We ondersteunen de volgende browsers:

“Super voor een oceaanliefhebber!” 5 van 5 sterren

Attractiegegevens
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
1 nuttige stem 1 nuttige stem
“Super voor een oceaanliefhebber!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 14 augustus 2013 via mobiele applicatie

Heel informatief! Ipv er snel door heen te lopen..neem de tijd om te luisteren naar bv schildpadklas... en bv de vip tour achter de schermen. De film te bekijken. De voedermomenten te beleven. De zeesterren etc van dicht bij te bekijken. En nog veel meer.Wij zijn al jaren echte fans van Sealife.

Bezocht Maart, 2013
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 19 augustus 2013
Beste Reisjessica,

Wat een goed review om te lezen en een bezoeker naar mijn hart! Het is erg fijn om te lezen dat jullie meer tijd nemen om ook werkelijk iets op te steken of deel te nemen. Helaas lopen veel bezoekers naar ons idee te snel van start naar eind en daarmee doen ze onze dieren en inspanningen maar zeker ook zichzelf tekort. We zijn dus erg blij met dit commentaar en hopen dat veel mensen er een voorbeeld aan nemen.

Hartelijke groet,

92 beoordelingen 92 beoordelingen
38 attractiebeoordelingen
Plekken in 47 steden beoordeeld Plekken in 47 steden beoordeeld
34 nuttige stemmen 34 nuttige stemmen
“Als je niet veel tijd hebt......”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 juli 2013

Wil je naar exotische vissen kijken, maar je hebt niet veel tijd, ga dan naar Sea Life Scheveningen. De ruimte is beperkt, dus je bent er zo doorheen. Het viel een beetje tegen.

Bezocht April, 2013
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
“Erg leuk. ook zeker voor kinderen”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 30 juli 2013

Erg leuk en ook leerzaam. Voor de kinderen zijn er ook speciale opdrachtjes.
En de vissen zijn ook goed te zien voor ieder publiek.

Bezocht Juli, 2013
Beste Knorretje,
Bedankt voor de reactie naar aanleiding van het bezoek aan SEA LIFE, goed om te lezen!
Groeten, Boet Hensen
Plekken in 27 steden beoordeeld Plekken in 27 steden beoordeeld
17 nuttige stemmen 17 nuttige stemmen
“erg leuk”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 12 mei 2013

erg leuk bezoekje, zeker de moeite waard, als je met kinderen bent helemaal, ook een leuke uitleg erbij door het personeel.

Bezocht Mei, 2013
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 21 mei 2013
Bedankt voor uw positieve reactie! Ik zal het doorgeven aan de medewerkers die op 12 mei de uitleg en presentaties hebben gegeven.
Hartelijke groet,
Boet Hensen
Chaam, Noord-Brabant, Netherlands
Topbijdrager
63 beoordelingen 63 beoordelingen
34 attractiebeoordelingen
Plekken in 21 steden beoordeeld Plekken in 21 steden beoordeeld
22 nuttige stemmen 22 nuttige stemmen
“Gezellig, leuk en leerzaam uitje”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 maart 2013 via mobiele applicatie

Mij twee dochtertjes (5 en 7) en ik hebben ons in maart '13 uitstekend vermaakt bij Sealife. De "roggenpoel", de zeepaardjes en het voeren van de Pacu's (soort Piranha's) waren absoluut hoogtepunten. De gangpaden zijn wat krap. Zoek dus een rustig moment uit voor bezoek, bijv. direct na openingstijd. De meiden waren enthousiast over de speurtocht. Totale bezoek, inclusief een hapje bij het restaurant, was dik 2 uur. Ligt pal aan zee, dus goed te combineren met uitwaaien en schelpen zoeken. Tot slot: kaartjes online kopen scheelt een paar euro.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 25 maart 2013
Beste Patrick,
Bedankt voor het plaatsen van je ervaringen met het bezoek aan SEA LIFE Scheveningen. Het is voor ons erg leuk om te lezen dat jullie een fijn bezoek hebben gehad! Wie weet zien we elkaar nog eens, hopelijk als het weer wat warmer is!
Nogmaals, bedankt voor je reactie, en groeten van alles vissen en zeedieren,
Boet Hensen, General Manager

Reizigers die Sea Life Scheveningen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Sea Life Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!

Als u eigenaar of beheerder bent van Sea Life Scheveningen, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.