We ondersteunen de volgende browsers:

“gezellig met de ganse familie wafels of pannekoeken eten” 5 van 5 sterren

Blankenberge, België
11 beoordelingen
10 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“gezellig met de ganse familie wafels of pannekoeken eten”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 20 januari 2014

Zeer vriendelijke en attente bediening! Keuken zichtbaar vanuit restaurant, je kan dus zien dat de pannenkoeken of wafels op het moment zelf worden gebakken! Uiterst vers dus, niet opgewarmd. Ruime keuze uit verschillende soorten beleg (suiker, siroop, fruit,.......) bij de pannenkoeken of wafels. Huisgemaakt ijs!!! Niet onbelangrijk, want nog maar weinig te vinden in andere tearooms. Bij het buitengaan wordt je steeds vriendelijk goeiendag gewenst door de patron en door de medewerkers. Prijs/kwaliteit is ook goed.

• Bezocht Oktober, 2013

Kortrijk, België
7 beoordelingen
5 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Slechte keuken. Ga er enkel heen als je veel honger hebt en niets anders meer open is.”
1 van 5 sterren Beoordeeld op 8 september 2013

We waren eerst van plan om naar een ander restaurant te gaan dat ons via tripadvisor goed leek. Jammer maar vandaag was die uitzonderlijk gesloten. Dan maar onze kinderen gevolgd die puur op de naar van het restaurant afgingen.
De bediening op zich was ok, maar daar stopt het ook mee.
De entrecôte was die naam niet waardig. We vroegen saignant gebakken, het wat uiteindelijk één bleu en één bien cuit. Niet erg op zich dat hij bleu is, maar die entrecôte was koud middenin en echt van de laagste kwaliteit. (een smalle lap vlees vol pezerij)
De bearnaisesaus was van een kwaliteit die men zelfs niet in een grootkeuken zal verwachten. De koninginnehapjes waren extreem gezouten. De frietjes waren nu ook niet echt om naar huis over te schrijven.
De eetzaal is waarschijnlijk al in maanden niet meer gepoetst. Hoe moet het dan in de keuken zijn...?
Ik heb nog in het stof, dat op een potje dat aan de tafel als versiering stond, "vuil" geschreven.
Dacht er pas achteraf aan dat ik ervan een foto had moeten nemen, jammer.
Neen, ik zou dit restaurant zeker niet aanraden.
En het zou me ook niet verwonderen dat er in de keuken meer blikken en diepvrieswaren gewoon opgewarmd worden om de toeristen te dienen dan dat er degelijk wordt gekookt.

• Bezocht September, 2013
72 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 34 nuttige stemmen
“waardeloos”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 27 augustus 2013

waardeloze kleine mosselen, garnaalkroketten waar ge met een vergrootglas naar garnalen moet zoeken en met een tgriestige bloemsmaak. Bediening door jobstudentjes die er niets van kennen.

Bezocht Augustus, 2013
Koersel
4 beoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Snack eten”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juni 2013

Wij gingen er gewoon een snack eten (croque monsieur) en er stond bij dat hij gegarneerd was met groentjes en dat waren een paar verslakte blaadjes sla. De croque was maar heel matig. Wel vriendelijke bediening

Bezocht Juni, 2013
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Gent, België
1 beoordeling
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“heerlijke wafels, heerlijk ijs ...”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 september 2012

'n Adres met heel veel traditie, en 't ijs en de wafels zijn nog altijd overheerlijk ...
Ga alsjeblief niet af op "critici" die opeens weer zin hebben om iets negatiefs te zetten op 'n website zoals deze ...! Ik vind 't al tientallen jaren één van m'n grootste lievelingsplekken aan de Belgische kust, qua horeca ...!
En: ook anderen denken er zo over: 'n paar weken geleden, in 'n Belgische kwaliteitskrant, gaf 'n echte kenner 9,5 op 10 voor de dame blanche van de Pingouin ...

• Bezocht Augustus, 2012
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Sfeer
    • 4 van 5 sterren Service
    • 4 van 5 sterren Eten

Reizigers die Au Pingouin bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Au Pingouin geweest? Deel je ervaringen!

Als u eigenaar of beheerder bent van Au Pingouin, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.