“Moderne gerechten in een klassiek kader”
Beoordeling van Assiette Blanche

Assiette Blanche
Geclassificeerd als nr. 50 van 751 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
31 maart 2014 beoordeeld

Laat je niet afschrikken door het ietwat oubollige interieur. Wat je op je bord krijgt is verrassend en vooral overheerlijk. Het keuzemenu is een aanrader en zeker waar voor zijn geld. Assiette blanche heeft hiervoor dan ook zeer terecht een bib gourmand gekregen. Wij zijn alvast fan en gaan zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2014

18 maart 2014 beoordeeld

Het is een heel gezellig restaurant en niet te groot.We konden met onze vrienden genieten aan de ronde tafel,wat heel gezellig was. Vriendelijke bediening!

De garnaalkroketten waren zoals we al gehoord hadden,enorm lekker! Lekkere skrei met een fantastische compote van tomaten,het dessert; de mascarpone van limoen was enorm lekker.De andere gasten waren ook enthousiast over de gebakken zeetong, vergezeld van een lekkere witte en rode Kretenzer wijn. Als we nog eens naar Brugge komen gaan we zeker terug! Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2014
25 februari 2014 beoordeeld

met vier personen diner - zeer verrassende menu's - durft andere dingen aan die geslaagd zijn maar je moet er voor gaan; ook de niet gewone, maar wel verse Noordzeevis - niet gekweekt zoals veel tongen, zalm enz. ga er zeker terug

Datum van bezoek: januari 2014
20 februari 2014 beoordeeld

Na 3u fileleed op een druilige vrijdag-Valentijnsavond werden we toch erg aangenaam verrast door de (h)eerlijke keuken van dit erg pittoresk restaurant. Culinaire kennis en kunde, vlotte bediening, gemoedelijke sfeer, vriendelijk, lekker en mooi gecombineerde menu-aanbieding. Kortom: een erg lekkere aanrader!

Datum van bezoek: februari 2014
7 januari 2014 beoordeeld

Voor mijn verjaardag wilde mijn echtgenote mij tractoren met een etentje. Ik mocht kiezen wat ik wilde. Na het raadplegen van 'TripAdvisor' gingen we naar deze restaurant. Mijn echtgenote nam de lunch (soep en slibtongetjes), ik nam de menu 'assiette blanche' met gebakken oesters en everzwijn ragout. We dronken daarbij een fles huiswijn (cotes de Rhône villages) en voor dit festijn betaalden we slechts 77€!
Zeer vriendelijke bediening en zeer fijne gerechten. Een aanrader!
Niet vergeten te reserveren : het aantal tafels is beperkt.

Datum van bezoek: januari 2014

Reizigers die Assiette Blanche bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Assiette Blanche geweest? Deel je ervaringen!