We ondersteunen de volgende browsers:

“Slecht hotel” 2 van 5 sterren
Beoordeling van Hotel Ipek Palas

Opslaan Opgeslagen
Hotel Ipek Palas aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel Ipek Palas
4.0 van 5 Hotel   |   Orhaniye Cad. No:9, Sirkeci, Istanbul 34110, Turkije (Sirkeci)   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 425 van 901 hotels in Istanbul
Emmen, Nederland
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
“Slecht hotel”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 20 mei 2012

het is absoluut geen 4 sterren hotel, maar 2 sterren hotel. De badkamer was zeer klein en niet zo schoon, De arico maakt veel herrie en dardoor moesten we drie keer naar andere kamer verhuisd.

• Verbleef Augustus, 2011, bezocht met familie

3,5 van 5 sterren
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 mei 2012

Het hotel ligt heerlijk centraal en is comfortabel met wat kleine kamers.
De bediening is goed, vooral door Suleyman. Hij is altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef April, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 mei 2012

De ligging van het hotel is ideaal. Dichtbij vele bezienswaardigheden. Service was prima. Vriendelijk personeel.
Een minpunt is de grootte van de kamer en veel bouwwerkzaamheden die in de nachtelijke uren plaatsvinden. De twee persoonsbedden zijn aan de krappe kant.
Het ontbijt en schoonmaak van de kamer waren prima verzorgd.

• Verbleef Mei, 2012, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ipekpalashotel, Guest Relations Manager van Hotel Ipek Palas, reageerde op deze beoordeling, 15 mei 2012
Geachte Dhr.Murat

Dank u voor de tijd nemen om uw recente Ipek Palas ervaring op TripAdvisor te delen. Het was een ware eer om u als onze gast. We zijn blij te vernemen dat je het in totaal genoten met us.Uw positieve reacties motiveren ons om te blijven werken naar de hoogste tevredenheid van onze gasten.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug.

Groeten uit Istanbul

Almelo, Overijssel, Netherlands
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 maart 2012

Locatie is perfect, op korte loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Hele mooie hotel!! Goede en leuke personeel, heel behulpzaam en vriendelijk, goede service. Onze kamer werd elke dag netjes schoongemaakt super! Wij willen volgend jaar weer naar Istanbul, dan gaan we zeker weer naar Hotel Ipek Palas. Echt een aanrader!!!

Mehtap Birol en Utku.

• Verbleef Maart, 2012, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ipekpalashotel, Guest Relations Manager van Hotel Ipek Palas, reageerde op deze beoordeling, 4 april 2012
Geachte Akbay Familie

Wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug.

Met vriendelijke groeten

nederland
2 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 januari 2012

De locatie is perfect, in sirkeci, op korte loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Mooi hotel, goed leuke personeel, goede service, onze kamer was netjes elke dag word er schoongemaakt, midden in het centrum . aanrader

• Verbleef Januari, 2012, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ipekpalashotel, Guest Relations Manager van Hotel Ipek Palas, reageerde op deze beoordeling, 21 januari 2012
Geachte Gast

Bedankt voor uw opmerkingen en ons te kiezen accommoderen.We zullen u graag weer gastheer bij Hotel Ipek Palas.

Met vriendelijke groeten

Ruveyda Demirci

In Hotel Ipek Palas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ipek Palas

Adres: Orhaniye Cad. No:9, Sirkeci, Istanbul 34110, Turkije
Locatie: Turkije > Istanbul > Sirkeci , Sultanahmet - Old City
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 248 luxe hotel in Istanbul
Prijsklasse (per nacht): 49 € - 326 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Ipek Palas 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Orbitz, Expedia, Priceline, Travelocity, Tingo, Otel, HostelBookers, Despegar.com, BookingOdigeoWL, Cheap Tickets, Hotels.com en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ipek Palas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ipek Palas Hotel
Ipek Palas Istanbul

Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Ipek Palas, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.