Hotels.com
Hotel Website
Beoordeeld op 5 mei 2014

Het is alweer even geleden maar wat hebben wij het hier fantastisch gehad!
Een prachtige plek aan zee maar ook in the jungle.
Heerlijk ontbijt inbegrepen en voor 10 dollar kun je 's avonds mee eten.
Leuke eigenaar, geeft goede tips over de omgeving.
Kamers heerlijk en Heek romantisch, mooi groot houten balkon met uitzicht over zee.
En een lekkere hangmat.
Heerlijke gezellige lounge ruimte.

Let op: ligt buiten het dorp. Auto nodig.

Tip: ga naar Jaguar rescue center, is geweldig!
Tip: toen twee nachten volgeboekt bleek, konden wij na 1 nacht wisselen van kamer, voor ons geen probleem , 30% korting op de prijs!

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 9 april 2014

Een mooi, rustig gelegen, strikt rookvrij, hotel. Ruime kamers met een groot terras, twee fans aanwezig. Zeer goede bedden. Al het meubilair is van natuurproducten gemaakt. Uitstekende schoonmaakploeg. Goed restaurant en bar. Zeer fraaie uitstekend onderhouden tuin met een zwembadje. Op enkele tientallen meters strand met gratis bedjes en parasols. Mogelijkheid om eten en drinken op het strand te bestellen. Na 22.00 uur stil. Kortom hemel op aarde !

Kamertip: kamers op eerste etage (Ocean rooms) met uitzicht op tuin en strand
Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 augustus 2013

4 nachten geslapen, en erg goed bevallen! Bedden zijn een beetje smal maar verder prima.
Wij sliepen op de bovenste verdieping in de hoek. Groot terras en heerlijke hangmat.
Eten in de avond is ook zeer aan te bevelen.

Kamertip: Kamer op de bovenste verdieping!
Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 7 april 2012

"Happiness is wanting what you have" zeggen ze hier. Ze hebben alles in huis voor een onbezorgd verblijf, dus je wilt ook niet meer dit.

Alles valt of staat met goed personeel, maar daar hoeven ze zich in de Banana Azul geen zorgen over te maken. Iedereen is erg vriendelijk!

We verbleven in een Ocean Room. Prachtig ingericht met (net als in de rest van het resort) goede details, zoals bijvoorbeeld de plant in de douche! De veranda was onze favoriete plek na een dag zwemmen/ bodyboarden/fietsen. Bodyboarden en fietsen zijn te huur via de receptie.

Banana Azul ligt dan een stevige strandwandeling vanaf het centrum af, maar zoals eerder vermeld: je komt hier niets te kort en meer heb je helemaal niet nodig. Goed eten en een gezellige bar. Zondagavond is het (onbeperkt) fajitas avond = aanrader.

Gratis internet is overal beschikbaar, het enige minpuntje is dat de verbinding regelmatig wegvalt. Maar goed, als dat het enige is...

Datum van verblijf: februari 2012
Beoordeeld op 6 februari 2011

Onze bedoeling was vooral de natuur te bewonderen in de buurt. Banana Azul maakte er ook een droomvakantie van. We konden er s morgens wandelen aan het prachtige en propere strand aan het hotel. Om daarna lekker te genieten van het uitgebreid en verzorgd ontbijt. Overdag kan je er van smorgens vroeg reeds de bossen gaan opzoeken op een 15 min rijden, of zelfs gewoon in de tuin van het hotel bij zonsopgang de mooie vogels en kikkers gaan bekijken. En niet te vergeten ook leuke verfrissing in het zwembad van het hotel. En dan een lekkere cocktail met zicht op de tuin en zwembad.

De kamers zijn zeer verzorgd, en met een muggennet, zodat je toch dat iets aangenamer slaapt. Jammer dat de bedden iets kleiner waren en niet zo comfortabel. Maar dit is een detail in al het overige wat Banana Azul u biedt.

Blijf er s avonds zeker ook eens eten, je zal er zo van genieten dat je er nog vaker zal eten. Het is er niet duur, en lekker.

Datum van verblijf: januari 2011