We ondersteunen de volgende browsers:

“NH Hotel Utrecht” 3 van 5 sterren
Beoordeling van NH Utrecht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Opslaan
NH Utrecht aan Favorieten toegevoegd
NH Utrecht
4.0 van 5 Hotel   |   Jaarbeursplein, 24 | Central Station Area, 3521AR Utrecht, Nederland   |
Website van het hotel
Issaquah, Washington
“NH Hotel Utrecht”
3 van 5 sterren gisteren beoordeeld NIEUW

Hotel service was goed.
Kamer was goed, behalve dat het onderhoud liet te wensen over.
De locatie is uitstekend en de voorzieningen zijn goed.
De bar met zitgelegenheid was goed, hotel onderhoud liet te wensen over.

• Verbleef Mei, 2015, bezocht met vrienden

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (18)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren gisteren beoordeeld NIEUW

Zeer goed hotel. Goede service, vriendelijk personeel, dichtbij het station, dichtbij het theater, dichtbij de jaarbeurs, prachtig uitzicht vanuit de kamer (14e verdieping).
Het hotel is niet gehorig waardoor je er goed kunt slapen. Het anti-oxidanten ontbijtbuffet was heerlijk en er was een ruime keuze.

Kamertip: Rustig, Geen lawaai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Maart, 2015, bezocht met familie
Amsterdam, Nederland
4 van 5 sterren 2 dagen geleden beoordeeld NIEUW

goede service en goede kamer
de locatie is goed bereikbaar
geen negatieve opmerkingen
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Verbleef Juni, 2015, bezocht alleen
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers

Leidschendam, The Netherlands
5 van 5 sterren 3 dagen geleden beoordeeld NIEUW

Uitstekend hotel. Zeer goede service. Erg vriendelijk personeel. Een hele fijne kamer. Vanaf de 15e verdieping een goed uitzicht over de stad. Alleen had er een raam open moeten kunnen. Het personeel deelde deze mening. Ik ga dit hotel zeker aanbevelen en als deze vestiging model staat voor andere NH hotels zal ik er zeker ook andere locaties gaan bezoeken.

• Verbleef Juni, 2015, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

purmerend
2 van 5 sterren 1 week geleden beoordeeld

de ligging is perfect, dichtbij het centrum en station, dat is het enige positieve.
verder, het gedoe met een pasje in de lift, als je het even niet goed doet sta je in een afgesloten lift. de kamer is erg klein en benauwd, er kan geen raam open, dit geeft een onaangenaam gevoel. de badkamer is wel netjes opgeknapt maar wederom aan de kleine kant.

• Verbleef Juni, 2015, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Service

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Mariette S, Ass. Hotel Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordeling, 1 week geleden
Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw review op Tripadvisor, wat fijn dat u via deze weg laat weten hoe u uw recente verblijf in het hotel heeft ervaren.
Wat spijtig dat u enkele aspecten van uw bezoek aan NH Utrecht als onprettig heeft ervaren, dit is absoluut niet het gevoel wat we mee willen geven aan onze gasten.
Gezien het type pand waarin het hotel is gevestigd, zijn de oppervlaktes van alle hotelkamers nagenoeg gelijk, hetzelfde geldt voor de badkamers. Wat jammer dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Omdat we in NH Utrecht de veiligheid van al onze gasten willen waarborgen, zijn er enkele veiligheidsmaatregelen genomen. Één daarvan is het niet kunnen openen van de ramen in de toren van het pand. Verse lucht voeren we aan via het luchtbehandelingssysteem om u zo een aangenaam klimaat in uw hotelkamer te bieden. Wat zonde dat u dit als onaangenaam heeft ervaren, mijn oprechte excuses hiervoor.
Daarnaast hebben we ervoor gekozen om alleen gasten met een kamersleutel toegang te geven tot de etages waar de hotelkamers zich bevinden, wederom vanuit een veiligheidsoogpunt. Het spijt me erg dat dit tijdens uw verblijf niet naar uw wens geweest is en u hier last van ondervonden heeft.
Tijdens uw recente bezoek aan het hotel heeft u wellicht gemerkt dat onze hotelkamers momenteel worden gerenoveerd. We zouden het fijn vinden om u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen, zodat u dan ook het nieuwe kamerproduct van NH Utrecht kunt ervaren.

