Volledig restitueerbaar voor di 2 apr.
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 20 september 2015

Uitstekende plek om na de lange vliegreis even bij te komen. Ik had bij aankomst mijn mobiel in een taxi laten liggen. Hadden zij voor mij opgespoord en opgehaald.
Ook werd er transport geregeld naar Yogja.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Wat een fijne keuze om te overnachten na een lange vlucht! Vriendelijk personeel en brede keuze aan ontbijt. Kamer Is erg modern en schoon en de openlucht bar Is een aanrader voor een lekkere cocktail met uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 september 2015

Keurig hotel met strakke inrichting (veel kunst) gelegen in het centrum van Jakarta.
Door die strakke inrichting vind ik het echter niet erg sfeervol.

Kamer is goed. Ziet er nieuw uit en is schoon. Wel had de airco een irritante lichte tik. Verder had ik graag een minibar/koelkastje gezien. Bed is groot genoeg en ligt lekker.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben goed geholpen met het regelen van auto met chauffeur, maar vroegen hiervoor wel te veel geld.

Ontbijt was goed. Naast de standaard indonesische warme hap ook voldoende voor de westerling.

De rooftop bar is een ideale plaats om even een afzakkertje voor het slapen gaan te halen met de skyline van Jakarta op de achtergrond.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel was onze eerste stop en onze reis door Indonesië en bij aankomst werden we direct aangenaam verrast door de zeer gastvrije ontvangst en service. Het hotel staat midden in wat lijkt het zakendistrict van Jakarta te zijn. Verwacht hierdoor een wat netter publiek en ook de bars en restaurants in de buurt zijn daar meer op ingesteld. Verder beschikt het hotel niet over een zwembad maar de rooftop bar maakt veel goed met een weids uitzicht over de stad. De kamers zijn erg ruim en het kingsize bed zelfs groot genoeg voor mijn vriend (1.96 lang). Perfect hotel dus om je jetlag weg te slapen en daarna het fascinerende eiland Java te gaan ontdekken.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 6 juni 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel, schoon en zeer vriendelijk personeel. Ontbijtje inbegrepen wat prima was. Samen met de rooftop bar een compleet hotel. (Slaap je echter op de 6e, dan hoor je de bass tot 01.00). Eigenlijk een hotel zonder iets op aan te merken!!

Datum van verblijf: juni 2015