Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 15 september 2013

zeer ruime kamer, groot terras met zicht op park en zwembad, ruime badkamer met aparte wc.
Ontbijt was uitstekend met ruime keuze. Het restaurant idem, vriendelijk personeel en vlugge
bediening. Ook aan de receptie vriendelijk en professioneel personeel. Hotel heeft ruime parking en reservatie is zeker niet nodig. Ligt op 2km van t strand.

Kamertip: kamer met tuinzicht zijn uiteraard aangenamer
Datum van verblijf: september 2013
PascalReginensi, Directeur général van Hôtel Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2013

Beste Andrea,

Hartelijk dank voor "Mooi complexe...." !

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervarng van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Nogmaals bedankt, wij waarderen uw trouwe steun ons etablissement.

Hoogachtend.

Beoordeeld op 26 augustus 2013

zeer ruime kamer, als ook de badkamer, badkamer wel aan update toe ,ontbijt perfect, vriedelijke bediening, keuken middelmatig. mooie bosrijke en rustige omgeving Receptie vriendelijk adequaat , ruime parking

Datum van verblijf: augustus 2013
PREGINENSI, Directeur général van Hôtel Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2013

Beste Daniel,

Hartelijk dank voor het invullen van TripAdvisor met betrekking tot uw recente verblijf in Hôtel du Parc.
Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedack op prijs.Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Nogmaals edankt, wij waarderen uw trouwe steun ann ons etablissement.

Hoogachtend

Beoordeeld op 20 augustus 2013

Wij verbleven met een groep golfers voor 2 nachten in het hotel , formule halfpension. De kamers zijn ruim , goed uitgerust.
Het restaurant was uitstekend , goede service en snelle bediening.
De nabijheid van 2golfbanen : les pins en les dunes is ideaal .
Wij gaan beslist terug.

Datum van verblijf: augustus 2013
Reistype: Reisde met vrienden

Beste Monsieur,

Hartelijk dank, uw klandizie is zeer belangrjk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanrengen, help u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Als ik u in de toekomst van dienst kan zijn, aazel dan niet contact met mij in hôtel reception.

Hoogachtend

Beoordeeld op 16 juli 2013

Zeer prettig hotel. Wij hadden een ruime balkonkamer met parkzicht. Veel natuur, rustige ligging. Vriendelijke en efficiënte service. Lekker eten met keuzemogelijkheid in halfpension. Slechts één avond overrompeling in het restaurant met lange wachttijden. Dit was nooit het geval bij het ontbijt (rond 9 u), ook heel lekker. Zwembad was wel niet verwarmd, dus eerder fris. 3 km doorheen de prachtige villawijk in het bos naar de zee en het kleine dorpje met voldoende lunchmogelijkheden. Ook hier ongekend rustig en meer dan voldoende parkeermogelijkheid vlak bij de promenade en het strand, bovendien gratis, zelfs geen parkeerkaart nodig! Een echt verborgen pareltje, zoals trouwens heel de streek. Een aanrader en wij keren zeker nog terug!

Datum van verblijf: juli 2013

Beste Ann,

Hartelijk dank voor "Oase van rust" !

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Nogmaals bedankt, wij waarderen uw trouwe steum ons etablissement.

Hoogachend.

Beoordeeld op 13 juli 2013

Geweldig hotel in mooie omgeving, park, zwembad. Het personeel is zeer voorkomend en vriendelijk, behalve de staf, deze is arrogant en ongeïnteresseerd. Restaurant redelijk tegen ook zeer redelijke prijzen. Mooie grote kamers, zeer schoon, iedere dag schoon bedlinnen. Ontbijt duur in verhouding, 15,00 E p.p.

Kamertip: Vraag kamer met balkon, zwembad zijde.
Datum van verblijf: juli 2013

Beste Johan,

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedack die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Nogmals bedankt, wij waarderen uw trouwe steun ons etablissement.

Hoogachetend