. Handig als je te voet de strip op wilt gaan. Het Franse thema is in het hele resort zichtbaar. Genoeg restaurants voor iedere portemonnee, dit geldt ook voor het entertainment, shops en uiteraard het casino. Min punt van onze kamer, inclusief ontbijt, was het ontbijt. Wij hadden via Expedia inclusief continenten breakfast geboekt, maar kwamen bedrogen uit. We kregen een tegoed van $ 18 per dag voor 4 personen. Personeel gaf aan dat het company policy was. Erg jammer omdat we Ballagio hadden gewisseld voor Paris juist voor het ontbijt dat inclusief zou zijn, maar dus extra kosten met zich meebrengt.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 29 mei 2014

2 Dagen doorgebracht in Las Vegas, in hotel Paris! in 1 woord geweldig, overweldigend! Een paar duizend kamers en wij sliepen op de 23e etage. Toch een vrij persoonlijke ontvangst. Vreemd genoeg dwars door het Casino naar de lifts, alles in het Frans, je waant je bijna echt in Frankrijk. Mooie ruime kamer met een geweldig uitzicht!

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 31 oktober 2013

Prima valet parking service en zeer vriendelijke hosts. Casino personeel zeer vriendelijk en goede shows. Restaurant (inpandig) van Gordon Ramsey is een aanrader! Poolarea valt wat tegen; geen poolbar

Kamertip: eifeltower view
Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 oktober 2013 via mobiele applicatie

In LV is het ene hotel natuurlijk nog mooier dan het ander. Wij waren echter zeer tevreden over paris. Onze kamer op de 32e verdieping was prima schoon en het bed sliep prima. Doordat we zo hoog zaten en ook een beetje aan de zijkant van het hotel (zicht op noordelijk deel vd strip) hebben wij totaal geen geluidsoverlast gehad. Het hotel bezit ook een prima zwembad onder de Eiffeltoren en er zijn ruim voldoende ligbedden.

Wij hebben 1x gegeten bij Mon Amie Gaby in Paris zelf. We waren vergeten te reserveren, dus moesten ruim uur wachten. Maar met een pieper in de hand en een drankje in het casino was die tijd zo om. Het eten was goed, alleen volgden de gerechten elkaar te snel op. Duidelijk was dat het de bedoeling was om ons tafeltje na ons nog een keer bezet te krijgen. Dat was jammer en deed enigszins afbreuk aan het goede smaakvolle eten. Ontbeten hebben wij elke ochtend in de Franse bakkerij. Lekkere cappuccino en lekkere broodjes.

Het hotel ligt midden op de strip, zodat eigenlijk alle hotels op loop afstand liggen. Parkeren is gratis in de garage (behalve valet) en goed te doen.

Al met al fijn hotel. Mocht ik ooit weer naar Vegas gaan, zou ik zeker weer naar dit hotel gaan!

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 23 september 2013

Wij hebben 2 overnachtingen in dit hotel gedaan. De ligging op de strip is ideaal. Recht tegenover Bellagio. Goede uitvalsbasis naar andere hotels op de strip. Binnen is het alsof je in de straatjes van Parijs wandeld. Het Sportcafe heeft goed eten en ook het restaurant waarbij de "buiten" op terras zit heeft heerlijk eten.
Kamer was ruim, schoon, en goed geïsolleerd qua geluid. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: september 2013