Vio.com
Maddy G
zomergem
moet dringend gerenoveerd worden, en aan het ontbijt kan er ook nog veel verbeteren
Beoordeling van Equity Point Budapest
2,0 van 5 bollen27 mrt 2015 beoordeeld
kamer goed van grote, maar mag dringend eens gerenoveerd worden, vuile tapis plein, stoffige heel donkere, zware gordijnen, vensters sluiten nog met moeite. Het ontbijt, weinig continentaal, veel heel veel groenten tot rode kool, en ajuin toe, dan warme aardappelen met spekjes, geen zoete koeken en slechts één pot compote ( marmelade ?). Wel vriendelijke mensen, en heel goed gelegen.
Datum van verblijf: maart 2015
Kamertip: niet toegankelijk voor rolstoelen of mensen slecht te been, heel kleine lift en nog steeds enkele...
Reistype: Bezocht met een partner
1,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Volledig restitueerbaar
0.5 km van Equity Point Budapest
Zwembad
Meer hotels in Boedapest bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2014

Het hotel heeft een goede ligging, het ligt centraal en 700 meter van het metrostation Opera. er zijn in de omgeving verschillende leuke restaurants en aan het eind van de straat zit een Spar waar je koffie kan krijgen en een bakker met heerlijke broodjes.

De kamers zijn groot genoeg en netjes. ook is er een minibar, een waterkoker, een airco en een kluis aanwezig op de kamer. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel en hadden 's nachts af en toe wat overlast van de mensen op straat.

De service van de receptie is goed ze zijn vriendelijk ze geven genoeg informatie en ze willen je overal mee helpen zo hebben ze voor ons een taxi geregeld voor terug naar de luchthaven dit was 7800 Forint omgerekend ongeveer 26 euro.

Het ontbijt was voldoende alleen het was een warm ontbijt en hier moet je van houden vroeg in de ochtend. We hebben er de eerste dag gebruik van gemaakt maar de tweede dag hebben we een ontbijtje gehaald bij de bakker.

Al met al is het een goed hotel voor een stedentrip en kan ik het je zeker aanraden om er te verblijven.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 mei 2014 via mobiele applicatie

Het hotel ligt erg gunstig en centraal in de joodse wijk. Daarbij is het goed te betalen. Het ontbijt kun je beter ergens anders halen, genoeg leuke bakkers en koffiehuizen voor weinig geld. De bedden waren wat klein en veerden nogal. Als de één omdraait in bed, dan ligt te ander mee te gaan wiegen. Best vervelend na een paar nachten. Al met al: als je niet duur op een goede locatie wilt zitten in Boedapest, kies dan voor Kings! Wil je wat meer comfort? Dan beter een ander hotel voor iets meer geld.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 12 april 2014

we verbleven met 2 volwassenen en 2 tieners in het hotel. Beide slaapkamers waren klein evenals de badkamer. Je moest de deur al dichtdoen om binnen te kunnen staan. Daags nadien kregen de kinderen een grotere kamer aangeboden. Prima initiatief waar we dan ook op zijn ingegaan. Verder alle lof voor de receptie zowel qua taal als service.
Enkel wifi in de lobby en via lan in de kamer. Deze laatste werkte echter niet.
Grootste ergernis was echter het ontbijt. Roerei en knack worstjes. Verder een sneetje kaas dat eerder naar karton smaakte. Koffie uit een grote percolator waar je een sterke maag voor nodig hebt. Vreemd dat in andere recensies wel over een gevarieerd ontbijtbuffet wordt gesproken...

Kamertip: opgelet voor kamers aan de straatkant wegens lawaai
Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 17 november 2013

De uitvalbasis voor een aangenaam Joods verblijf. Midden in de Joodse wijk, 4 synagogen in de directe omgeving, kosjere restaurants/slager/bakker/kruidenier om de hoek. Niet luxueus maar gewoon goed. Vriendelijke ontvangst in receptie, uiterst behulpzaam. Op loopafstand van alles wat Budapest zo leuk maakt.
Enige minpunt is dat je alleen wi-fi ontvangst in de lounge hebt.

Datum van verblijf: oktober 2013
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 juni 2012

kamer met prima bedden en airco (verder geen luxe aankleding). Goed ontbijtbuffet en vriendelijke receptie. Wat wil je nog meer. Dicht bij metro en restaurants, als je wil echte centrum 10 - 15 minuten lopen.

Datum van verblijf: juni 2012