Volledig restitueerbaar voor zo 31 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
ZenHotels.com
Beoordeeld op 22 augustus 2014

rustig gelegen hotel, dichtbij centrum van Pistoia, centraal gelegen om de steden Lucca en PIsa te bezoeken. Het hotel zelf is prachtig!!! hotelkamers zijn heel proper en mooi! Personeel vh hotel zijn heel vriendelijk en kennen verschillende talen. Zwembad is groot en heel netjes aangelegd. Er is een bar ah zwembad, hotel heeft eveneens een restaurant en die is prijs/kwaliteit schitterend!! Kortom een aanrader. Enige minpuntjes zijn dat de kamers klein uitvallen en dat ze redelijk gehorig zijn (wij hadden rustige buren dus weinig last gehad van lawaai). Obers in het restaurant zijn heel kindvriendelijk!

Kamertip: vraag naar de suite
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 5 augustus 2014

Net als in 2013 hebben wij gelogeerd in Villa Cappugi! Ideale uitvalsbasis om uitstappen te doen in Noord-Toscane! Van het hotel zijn wij alvast héél tevreden : alle mensen zijn héél vriendelijk, zowel receptie, restaurant, redders, poolbar,....Eten : lekker! Wij houden van de Italiaanse keuken en komen hier zeker aan onze trekken! Mooie kamer met zicht op zwembad! Het enige waar wij ons wat aan gestoord hebben was de vrij luide muziek 's morgens in de ontbijtruimte; iedere dag dezelfde CD begint tegen te steken na een week. Ook voor de kinderen is nog steeds weinig tot geen animatie 's avonds! Spijtig want er waren héél wat kinderen aanwezig toen wij er waren! Besluit : zeer goed en zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 9 september 2013

Ligging in Pistoia,
Goede uitvalbasis voor uitstapjes naar: Luca, Pisa, Firenze, San Gimignano, Siena. We waren ook naar Devil's bridge geweest. In de Lobby ligt een boek met allemaal uitstapjes.

Goed om te weten
Grote parkeerplaats bij het hotel. Gratis!

Kamer
We, 2 volwassenen en 1 kind(12jr) hadden deluxe kamer aan de achterzijde met mooie uitzicht over het landschap. Lekker rustig!
Airco is ook in de kamer te bedienen.
BVN TV
Mini Bar (wel duur) dus hebben we zelf drinken gekocht.
WIFI

Ontbijt.
Ontbijt is goed, genoeg keus, elke dag verse croissant, heerlijk.
Niet standaard, maar je kan het ook krijgen, chocolademelk, espresso, cappuccino, spiegelei bestellen. Geen extra kosten.

Avond eten.
Het hotel heeft ook een buffet en a la carte restaurant. Wij hadden 4 keer in het a la carte restaurant gegeten. We bestelden meestal steaks of zeebaars.
Als je geen zin hebt om in het hotelrestaurant te eten kan je naar het centrum gaan. Heel gezellig.

TIP PIZZERIA
LA SALA DA ALE.
Pizza zonder tomatensaus, maar met verschillende soorten kaas. (weet niet meer hoe het heet)

Zwembad, is niet echt groot, maar wel oké.

Staff
Iedereen even vriendelijk en behulpzaam.
Receptie had ons nog geholpen met online inchecken.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 15 augustus 2013

We verbleven 10 dagen in het hotel met onze dochter van 3 jaar. Zeer grote kamer, steeds heel proper, mooie badkamer, goede bedden, ... Het enige jammere was dat er 's nachts honden blaften uit de buurt en dit hield ons toch soms wakker.
Ontbijt was lekker, enkel jammer dat het in een vrij ongezellige zaal geserveerd werd. Buiten op een leuk terras was beter geweest.
Zwembad zeer proper, in het weekend wel drukker door de plaatselijke bevolking.
Zeer vriendelijk personeel, ook kindvriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 30 juli 2013

Wij hebben 9 dagen genoten van de Toscaanse zon! Hotel is een ideale uitvalsbasis voor diverse bezoeken in Toscane. Pisa, Lucca, Firenze liggen op minder dan een uur rijden! Heel vriendelijk personeel : zowel receptie, restaurant als chauffeur shuttlebusje...Niet echt super grote kamer; maar meer dan slapen doe je daar toch niet! Je leeft als een echte Italiaan; buiten tot 23u, met een glas wijn onder een olijfboom!
Eten : saladebuffet vrij eentonig; pasta : iedere dag een nieuwe zeer lekkere verrassing; gaande van canneloni naar spaghetti vongolé. Hoofdschotel : keuze uit 3 verschillende dingen! Lekker tot zeer lekker!
De gratis shuttlebus naar de stad of naar het station van Pistoia is een meerwaarde!!!
Leuk buitenzwembad met steeds een redder aanwezig, voldoende ligstoelen. Fris drankje steeds te verkrijgen aan de poolbar!
Een minpuntje : hoewel er toch heel wat kinderen aanwezig waren toen wij daar waren is er niets voorzien voor de kids!
Wij hebben genoten van onze vakantie en moest de gelegenheid zich voordoen zouden wij zeker nog eens teruggaan naar dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2013
villacappugi, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Villa Cappugi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2013

Dear family! How are you? We remember you and your sweet and beautiful child.
Thank you very much for your words and we can try to organize some about children for next summer.
Best regards from Pistoia and one big CIAO to H.