We ondersteunen de volgende browsers:

“Terecht het Paradijs van Bodrum” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Ersan Resort & Spa

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Opslaan
Ersan Resort & Spa aan Favorieten toegevoegd
Ersan Resort & Spa
5.0 van 5 Resort (all-inclusive)   |   Icmeler PK 357, Bodrum 48400, Turkije   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 20 van 115 hotels in Bodrum
Terheijden
1 beoordeling
“Terecht het Paradijs van Bodrum”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 januari 2012

Geweldig fijn hotel met een heel erg mooie ligging. Eten goed ( de mogelijkheid om recht aan zee te lunchen en te dineren in de extra restaurants ) , personeel goed en vriendelijk, mooie Spa en eigenlijk zijn er zeer weinig minpunten te melden. Wel niet zo gunstig voor mensen die niet goed ter been zijn. Ligging direkt aan zee en zoveel ruimte dat je altijd plek hebt om een lekker plekje uit te zoeken.Je kunt er ook nog eens lekker vissen. In no time ben je ook nog in het centrum van Bodrum wat voor mij een van de mooiste plaatsen is die ik heb bezocht.
Wij zijn er nu vier keer geweest en hebben ook voor dit jaar weer geboekt.

Kamertip: Dit is erg persoonlijk natuurlijk. Zelf altijd een kamer in het hoofdgebouw met zeezicht of zijzeezi ...
  • Verbleef Juni, 2011, bezocht met vrienden

Overzicht waarderingen
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (19)
Datum | Waardering
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Minsk, Wit-Rusland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 november 2011

best hotel in the bodrum super hotel super service super staf sper management super super super

Kamertip: family room family area super
  • Verbleef September, 2011, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Dikkelvenne, Oost-Vlaanderen, Belgium
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 oktober 2011

Wij waren zeer aangenaam verrast door dit hotel. De omgeving is super, het eten is goed en de bediening zeer vriendelijk. De zwembaden waren mooi en er waren steeds voldoende ligzetels beschikbaar. Het animatieteam is uitstekend en de shows zijn ook zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef September, 2011, bezocht met vrienden
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Doetinchem, Gelderland, Netherlands
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 oktober 2011

mijn vriendin en ik hadden eigenlijk een ander hotel geboekt maar die was overboekt. we konden hier terrecht en mochten als we wouden na 3 dagen nog terug naar het andere hotel. nou dat wouden we niet meer! het was echt een super hotel! mooi, groot, heerlijk ontspannen sfeer echt een plek om tot rust te komen. Ik zou zo weer gaan! De spa die erbij zit is een echte aanrader!

• Verbleef September, 2011, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Haarlem, Noord-Holland, Netherlands
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 25 oktober 2011

erg mooi resort met mooie familiekamers..elke dag schoongemaakt en schone handdoeken..pasje voor strandhandoek dus ook elke dag schoon!! flesjes water op kamer.3 keer per dag eten met veel keus elke keer aangevuld! Na een dag wisten ze wat je wilde drinken en dat stond dan ook al klaar!!(met dank aan Ibrahim!!)was je klaar met eten werd je bord weggehaald. tussendoor kun je op diverse plekken drinken pakken..en om 17 uur hapjes bij de tuanabar..keuze uit 3 zwembaden of prachtig uitzicht vanaf je bedje op strand (houten vlonders) verschillende plekken waar je de zee in kan lopen.dolmus bij ingang van hotel daarmee kun je naar bodrum 1.50 p.p heen en 1.50 terug p.p op de terug weg kun je hem gewoon aanhouden en instappen perfect geregeld bussen rijden om de 5 minuten..
het is een groot resort dus idd wat lopen maar valt erg mee en niet verevelnd vanweeg de mooie omgeving!! anders rijden er golfkarretjes die je gewoon aan kunt houden en die brengen je waar je heen wilt!! ook dagje spa gedaan scrub en massage (smiddags korting word ook aangegegeven en ze lopen er mee rond!!) wat echt superverwennen! kortom echt vakantie gehad!!

Kamertip: familiekamer met uitzicht op zwembad
  • Verbleef Oktober, 2011, bezocht met familie
Hampshire
Profbijdrager
30 beoordelingen 30 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
Plekken in 21 steden beoordeeld Plekken in 21 steden beoordeeld
26 nuttige stemmen 26 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 augustus 2011

We zijn gisteren teruggekomen van het Ersan in Bodrum.
Ik zou dit hotel zeker aanraden voor families of stelletjes, jonge en oudere mensen.
Het personeel van het hotel erg vriendelijk en behulpzaam.
De service is erg goed en de kamers worden elke dag schoongemaakt, met bedden die drie keer per week worden verschoond.
Er is een zeer goede selectie aan eten met voor elk wat wils.
Het eten wordt goed gepresenteerd en er is van alles genoeg.
Vrijwel elke salade die je maar kon bedenken was aanwezig, evenals patat, rijst, pasta, vlees en vis en zowat alles wat je kon bedenken en in grote hoeveelheden.
Als je niet wilt eten in het drukke restaurant kun je gebruikmaken van de à la carte restaurants in het complex.
Er zijn ook drie zwembaden voor iedereen en en bij het strand is er een dek.
Er zijn ook tal van bedden met matrassen die ook heel schoon gehouden werden.
Ik kan niet al te goed over het hotel spreken, alles was goed, maar de luchthaven ervaring was geen goede afsluiting van de vakantie..
Het is zeer onprofessioneel de manier waarop ze omgaan met het inchecken enzovoorts, er zijn geen stoelen om op te zitten, en voor eventuele drankjes of eten worden belachelijke prijzen gerekend.
Mensen worden op de grond neergezet en het is echt niet goed genoeg.
Het is erg warm met veel zeer vermoeide reizigers en jonge kinderen, daar moet echt iets aan gedaan worden.
Ik verwijt het de luchtvaartmaatschappijen, ze moeten aandringen bij de luchthavens om op de reizigers te passen, soms denk ik dat ze vergeten dat wij er al uren rond hangen - Ik ga dit opnemen met Thomson Airlines.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 4
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
ERSANGRD, Guest Relations Manager van Ersan Resort & Spa, reageerde op deze beoordeling, 28 augustus 2011
Dear guests,
Thank you for your review. We are delighted to read your nice comments. It is a pleasure to note your satisfactionLooking forward to welcome you back…
Best regards
Belgium
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 8 steden beoordeeld Plekken in 8 steden beoordeeld
10 nuttige stemmen 10 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 9 augustus 2011

