We ondersteunen de volgende browsers:

“Bloomberg was subliem!” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Hotel BLOOM!

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Opslaan
Hotel BLOOM! aan Favorieten toegevoegd
Hotel BLOOM!
4.0 van 5 Hotel   |   Rue Royale 250, Saint-Josse-ten-Noode, Brussel 1210, België   |
Website van het hotel
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
“Bloomberg was subliem!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 18 november 2012

Alles geweldig: leuke ontvangst, heel mooie ruime kamer (met senseo:–) en zalige zetel), goede fitnesstoestellen, heerlijk ontbijt, wifi, ...
We komen terug!
Alleen jammer toen bleek dat we gratis naar de modeshow konden op -1 en we eigenlijk al onze kaarten hadden... We hadden 20 euro kunnen uitsparen...

• Verbleef November, 2012, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Locatie
Schrijf een beoordeling

2.098 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (17)
Datum | Waardering
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Antwerpen, België
1 van 5 sterren Beoordeeld op 13 november 2012

Mooie kamer, goede ligging, prijs/kwaliteit OK...maar dat is allemaal onbelangrijk als je wakker ligt tot 4.30 omwille van een party. Blijkbaar wordt in Hotel Bloom elke zaterdag van November een party gehouden. Ik sliep op het vierde verdiep en dreunde bijna uit mijn bed.
De twee heren van de receptie vonden mijn verschijning (in pyama) en verzoek om het wat zachter aan te doen blijkbaar lachwekkend.
De dame aan de receptie de volgende ochtend was dan wel erg behulpzaam. Wij kregen een volledige refund en gratis ontbijt. Dat is een erg correct gebaar maar weekend was wel verpest.

• Verbleef November, 2012, bezocht met vrienden
6 hotelbeoordelingen
Plekken in 17 steden beoordeeld Plekken in 17 steden beoordeeld
11 nuttige stemmen 11 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 november 2012

Een omgebouwd Mercure hotel met een eigentijdse uitstraling. Elke kamer heeft een unieke muurschildering. Alleraardigst. Voor de rest zijn het weinig bijzondere kamers, maar ook niks mis mee. De lobby ziet er ook aardig uit. Wat ik bijzonder vond was de kwaliteit van de lunches die bij het congres geserveerd werden. Drie gangen van bijzondere kwaliteit, bv. gebakken tonijn bedekt met sesamzaad, een taartje van krab en visseeitjes, een stukje eendeborst en een schitterend dessert.

Kamertip: Kijk op de website bij Fresco's om de muurschilderingen te zien.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2012, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Den Haag, Nederland
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 21 oktober 2012

Wat hebben we genoten van ons weekend in Hotel Bloom! We kregen een ontzettend mooie kamer, hebben genoten van het zalige ontbijt en de gezellige bar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam (sprak Nederlands). De locatie van het hotel was verder ideaal om Brussel te verkennen. We keren graag binnenkort terug!

• Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
92 hotelbeoordelingen
Plekken in 176 steden beoordeeld Plekken in 176 steden beoordeeld
180 nuttige stemmen 180 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 oktober 2012

Mooi zakenhotel. Zeer mooie functionele kamers. In elke kamer ander kunstwerk van student-artiesten op de muur. Inspirerend. Leuke bar en goed ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Een prima zakenhotel in centrum Brussel.

• Verbleef Oktober, 2012, bezocht voor zaken
2 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 9 september 2012 via mobiele applicatie

De parking onder het hotel is zeer gemakkelijk, zo moet je niet zoeken en staat je auto veilig.
Ontvangst aan de receptie was zeer goed en vriendelijk, we hebben een upgrade gekregen naar een Loft!
De kamer, "loft" , is heel groot met een apart zit gedeelte en met eetrap naar boven het slaapgedeelte.
Dit creeert veel ruimte! Het interieur is ook zeer mooi, alles past mooi bij elkaar.
Smoods is ook zeker de moeite om er even iets te gaan eten en drinken,.
Trendy resto en bar, toffe kamers, zalige bedden dus zeker een aanrader hier in Brussel.

Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
meulebeke
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juli 2012

ons weekend was zoals we verwacht hadden, hotel Bloom! is perfekt voor één nachtje slapen, ontbijt was rijkelijk, mij hoor je niet klagen. één opmerking misschien,
aan het onthaal nederlands spreken, Brussel is toch in België. engels duits spaans frans oké maar ik (wij) zijn Belgen voor het overige was het onthaal wel vriendelijk.
ik zou het hotel aanraden aan vrienden.

• Verbleef Juli, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Hotel BLOOM! geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel BLOOM!

Adres: Rue Royale 250, Saint-Josse-ten-Noode, Brussel 1210, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Saint-Josse-ten-Noode
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 14 hotels in Saint-Josse-ten-Noode
Prijsklasse (per nacht): 68 € - 155 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel BLOOM! 4*
Aantal kamers: 305
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Splendia, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel BLOOM! met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bloom Hotel Brussels
Hotel Bloom

Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel BLOOM!, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.