“fantastisch!”
Beoordeling van Albura Kathisma

Albura Kathisma
Geclassificeerd als nr. 157 van 17.272 Restaurants in Istanbul
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Sultanahmet
7 januari 2015 beoordeeld

zeer lekker eten, vlotte bediening en de (indrukwekkende) restanten van een byzantijns paleis in de kelder. Allen daarheen!

Datum van bezoek: december 2014

6 juli 2014 beoordeeld

Per toeval kwamen we terecht bij dit restaurant en was super goed. Was ook mijn verjaardag en Drej Mehmet kwam nog met toetje met sterretje en hij ging nog zingen:-) Voelde mij echt jarig. We hadden nog 3 nachten in Istanbul en hebben daar elke avond nog gegeten.
Normaal hou ik wel van afwisseling maar kaart heeft zoveel lekker keuzes dat ik daar nog wel 7 dagen had willen eten. Heel sfeervol restaurant met erg goede bediening! Topper dus!

Datum van bezoek: juli 2014
4 juni 2014 beoordeeld

Ik wou dat ik al deze positieve beoordelingen kon beamen. Neen. Het liep niet allemaal even gesmeerd. Zelfs met drie soorten olie op tafel. Situatie te complex om uit te leggen; firma; vooraf ed. maar drie keer werd de menukaart gegeven en weer meegenomen. Twee glazen drank aan tafel. Eten zeker niet slecht. Maar wat een chaos.

Datum van bezoek: juni 2014
19 april 2014 beoordeeld

Wij verbleven zes nachten in april 2014 in Istanbul. Na een suggestie van ons hotel, Ishak Pasa Konagi (ook een topper!), gingen we de eerste avond dineren bij Restaurant Albura Kathisma, om de hoek van ons hotel.

Dat bleek een prima tip. Van de zes avonden bezochten we uiteindelijk zelfs vijf keer dit uitstekende restaurant. Zoveel herhaling overkomt ons normaal nooit en dit terwijl direct bij ons hotel wel 250 restaurants te kiezen waren.

Prettige sfeer,relaxed zitten en het straattoneel bekijken, prima bediening, extreem uitgebreide kaart, vriendelijke prijzen en een uitstekende kwaliteit gerechten... Daar kan de Nederlandse horeca nog veel van leren.

Samengevat: een prima restaurant, een top aanrader en mensen van Albura Kathisma: onze complimenten!

Datum van bezoek: april 2014
5 augustus 2013 beoordeeld

Heel mooi restaurant in een leuk straatje met veel restaurant. Eten was erg goed en lekker. Niets op aan te merken. Ook de bediening was goed en erg vriendelijk. Na het eten werden wij meegenomen naar 'het paleis'. Als je door een deur gaat kom je in een ondergrondse ruimte van honderden jaren oud. Normaal betaal je voor deze ruïnes maar nu konden we het zo bekijken! Heel bijzonder!
Een echte aanrader dus ;)

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Albura Kathisma bekeken, bekeken ook

In Albura Kathisma geweest? Deel je ervaringen!