Graag tot ziens!
Niveau bijdrager
12 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
2 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld

Dit hotel is aan renovatie toe.
De airco koelt maar heel flauw en maakt veel lawaai. Het interieur van de kamer en badkamer zijn redelijk afgeleefd. De bedden zijn wel goed. ( verdiep 5 zou al volledig vernieuwd zijn )

Buiten de haren in bad en lavabo was de badkamer proper.

Ontbijt was weinig aan op te merken. Alles was voorzien en lekker.

Heel dicht bij het station en centrum.
Alles in acht genomen geen slechte ervaring.

Verbleef Juni, 2015, bezocht voor zaken
Beste Mathieu,

Dank u wel voor deze review op Tripadvisor, fijn dat u uw ervaringen met ons deelt!
U schrijft dat het hotel aan renovatie toe is, wellicht heeft u tijdens uw verblijf bij ons gemerkt dat we onlangs begonnen zijn aan een volledige renovatie van alle hotelkamers. Voor het renoveren van alle 276 kamers is flink wat tijd nodig, helaas kunnen we nog niet alle gasten op een nieuwe kamer inchecken. Tijdens een volgend verblijf zal dit vast wel lukken en kunt u ook van onze prachtige nieuwe kamers genieten!
Wat spijtig dat de schoonmaak en de koeling van uw kamer niet in orde is geweest tijdens uw overnachtig. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Bij NH Utrecht willen we er juist altijd voor zorgen dat zulke belangrijke 'basis'onderdelen van een kamer altijd in orde zijn.
Fijn om te horen dat u wel heeft genoten van onze centrale ligging en het uitgebreide ontbijtbuffet.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkom in het hotel.

Zutphen, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld

We hadden een mooie verbouwde kamer die echter pal in de zon lag en de hele dag zon had gehad. de airco werkte niet goed het was er bloedheet. we kwamen pas in de avond aan en konden dit moeilijk doorgeven. prachtige kamer die nieuwe rook maar helaas veel te warm

• Verbleef Juni, 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Mariette S, Ass. Hotel Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordeling, 2 weken geleden
Geachte gast,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring in NH Utrecht via Tripadvisor.
Wat leuk dat we u tijdens een verblijf één van onze nieuwe kamers hebben kunnen aanbieden. We zijn erg trots op dit nieuwe product en zien er naar uit dat straks een steeds groter gedeelte van het hotel voorzien is van volledig gerenoveerde kamers.
Wat spijtig dat de airconditioning tijdens uw verblijf niet naar wens heeft gefunctioneerd. Met deze warme dagen is dat wel een hele prettige aanvulling op onze hotelkamers, mijn oprechte excuses dat u hier geen gebruik van heeft kunnen maken.

We hopen u graag opnieuw te mogen verwelkomen in NH Utrecht, in een comfortabele, nieuwe en bovenal aangenaam koele kamer.

dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf
Hotels die je misschien ook aanspreken ...

In NH Utrecht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over NH Utrecht

Adres: Jaarbeursplein, 24 | Central Station Area, 3521AR Utrecht, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Utrecht > Utrecht
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 luxe hotel in Utrecht
Prijsklasse (per nacht): 75 € - 191 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — NH Utrecht 4*
Aantal kamers: 276
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Genesteld tussen de historische grachten en schilderachtige straatjes, biedt het NH Utrecht de gasten een centraal gelegen en toch rustig stedelijk onderkomen. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van NHHotels, Booking.com, Expedia, Hotel.de, TripOnline SA, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij NH Utrecht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Nh Utrecht Hotel Utrecht
Nh Hotels Utrecht
Nh Hotel Utrecht

Als u eigenaar of beheerder bent van NH Utrecht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.