Vio.com
Beoordeeld op 19 mei 2014

+ De bedden liggen heel lekker, hele goede service bij het boeken en perfecte locatie midden in het centrum, mooi vormgegeven, van buiten en van binnen
- de kamers zijn heel klein, geen ruimte voor nachtkastje of eigen verlichting, grootste nadeel is dat de toilet midden in de kamer staat zonder afscheiding, geldt ook voor de douche, alleen een glazen wand midden in het zicht in en hoek van de kamer, het hotel is erg gehorig en de lakens vertoonden een paar slijtplekken.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
HotelO K, General Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2014

Beste,

We zijn er trots op te lezen dat u de service en de locatie als heel goed heeft ervaren. Het spijt mij dan ook te moeten vernemen dat uw verblijf niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zijn continu aan het streven naar de verbetering van het hotel en uw feedback is dan ook erg gewaardeerd.

HotelO Management

Beoordeeld op 20 februari 2014

Door twee kachelpijpen in de kamer voor waarschijnlijk de verdieping boven mij heb ik geen oog dichtgedaan. De kamer was bloedheet en kurkdroog, ik heb uiteindelijk het bad maar vol laten lopen om zo een beetje vochtigheid in de kamer te krijgen. De ramen konden ook niet open want de Kathedraal werd verbouwd dus de herrie was zodanig dat ik geen moment heb geslapen.

Ik heb dit alles aangegeven bij de receptie, maar deze vertelde dat de architect dit zo heeft bedoeld waarop mijn antwoord was: 'Wat? Dat de mensen geen oog dichtdoen en nooit meer terugkomen?'

Ik heb uiteindelijk 1 ontbijt gratis gehad zonder er echt om te hoeven vragen maar al met al is de hele situatie waardeloos en moest ik maar een e-mail sturen.

Resume: Mooi hotel, waardeloos in gebruik, kijk even verder voor je besluit hier te gaan verblijven.

Datum van verblijf: februari 2014
HotelO K, Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2014

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor.
Wij betreuren het zeer te horen dat uw verblijf niet helemaal is verlopen zoals u had verwacht.

Dit jaar nog starten wij met een aantal aanpassingen in onze kamers en we zullen hierbij zeker aan de slag gaan met uw feedback.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in HotelO Kathedral en u wel een verblijf te laten ervaren binnen uw verwachtingen.

Met vriendelijke groet,

Het management

Beoordeeld op 26 januari 2014

Goed: ligging en vriendelijke meisjes.
Fout: de hele rest, maar dan ook de hele rest!
We kregen een soort kamer met aanhang, er zat nog een hok aan vast van 2x3 meter. De inhoud? 2 stoelen en een enorme bos met plastic bloemen. Maar dat ontdekten we de volgende morgen pas want licht was er niet. Beschamende vertoning. Om maar in België te blijven, SABENA, such à bloody experience never again. En, oh ja, neem een zaklantaarn mee want alle vertrekken zijn zwart geschilderd. Design? Welnee, een Camera obscura waarin een aantal lampen het ook niet eens deden.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 5 januari 2014

Het Hotel O Kathedral Antwerp is best aardig, maar omdat alles zwart is (muren, plafond, vloer, deuren etc) zie je geen hand voor ogen. Zeker niet op de gang, waar geen daglicht komt. Zwartkijkers!!!!
Maak de muren wit, zeker op de gang. Of verdrievoudig de verlichting, zodat je een boek kunt lezen op de kamer zonder dat je pal voor het raam moet gaan zitten. Design is leuk, maar het moet wel functioneel blijven. Bovendien is het niet goed schoon te houden als alles zwart is en de verlichting onvoldoende.

Kamertip: Geen, alle kamers hebben uitzicht op de kathedraal.
Datum van verblijf: december 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Beoordeeld op 29 december 2013

Het is net hotel met een centrale ligging tussen de Groenplaats en de Grote Markt in. Een uitermate geschikte locatie voor een uitstapje in Antwerpen.

Het hotel is wit aan de buitenkant, maar volledig zwart aan de binnenkant. De gangen en de kamers zijn helemaal zwart. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit als (te) donder en minder prettig ervaren. Wat meer verlichting zou dit al een stuk aangenamer maken.

Daarentegen is de kamer (ondanks dat deze niet zo groot was) erg mooi ingericht en netjes onderhouden. Op de beperkte ruimte is alles zo ingericht dat je niets mist of het idee hebt van een beperkte ruimte. De afwerking is netjes en wij vonden het eigenlijk wel een erg gezellige kamer. Ook is de kamer opvallend stil voor een hotel midden in het centrum.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam en niets is teveel gevraagd.

Datum van verblijf: december 2013