We ondersteunen de volgende browsers:

“"Leuk hotel in rustige omgeving"” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali

Opslaan Opgeslagen
Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali
3.0 van 5 Hotel   |   Jalan Hang Tuah No. 54, Sanur, Denpasar, Bali 80030, Indonesië   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 35 van 64 hotels in Sanur
Assen, The Netherlands
Topbijdrager
76 beoordelingen 76 beoordelingen
33 hotelbeoordelingen
Plekken in 37 steden beoordeeld Plekken in 37 steden beoordeeld
21 nuttige stemmen 21 nuttige stemmen
“"Leuk hotel in rustige omgeving"”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 april 2012

Wij verbleven hier maar 1 nacht op doorreis en bovendien kregen we i.p.v. de geboekte kamer een upograde naar een Pool Villa Room dus helemaal objectief is deze beoordeling niet. Kamer en hotel hebben een prettige sfeer en het hotel is rustig gelegen en daardoor nogal ver van de winkeltjes en restaurantjes van Sanur. Nog wel lekker authentiek en niet al te groot

• Verbleef Februari, 2012, bezocht met een partner

4 beoordelingen 4 beoordelingen
Plekken in 3 steden beoordeeld Plekken in 3 steden beoordeeld
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2011

Wij hebben in september een rondreis gemaakt op Bali. Een prachtig eiland dat ons hart gestolen heeft. Diwangkara heeft daar niet aan mee geholpen. Omdat ik niet van zeewater houd was een zwembad een van de vereiste aan onze hotels. Het zwembad is oud en ziet er smerig uit. Niet uitnodigend. Diwangkara was ons 5e en laatste hotel. De eerste kamer waar we binnen kwamen (in de prachtig aangelegde tuin, daar viel niets over te zeggen) stonk naar schimmel. Onder de airco zat een grote natte vlek waar gewoon over heen geschilderd was zodat het niet op viel. Na een klacht ingediend te hebben zijn we verhuisd naar een kamer op de 2e etage. De kamer was ruim maar erg gedateerd. Vooral de badkamer was erg oud.

Tip: Controleer of de kluis wel vast staat!

Het personeel is erg chagerijnig en alles wat je vraagt is te veel. Als je bij de receptie om een BlueBird taxi vraagt komt er tot 2x toe zo'n nepperd. Als je de straat op loopt kom je zo een BlueBird taxi tegen.
(ook al zeggen ze bij de receptie dat het nog minimaal een half uur duurt)

Heerlijk gegeten bij Jazz Bar & Grille. in het zelfde rijtje als KFC aan de overkant bij Dinkin Donut. Op 5 minuten lopen van het hotel.

Omdat wij via fox geboekt hebben konden wij dit hotel boeken voor 18 euro per nacht, dus over prijs kwaliteit valt natuurlijk wel wat te zeggen.

• Verbleef September, 2010
epe,gelderland
1 beoordeling
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 1 maart 2010

Matige kamer met badkamer die aan renovatie toe is, geen uitzicht.Ontbijt slecht tot matig, om alles moet gevraagd worden, wordt erg slecht aangevuld.In de eetzaal wordt gerookt. Vol met oudere nederlandse overwinteraars (die bijv. eigen kaas en broodbeleg meenemen en stiekum hun lunch klaarmaken om mee te nemen) die aan elkaar klitten en hun strandbedden strikt bewaken, verder geen interesse hebben in Bali en de Balinezen. Management past zich aan deze sfeer aan.Wel mooie goed onderhouden tuin. Restaurants in de wijde omgeving vol luiddruchtige landgenoten, met eten aangepast aan de westerse smaak ("Amsterdam-Zuid").Voor de vierde maal in zeven jaar op Bali, dit hotel (vierde in vier weken Bali) niet weer. Sanur en Kuta trouwens ook niet.

• Verbleef Februari, 2010, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 5
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali

Adres: Jalan Hang Tuah No. 54, Sanur, Denpasar, Bali 80030, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 13 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 16 spahotel in Sanur
Prijsklasse (per nacht): 49 € - 76 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Asiatravel.com Holdings, Booking.com, Otel, Fastbooking, Hotels.com, HotelsClick en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Diwangkara Holiday Villa Bali Hotel Sanur
Diwangkara Holiday Hotel Bali

Als u eigenaar of beheerder bent van Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.