Radissonhotels.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 29 juli 2014

Mooi en goed gelegen hotel, vriendelijk personeel.
Wat het ontbijt betreft, er is niet veel keuze, het zelfde voor het diner. Moderne kamer en badkamer, minibar en alles wat nodig is op de kamer. Maar wegens de beperkte keuze van het ontbijt en diner is dit hotel maar *** stèren waard

Datum van verblijf: juli 2014
GintsDzirnieks, General Manager van Radisson Blu Elizabete Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2014

Dear Edhe_12!

Thank you for choosing Radisson BLU Elizabete Hotel for your stay in Riga!
We appreciate your comments shred on TripAdvisor!

You are welcome to stay with us again!

Kind Regards,
Gints Dzirnieks
General Manager

Beoordeeld op 19 juni 2014

Op reis met een reis organisatie kwamen wij hier te logeren. Ontvangst aan de balie was prettig en het toebedelen van de kamers ging uiterst vlot. De kamer was goed ruim met twee aparte bedden en goede TV. Gratis WiFi. Ruime badkamer met lekkere dikke baddoeken. Het ontbijtrestaurant had een zeer goed en uitgebreid buffet. De oude binnenstad was op loopafstand gelegen en de buurt met de Jugendstil gebouwen lag er als het ware achter.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
GintsDzirnieks, General Manager van Radisson Blu Elizabete Hotel, Riga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2014

Dear KajeeEm!

We are happy that you have enjoyed your stay in Radisson BLU Elizabete Hotel!
Thank you for sharing great comments on TripAdvisor!

Whenever you plan your trip to Riga again, just let us know and we will be happy to accommodate you!

Kind Regards,
Gints Dzirnieks
General Manager

Beoordeeld op 11 december 2013

Ik was hier 5 dagen en heb heel weinig aan te merken op dit hotel , ligging is perfect en anders neem je een taxi (heel goedkoop). Het ontbijt was prima van alles wat. Ruime kamers en schoon met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik vond het alleen vrij warm op de kamer de thermostaat wou niet lager dan 22 graden, centraal geregeld, je kan wel raam open doen.
Verder zit er een leuk lokaal buffetrestaurant op de hoek, geen sterren niveau maar lekkere lokale gerechten.

Datum van verblijf: december 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 oktober 2013

Het hotel is centraal in Riga gelegen.
Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.
De kamers zijn voorzien van goede bedden en zijn niet gehorig, geen geluid van boven of naaste kamers en geen geluid van buitenaf.
Goede nachtrust gehad.
Goede badkamer met allerlei extra's.
Het ontbijt is goed maar het dineer daar aantegen is matig.
Kortom, een hotel zoals het gedacht is, namelijk overnachten

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2013

het is een heel mooi hotel.Goede ontvangst met behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamers zijn keurig verzorgd. Binnen 10 minuten ben je te voet in het oude centrum. Vanaf airport stopt airport express voor de deur. Het ontbijt is keurig verzorgd. Er wordt goed aangevuld, opgeruimd.

Datum van verblijf: oktober 2013