Inclusief ontbijt
Hotels.com
Priceline
Beoordeeld op 4 september 2013

Het hotel ligt op een perfecte locatie in de oude binnenstad. Veel restaurants en barretjes in de buurt en een heerlijk terras direct voor het hotel (Café van Gogh, de Hollandse Meesters worden goed gepromoot in Boekarest). De kamers zijn goed onderhouden en met aandacht ingericht. Verder uitermate vriendelijk personeel: je voelt je meteen thuis.

Toch nog een verbeterpuntje @Rembrandt hotel: de douche slang was in onze kamer onhandig opgehangen en loopt dwars over het bad als je wilt douchen, het enige wat niet paste bij het 5* gevoel dat we er wel hadden

Kamertip: De kamer helemaal bovenin is iets kleiner, maar beschikt over een klein dakterras met schitterend uitzicht over de oude binnenstad
Beoordeeld op 6 augustus 2013

De kamer was zeer ruim en luxe, hele fijne airco, een prima bed ( zeer goed geslapen dus), voor het ontbijt was er lekkere ruime keuze. Wij hebben met vrienden op een balkon genoten van een wijntje en het prachtige uitzicht over Boekarest. Het hotel ligt op een toplocatie, dus wat mij betreft is dit hotel echt een aanrader!

Beoordeeld op 6 augustus 2013

Wat een heerlijk hotel! Bevindt zich op een toplocatie in het oude centrum. Fijne ruime en koele kamers. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed prijs-kwaliteitverhouding. Ook erg genoten van het ontbijt, dat is in Roemenië wel eens anders. We hebben hier 2 nachten gelogeerd, met een paar dagen ertussen. Toen we voor de tweede nacht terugkwamen, voelde dat als thuiskomen.

Beoordeeld op 27 juli 2013

zoals gewoonlijk wordt ik op prettige manier herkend, waardoor ik het gevoel heb thuis te komen. Kamer is heerlijk koel (in oververhit Boekarest geen geringe luxe). Kamer heeft precies alles wat ik nodig heb en niet meer maar ook niet minder. Van Gogh naast de deur waar je altijd nog iets te eten of te drinken kunt halen is kers op de taart

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 juli 2013

Heel mooi hotel midden in het oude centrum van Boekarest echt een top locatie. Ruime kamers en lekker ontbijt kom zeker nog een keer terug prijs kwaliteit is ook goed. Ook vond ik de kamer lekker groot.

Datum van verblijf: april 2013
  • Reistype: Reisde alleen