We ondersteunen de volgende browsers:

“Kindvriendelijk hotel” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Maspalomas Princess Hotel

Opslaan Opgeslagen
Maspalomas Princess Hotel aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Maspalomas Princess Hotel
4.0 van 5 Bijzonder hotel   |   Avda Tour Operador TUI, s/n, 35100 Maspalomas, Gran Canaria, Spanje   |
Hotelvoorzieningen
Plekken in 24 steden beoordeeld Plekken in 24 steden beoordeeld
28 nuttige stemmen 28 nuttige stemmen
“Kindvriendelijk hotel”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 december 2012

Het hotelpersoneel is erg behulpzaam. De zwembaden en de tuinen zijn ideaal voor zonnekloppers met kinderen. Ook de maaltijden zijn verzorgd. Maar let op : dit is een groot hotel voor een massa gasten. Hier vind je niet de rust en de gezelligheid van een charmehotel. Bovendien is de loopafstand tot de kust vrij lang. Gelukkig is het wandelpad verkeersvrij.

Kamertip: Kies een kamer ver van de bar want daar is geluidsoverlast.
  • Verbleef November, 2012, bezocht met familie

Overzicht waarderingen
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (9)
Datum | Waardering
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 24 september 2012

Een goed gemanaged, zeer goed onderhouden, maar iets gedateerd hotel.

We hebben dit hotel via een redelijk voordelige last minute geboekt. Het is zeer zeker niet tegen gevallen maar er zijn wel een aantal punten waar we niet gelukkig mee waren.

Allereerst de ontvangst. Ik reisde met mijn partner en omdat we vaker aparte bedden krijgen omdat we mannen zijn vroeg ik of er een tweepersoons bed beschikbaar was voor ons. Dit bleek op dat moment niet zo te zijn. Haar opmerking "Ik heb er geen problemen mee" vonden we wel ongepast.
De tweede nacht schrok ik wakker omdat ik iets in mijn nek voelde. Ik sloeg het weg en het bleek een kakkerlak te zijn. In bed! Welnu, ik ben echt niet bang voor kakkerlakken. Helemaal niet zelfs, maar in mijn bed en in mijn nek maakt de situatie toch iets anders. Ik kon na dit voorval moeilijk in slaap komen.
De volgende morgen meldde ik dit voorval aan de receptie en de reactie van de receptie manager was "We will fumigate your room". Een simpel duidelijk sorry voor het gebeurde van haar kant had wonderen gedaan. En nee ik wil niet in een kamer slapen dat net met gif is behandeld. Ik moest zelf met het voorstel komen om een andere kamer te krijgen. Daar werkte ze wel zonder problemen aan mee.
In het hotel moet men moet betalen voor schone badhanddoeken. En dat in een 4 sterren hotel. Maar omdat wij 12 nachten bleven vond ik het niet meer dan redelijk dat ze na een week alsnog vervangen zouden worden. En daar wilden ze niet aan beginnen. De receptioniste werd zelfs sarcastisch. Een bedenkelijke service.
Verder heb ik 2 keer gemeld dat het tv signaal slecht was en er is niemand gekomen van de technische dienst om dit te verhelpen.

De kamer vonden we verder netjes.
Maar de badkamer producten zijn een grap. Zo weinig inhoud en erg goedkoop!
Ook vonden we de airconditioning te zwak.
Matrassen waren ok. Niet meer dan dat. Maar de kussens zijn werkelijk zeer slecht en oncomfortabel. NEEM JE EIGEN KUSSEN MEE!

Wat opvallend slecht was was de koffie bij het ontbijt. Ik reis veel voor mijn werk maar heb nog nooit zulke slechte koffie gehad in een hotel. NEEM JE EIGEN NESCAFE MEE! (ja zo slecht is het)

Verder vonden we over het algemeen het personeel vriendelijk. Zeker in het restaurant.
Men werkt er zeer efficiënt en correct. Heel prettig.

Het avond eten was echt prima. Niet top maar genoeg variatie en redelijk goede kwaliteit.

Het zwembad is groot en gevarieerd. Er zijn genoeg comfortabele ligbedden.

Conclusie: Prima schoon groot verzorgd hotel waar wij weer naar terug zouden gaan. Maar alleen met een flinke korting. Er zijn betere hotels voor dezelfde full fare.

