ZenHotels.com
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Inclusief ontbijt
Trip.com
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Beoordeeld op 18 februari 2015

Geweldig goed hotel ,ontbijt heel goed kamer excutive lekker ruim goed bad kamer en service goed van personeel niets te veel K+K hotels altijd goed wij waren in Wenen en in Munchen ! Ook aantebevelen . Ga zeker terug naar dit hotel

Datum van verblijf: februari 2015
KKHotelOpera, General Manager van K+k Hotel Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2015

Dear Guest,

thank you for posting your kind comments on Tripadvisor.
We are happy we lived up to your expectation after visiting our sister hotels and hope you will return to us for another enjoyable stay.
Best regards

Andrea Kopocsy

Beoordeeld op 16 februari 2015

Misschien wel een perfecte locatie in harte Budapest, naast de Opera, maar zeker geen top-hotel. Kamers en badkamer zijn beetje klein. Daarnaast zijn de kamers standaard veel te warm en de bedden gemiddeld. Ontbijt is niet al te uitgebreid en wordt niet altijd even snel aangevuld. Personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Maar dat maakt de algemene indruk niet beter dan gemiddeld.

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Daniel_Horvath, Reservation Manager van K+k Hotel Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2017

Thank you for your positive comments on Tripadvisor.
We are happy that you had a lovely stay with us and hope you will return soon as our guest.

Beoordeeld op 15 december 2014

Dit hotel ligt net aan de mooie opera in Boedapest, propere kamers, niet supergroot maar hoeft ook niet voor een citytrip. Goede connectie met de metro, de winkelstraten zijn ook niet ver stappen. Het ontbijt was ook uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden

Beoordeeld op 9 oktober 2014

goed hotel met zakelijke uitstraling waar men zich prettige en thuis kan voelen ,prettige ligging in het winkel- en uitgaanscentrum van Pest, opera is om de hoek evenals de metro. Receptie spreekt goed Engels

Datum van verblijf: oktober 2014
KKHotelOpera, General Manager van K+k Hotel Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2014

Dear Guest,

thank you for your comments. We are happy you have enjoyed your stay with us and look forward to welcome you again in the near future.
Best regards
Andrea Kopocsy

Beoordeeld op 5 oktober 2014

Een mooi hotel in het centrum van Boedapest vlak naast het opera gebouw waar Evita is opgenomen.
Vanuit het hotel loop je in ongeveer 15 minuten naar de Donau. Tussen het hotel en de Donau bevind zich ook het uitgaans leven van Boedapest.
Hotel is erg netjes, uitgebreid ontbijt en een hotelbar.

Kamertip: Vraag om een kamer die niet aan de voorkant zit. Tegenover het hotel zit een bar waar de mensen savonds als het mooi weer is op straat staan. Met het raam dicht heb je hier geen last van.
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken