We ondersteunen de volgende browsers:

“Prima hotel met leuke ambiance” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Opslaan Opgeslagen
Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel aan Favorieten toegevoegd
Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel
5.0 van 5 Hotel   |   Lange Voorhout 54 - 56, 2514 EG Den Haag, Nederland (Voorheen Le Meridien Hotel des Indes) (Voorhout)   |
Website van het hotel
19 beoordelingen 19 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
Plekken in 16 steden beoordeeld Plekken in 16 steden beoordeeld
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
“Prima hotel met leuke ambiance”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 11 maart 2012

Een nacht doorgebracht in een kamer op de 4e etage (binnenzijde).
De kamer is compact maar zeer volledig en sfeervol ingericht.
Badkamer was ook stijlvol en prima ingedeeld en de rainshower (top) was meer dan ruim te noemen.

Pro:
-sfeervol en leuke details in afwerking
-super locatie in centrum Den Haag
-kamer voorzien van alle luxe

Con:
-vrij prijzig
-temperatuur was lastig in te regelen

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
DIndes, General Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordeling, 23 maart 2012
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw duidelijke review op deze site.

Wij zijn blij te vernemen dat u verblijf in Hotel Des Indes naar wens is geweest en hopen dan ook u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Onze welgewaardeerde rainshowers zijn niet alleen enorm comfortabel maar ook nog eens "green" aangezien we met een nieuwe techniek minder water verbruiken maar toch een enorm luxe ervaring kunnen waarderen.

Schrijf een beoordeling

387 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (9)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Aalten, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 30 januari 2012

Wij hebben een nachtje geslapen in het Des Indes, maar oh, wat een nacht. Ik wil ook zo'n bed! Schitterend hotel, top locatie, en complimenten aan de "General Manager" - deze heeft een team van mensen om zich heen verzameld die de kunst verstaan de gast een welkom & thuis gevoel te geven. Het was maar 1 nacht maar heeft een diepe indruk achtergelaten.... IK kan het iedereen aanraden.

• 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Wij waarderen uw enthousiasme enorm!

Uiteraard hopen wij u zeer snel opnieuw te mogen ontvangen in Hotel Des Indes, om u opnieuw te mogen trakteren op een onvergetelijk verblijf.

Aalten, Nederland
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 januari 2012

Wij hebben slechts 1 nachtje in dit mooie hotel doorgebracht, maar oh wat een nacht. Het begon al bij de ontvangst en check-in waarna wij naar de kamer werden gebracht. Dit bleek een superior kamer te zijn, en dat was hij! Een werkelijk grandioos bed (zo eentje wil iedereen thuis ook), ruime kamer, mooie badkamer, van alle gemakken voorzien. Complimenten aan de "General manager", deze heeft een prima team om zich heen verzameld van vakkundige mensen die alle gasten het gevoel geven zeer welkom en thuis te zijn. Het was voor ons een nachtje ver van huis, maar we hebben ons in het Des Indes zeer thuis gevoeld. Aanrader: de Des Indes Champagne cocktail in de bar, mmmm. Wij komen er graag nog eens terug! Aan iedereen die nog twijfelt: niet twijfelen, boeken, het is zo de moeite waard!

• 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Geachte gast,

Het is geweldig om te lezen dat u zo'n fijne tijd heeft beleefd in Hotel Des Indes. Wij waarderen het dan ook enorm dat u dit op internet deelt.

Uiteraard hopen wij dat velen uw advies zullen opvolgen en bij ons zullen boeken. Wellicht is het dan interessant om te weten dat u op onze website de beste deals kunt vinden voor een verblijf in Hotel Des Indes. Niet alleen bieden we hier mooie kamerprijzen, naar ook leuke packages voor een romantisch uitje.

Schiedam, Nederland
Senior bijdrager
19 beoordelingen 19 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 6 steden beoordeeld Plekken in 6 steden beoordeeld
8 nuttige stemmen 8 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2012

Een vriendin uit Amsterdam wilde mij eens trakteren op een onvergetelijk Den Haag en mede dankzij dit hotel was het ook onvergetelijk, wat een luxe, mooier als menig Hilton, kleiner maar luxueuzer dan het Kurhaus, de wat hogere prijzen worden goed gemaakt door de kwaliteit, hygiéne en smaak van inrichting, een prachtig zwembad en net maar vriendelijk personeel, moet je echt op zijn minst ééns in je leven hebben meegemaakt.

Kamertip: vraag een rustige kamer, wij lagen bij de lift, maar was ook nog zeer doenbaar.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef November, 2011, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Hotel Des Indes.

Wij zijn zeer verheugd te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en hopen u uiteraard in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in Hotel Des Indes.

Het is waarschijnlijk goed om te weten dat wij ons uiterste best doen om alle kamer zo stil en comfortabel mogelijk te maken. Dit is ook de reden waarom wij recentelijk de motoren van onze lift hebben laten vervangen.

Antwerpen, België
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 oktober 2011

Mooi hotel met een prachtig interieur en dit zowel voor de gemeenschappelijke delen tot en met de kamers. Zeer goed gegeten in het restaurant voor een schappelijke prijs: 50,00Euro voor een qualitatieve 3-gangen lunch. Het hotel is centraal gelegen in het centrum van Den Haag met een eigen parking voor de deur. Dit is gemakkelijk om in en uit te laden en om als je voor meerdere dagen in Den Haag verblijft om je aankopen in de wagen te stockeren, zodat je deze niet moet meenemen naar de kamer. 35,00 Euro/dag om te parkeren lijkt duur maar in vergelijking met de prijs die je moet betalen om te parkeren in het centrum, tussen 2,10 à 2,60 Euro/uur en dit gedurende 24 uur is 35,00 Euro/dag goedkoop. Alle personeel die wij ontmoet en gesproken hebben waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de kamer stond ook een Nespresso apparaat met kuipjes + lekkere thee in zakjes en dit zoveel je wilt "gratis". Een echte aanrader qua stijl en service.

Kamertip: De standaard kamers zijn mooi en ruim maar wilt u een vergezicht over de stad dan moet je de 3de ver ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef September, 2011, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
DIndes, General Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordeling, 21 oktober 2011
Geachte gast,

Hartelijk dank voor de mooie woorden met betrekking tot uw verblijf in ons hotel.

Het is fijn te lezen dat u heeft genoten van de verschillende services die wij bieden. Wij doen dan ook altijd ons uiterste best eenieders verblijf tot een onvergetelijk verblijf te maken.

Onze getalenteerde Executive Chef Remco Biesma, is een meester in het creeeren van uitzonderlijke gerechten die bijvoorbeeld geserveerd worden als u een Proeven-van-Kunst menu gebruikt. Zijn verfijnde ingredienten van biologische afkomst zorgen voor prachtige smaakcombinaties.

Daarnaast is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid gebruik te maken van ons lounge menu waarin men heerlijke pure gerechtjes tegenkomt zoals Steak Tartare, maar ook lekkere sandwiches en borrelhapjes.

Wij hopen u spoedig opnieuw te mogen ontvangen in Hotel Des Indes.

Huizen, Nederland
Profbijdrager
39 beoordelingen 39 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
Plekken in 20 steden beoordeeld Plekken in 20 steden beoordeeld
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 9 september 2011

Des Indes is een exclusief hotel. We hebben genoten van alles erom heen!
Fantastisch ontbijt. Beetje vreemd was dat een aantal Aziatische gasten in pyama
van het ontbijt gebruik maakten.
Het hotel ligt midden in de stad. Heerlijk!

• Verbleef September, 2011, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
DIndes, General Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordeling, 12 september 2011
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes en voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen te delen op tripadvisor. Wij zijn blij te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Hotel Des Indes is gelegen midden in de Haagse wijk waar men ook veel ambassades kan vinden. Daarom heeft Hotel Des Indes ook de eer om veelal internationale gasten te mogen begroeten. Ons team doet iedere dag weer zijn uiterste best voor eenieder een "thuis ver weg van huis" te creeeren.

Pierre-Henri Bovsovers
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel

Adres: Lange Voorhout 54 - 56, 2514 EG Den Haag, Nederland (Voorheen Le Meridien Hotel des Indes)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag > Voorhout
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 122 € - 362 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel 5*
Aantal kamers: 92
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Starwood EMEA, Expedia, Splendia, HotelsClick, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Le Meridien The Hague
The Hague Le Meridien

Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.