“Gewoon lekker”

U Kroka
Geclassificeerd als nr. 91 van 6.784 Restaurants in Praag
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Tsjechisch
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Praag 2
24 maart 2015 beoordeeld

Dit is een soort eetcafé. De ontvangst was zeer vriendelijk alsook de bediening.
Er is een losse sfeer waar men zich direct op zijn gemak voelt.
Het eten was lekker en dit voor een spot prijs. Voor 10 € per persoon hebben wij royaal gegeten en gedronken. Voor dit bedrag kan men bij ons in het beste geval een croque monsieur eten met een koffie er bij .
Als men tram 3 neemt en af stapt in Vyton moet je maar 3 minuten stappen en je bent aan U Kroka.

Datum van bezoek: maart 2015

1 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top diner gehad. Niet culinair hoogstaand, maar wat je krijgt is heerlijk. De echte vleeseter kan zich opmaken voor een uitdaging zowel qua smaak als hoeveelheid. Ik heb de varkensknie genomen die super mals was met een heerlijk knapperige buitenkant. Mijn vrouw had de goulash. Was eveneens heerlijk. Stuk omlopen voor dit restaurant is zeker de moeite waard. En heerlijk dat er niet gerookt mag worden.

31 oktober 2014 beoordeeld

Zeer gezellige plaats, ongelooflijke vriendelijke bediening, eten is fantastisch, voor ieder wat wil, extreem proper, chique et pas cher!

Datum van bezoek: oktober 2014
22 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt google wel nodig om er te komen, maar het is zeker de moeite waard. Bijna vol op een dinsdagavond, gelukkig is er nog plek voor vier personen. Erg sfeer- en stijlvol met een 'buzz' en vooral prettig aanvoelend. Vriendelijke en correcte bediening en vooral goed eten en drinken. Kinderen ( 17 en 10) zijn beiden wild enthousiast. Wij ouders overigens ook.

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
22 augustus 2014 beoordeeld

Met collega's als groep hier gereserveerd. Recensies waren positief en die kunnen we onderschrijven. Voldoende keuze op de kaart. Wijnen zijn oké, maar Praag is natuurlijk een bierstad.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer
Vojta F, Manažer van U Kroka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2014

Hi Robert, thank you for writing this nice review! We are glad you liked it here and enjoyed your evening. We will be happy to have you again soon in future. Take care and thank you one more time. Vojta F. and U Kroka team

Reizigers die U Kroka bekeken, bekeken ook

In U Kroka geweest? Deel je ervaringen!