Kamertip: Bovenste verdieping kijkend naar de binnentuin/zwembad. Als je geluk hebt tot laat zon.
  • Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Service
Gent, Oost-Vlaanderen, Belgium
5 beoordelingen 5 beoordelingen
Plekken in 3 steden beoordeeld Plekken in 3 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 21 september 2012

Zeer mooi en proper hotel met enorm knap zwembad, vriendelijke bediening, mooie kamers. Het hotel ligt net te ver van het strand om er makkelijk naar toe te wandelen.

Dit hotel is geen 4 sterren waard door een zeer middelmatige keuken. Je eet in een refter (je kan niet buiten ontbijten). De koffie is poeder/oploskoffie. Het sap bij het ontbijt is aangelengde siroop. Het yoghurtje was over datum. Het avondeten was beter, maar nogal eentonig.

Er is geen internet op de kamers mogelijk. Voor internet in de inkomhal betaal je 1 euro per 10'! Zonde! We hadden liever 250 euro pp meer betaald voor hetzelfde hotel met internet op de kamer en een originele keuken...

• Verbleef September, 2012, bezocht met familie
4 beoordelingen 4 beoordelingen
Plekken in 3 steden beoordeeld Plekken in 3 steden beoordeeld
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 21 september 2012

In september 2012 een weekje gran canaria, top vakantie!
Het hotel heeft een supermooi en groot zwembad aflopend voor kinderen met een strandje!
Genoeg bedjes, handdoekenservice, genoeg schaduw, lekkere lunch van patatje, of sandwich of bij het restaurant hacienda in t zwembad gambas, tot spagetti of salades. Supermarkt om de hoek, 25 min lopen langs de lege rivier naar het strand en de duinen. Komt uit bij faro en mooie boulevard om te wandelen naar winkelcentrum. Zeker aanrader voor families met kleine kinderen! Taxi ergens naar toe in de buurt bijna allemaal 4 € dus dat valt reuze mee.
Laatste dag check out om 12 uur, maar free changing room in het andere hotel om te douchen en om te kleden, erg handig! Kamers zijn groot en schoon en niet luidruchtig.

Kamertip: Wij hadden kamer 2094
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
1 nuttige stem 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 april 2011

Ben met mijn dochter 1 week in de paasvakantie geweest. Het hotel op zich is zeer goed. Heel proper , ruime kamers met balkon waar je op kan zitten (bij ons met zicht op zwembaden). Prachtige tuin met verschillende zwembaden en een eigen gemaakt strandje. Alle zetels wel steeds rond 8u30 volzet met handdoeken. Was bij ons wel paasvakantie en dus druk. Restaurant voldoende ruimte, buffetten zeker goed en ruime keuze maar na 1 week wel een beetje eentonig gezien 70% elke dag idem. Elke dag 1u happy hour in de bar was fijn meegenomen. Een bar om rustig te zitten en bar/zaal voor shows afzonderlijk. Geen last van lawaai gehad. Locatie is inderdaad wat minder gezien 20 min stappen van zee langs kanaalweg maar dit wordt toch door het hotel gecompenseerd. Voor de prijs zit je hier heel mooi en rustiger dan in nabijgelegen Playa des Ingles. De duinen in Maspalomas ook de moeite, voor de rest niet veel maar nabijgelegen Meloneras te voet te bereiken met zeer mooie winkels en genoeg restaurantjes.

Kamertip: voor rust , kamer op 3de verd. , niet bij lift
  • Verbleef April, 2011
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
Oostende, België
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 december 2010

Dit is echt een 4-sterren hotel met alle voordelen van het 5-sterren hotel dat er werd naast (aan)gebouwd !

Heel erg lekker eten, super vriendelijke bediening en ruime, zeer nette kamers.

Ligt ook niet ver van Meloneras (te voet bereikbaar via een dijk langs een [uitgedroogd] kanaal) waar je veel shops en restaurantjes hebt.

Een echte aanrader !

• 4 van 5 sterren Kamers
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
5 van 5 sterren Beoordeeld op 31 augustus 2010

Echt de moeite,zalig,hele goede bediening en vriendelijk personeel

Verbleef Maart, 2010, bezocht alleen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

In Maspalomas Princess Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Maspalomas Princess Hotel

Beoordeeld als nr. 11 van 55 bijzondere accommodaties in Maspalomas
Prijsklasse (per nacht): 112 € - 191 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Maspalomas Princess Hotel 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Travelocity, Expedia, Hotels.com, Otel en Tingo, dus je kunt je reserveringen bij Maspalomas Princess Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Maspalomas Princess

Als u eigenaar of beheerder bent van Maspalomas Princess Hotel, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.