Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 29 juli 2014

We verbleven hier 5 nachten met 2 gezinnen en hadden het hier super naar onze zin. Bij aankomst bleek dat 2 van de 4 geboekte kamers nogal ver van elkaar lagen, wat met kinderen niet praktisch is. Dit werd snel aangepakt en opgelost met het voorstel om na 1 nacht de kamers te switchen. De rest van ons verblijf genoten van het zwembad, de mooie ligging van het resort aan de rivier en extra's zoals de country market waar je tussen 4 en 5 in de namiddag gratis kon proeven van lekkere Vietnamese specialiteiten. Het restaurant vonden we wel aan de dure kant, lunchen of dineren kan je dus maar beter in de stad.

Beoordeeld op 28 juli 2014

Het is een prachtig resort, met zeer mooie tuin aan de rivier. Heerlijk zwembad met poolbar en mooie kamers, begane grond of 1e verdieping. Kamers zijn zeer ruim en verzorgd! Alles wordt ook zeer goed bijgehouden. elke middag is er de mogelijkheid om in de tuin lokale gerechten te proeven, heerlijk! en de sunset river cruise is ook erg leuk om te doen en gratis! Naar het centrum kan met de boot of lopend, je bent er zo ( 2 min). Al met al zeker een resort om terug te komen!

Beoordeeld op 27 juli 2014

Het is een mooi aangelegd resort. Ze doen extra activiteiten voor de gasten zoals country market met lekkere lokale hapjes of een sunset tour met de boot. Het ontbijt is uitgebreid en goed. De tuin en het zwembad zijn mooi aangelegd . Een fijn verblijf om te vertoeven.

Beoordeeld op 20 maart 2014

We zin 6 dagen in Vinh Hung geweest, het is een geweldig hotel, het beste waar we verbleven zijn. De kamers zijn supergroot en alles is heel erg schoon. Wij hadden uitzicht p de rivier en een terras met 2 ligbedden. Al het personeel is zo vriendelijk en aardig. Het ontbijt is eveneens geweldig goed. Prachtig zwembad. Je kunt heerlijk bij de rivier zitten en genieten. Er gaat een gratis boot naar de markt, maar als je de straat uitloopt en links gaat ben je er lopend in maximaal 10 minuten en s 'avonds begint de avondmarkt aan het einde van de straat. Elke middag is er een marktje in de tuin waar je lokale gerechten kunt proeven. Ook kun je dan zelf een lampion maken. De gezellige bar in het midden van de tuin waar het personeel altijd voor je klaar staat. Vooral van Tam hebben we genoten, een oudere vrouw die haar vak verstaat.
Alle tuinen zijn zo mooi aangelegd en ze zijn er de hele dag in bezig. Er is ook een groente/kruidentuin waar de kok zijn eigen kruiden teelt.
Wij hebben de cookingclass gedaan, een aanrader eerst naar de markt, uitleg van de producten en daarna buiten bij het hotel met de kok koken en daarna je zelfgemaakte lunch opeten. Een kookboekje krijg je cadeau. Het was in één woord geweldig. We hebben ook van de BBQ avond genoten.
Tegenover het holet kun je de was laten doen.
Niet twijfelen gewoon hiernaartoe gaan je krijgt zeker geen spijt!!

Kamertip: Maakt volgens mij niet uit het is overal mooi.
Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 10 oktober 2013

Wij zijn 3 nachten verbleven in dit resort. De kamers waren zeer ruim en netjes. De ligging is net 5 minuten lopen van het drukke maar knusse stadscentrum. Er was een heerlijk zwembad met een bar zodat je na een drukke dag een duik kon nemen en een biertje aan de poolbar kon doen. Ontbijt met uitzicht op de rivier was een goede start van de dag! Zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: oktober 2013
Reistype: Reisde met vrienden