“Uitstekend. ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 291 Restaurants in La Fortuna de San Carlos
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Costa Ricaans, Hedendaags, Internationaal, Café
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door ons hotel en voldeed aan alle verwachtingen. Heerlijk gegeten. De kip tropical was uitstekend en prachtig opgediend. 😀 en idd daar betaal je ook iets hogere prijs voor. Al met al, zeker een keertje proberen als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: september 2015

13 februari 2014 beoordeeld

Lekker gegeten, prima service. Niet goedkoop, zeker de wijn is voor Costa Ricaanse begrippen onbetaalbaar. Verder helemaal goed.

Datum van bezoek: januari 2014
10 februari 2014 beoordeeld

Hier aten wij onze beste maaltijden in Costa Rica!
Iedere keer als wij er kwamen zag alles er tiptop schoon uit, werden we hartelijk welkom geheten en was eten en drinken van uitstekende kwaliteit.
De cocktails zijn erg lekker en betaalbaar.De kaart is uitgebreid en bevat o.a. pasta,vlees , vis.
Een aanrader is het voorafje met tonijn tartaar.
Heerlijk en een heel mooie presentatie.

Datum van bezoek: januari 2014
9 december 2013 beoordeeld

Leuk restaurant centraal gelegen in La Fortuna, midden in het centrum.

Een uitgebreide menukaart met veel lekker voedsel. Wij gingen voor de merlijn met avocado in limoen (zelden zo een frisse combinatie gehad HEERLIJK en de merlijn was boterzacht) en een triootje van vis.. als hoofgerecht de tilapie met risotto die eveneens heerlijk smaakte.

Wellicht is reserveren handig, omdat er aardig wat groepen aan het dineren waren. Wij konden gelukkig met zijn 2en makkelijk terecht. Maar je kan ook net pech hebben.

Datum van bezoek: februari 2013
    • Sfeer
17 mei 2013 beoordeeld

Mega lekker, echt verassend...
wel niet zo goedkoop maar zeker aan te raden...
we gingen normaal naar soda Viques gaan eten zijn, maar vonden dit niet direct en zo zijn we daar terrecht gekomen....

Datum van bezoek: april 2013

Reizigers die Don Rufino bekeken, bekeken ook

La Fortuna, La Fortuna de San Carlos
La Fortuna de San Carlos, Arenal Volcano National Park

In Don Rufino geweest? Deel je ervaringen!