Mooi hotel, aangename tuin en leuke zwembaden, veel terrassen, genoeg ligzetels. Ontbijt is zeer goed, maar slechts 1 koffiemachine en er zijn geen kannetjes te vinden. Middagmaal en avondmaal is te weinig gevarieerd, te vaak dezelfde maaltijden en keuze van vlees (kip, lever, gegrilde vis 3 avonden op rij) Bediening van drank in restaurant is een ramp, duurt zeer lang wegens te kleine bar en lange aanschuiftijden. Dranken zijn ook onvoldoende gekoeld, wijn staat al van 18u in karaffen op te warmen want het restaurant is maar voor de helft voorzien van airco. Obers en managers reageren onverschillig op klachten van gasten. All-in is in dit hotel zeer subjectief : je moet voor van alles en nog wat bijbetalen en als je drank vraagt krijg je kleine hoeveelheden en moet je telkens naar de bars. Ijs en citroen in cola of cocktail moet je telkens vragen. Adultzwembad wordt niet gerespecteerd, kinderen vertoeven hier ook. Overal in de tuin, aan zwembaden en langs de ligbedden te luide muziek van animatie of luidsprekers. Je vindt er geen rustig plekje. Drank in a la carte restaurants is overdreven duur (1 fles wijn=30 EURO, 1 frisdrank=3 euro), eten is er niet bijzonder. In de disco is alles betalend, gevolg : geen vakantiegangers te vinden, een lege hall met 3 man personeel die niks te doen hebben.Avondshows zijn amateuristisch, animatie elke dag hetzelfde. Het hotel stikt van de Fransen, ik voelde me in Frankrijk en niet in Turkije, overal de hele dag door Franse chansons.Watersporten zijn bijbetalend en duur.Artikelen in winkeltje ter plaatse zijn dubbel van de gewone prijs. In heel het hotel kan je geen ijsjes krijgen, enkel in het dure winkeltje. 's Avonds sluit de ene strandbar al om 22u, de andere om 24u, dan is het gedaan met gratis dranken van de all-in, enkel water en fruitsap op basis van siroop. Vers fruitsap bij ontbijt kost 3 EURO voor een klein glaasje. Gevolg : bijna niemand koos hiervoor en mensen brachten hun eigen brik fruitsap mee aan tafel. Hotelkamer : 2-persoonskamer is mooi ingericht met tv en minibar (leeg op 2 flesjes water na) maar klein. Airco staat standaard op 24graden (te koud 's nachts want blaast over de bedden heen). Badkamer is ok maar te weinig verlicht, slechts 1 spaarlamp. Zit je op het benedenverdiep dan voel je je in een kelder terechtkomen, wij zaten gelukkig op het 3de verdiep. Kamers zijn wel geluidsdicht. Bedden zijn zeer comfortabel. Kamermeisjes doen hun werk zeer goed. Personeel is niet professioneel : op een avond was ik in de lobby (gratis wifi) getuige van een ruzie tussen een klant, een receptioniste en de hoofdanimator, het geroep en getier voor de hele lobby, handgemeen, de receptioniste gooide iets stuk tegen de muur en de bellboy mocht alles opruimen, ocharme die jongen. Heel onprofessioneel gerund hotel. Er zijn te veel managers die de hele dag rondlopen met hun neus in de lucht alsof ze alles beter weten maar ze grijpen niet in waar ze moeten. Het lagere personeel loopt er hier en daar ook maar een beetje verveeld rond, behalve in het restaurant waar ze flink moeten doorwerken om de tafels af te ruimen, drank te bedienen en tafels te dekken. Je wordt er bediend maar een alstublieft of vriendelijke blik gunnen ze je niet, het lijkt wel alsof je hen lastig valt.
De ligging van het hotel : ver van Bodrumstad tussen 2 scheepswerven op hellingen, geen omgeving om 's avonds een wandeling te doen. Naar de stad met Dolmus is ongeveer 15 minuten.

• Verbleef Juli, 2011, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Ersan Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ersan Resort & Spa

Adres: Icmeler PK 357, Bodrum 48400, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse Egeïsche kust > Mugla Provincie > Bodrum Peninsula > Bodrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 110 € - 319 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Ersan Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, HotelsClick en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Ersan Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ersan Resort And Spa
Ersan Hotel Bodrum
Club Ersan Bodrum

Als u eigenaar of beheerder bent van Ersan Resort & Spa, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.