We ondersteunen de volgende browsers:

“Eten met Groupon voucher bij Rodenbach” 1 van 5 sterren

Deze vermelding verbeteren
Geclassificeerd als nr.35 van 96 Restaurants in Enschede
Keukens: Nederlands
1 beoordeling
“Eten met Groupon voucher bij Rodenbach”
1 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2012 via mobiele applicatie

Let op om niet met Groupon voucher bij Rodenbach te gaan eten. Je hebt geen keuze bij het eten. Er werd ons zelfs geweigerd te vertellen wat we te eten zouden krijgen. Het commentaar was dat als iedereen zelf zou uitmaken wat hij zou willen eten het een enorme puinhoop zou worden en dat het voor het geld van wat het opbrengt niet uit kan. Voucher eters zijn dus tweede rangs eters. Het eten was zelfs het geld van de voucher niet waard, laat staan het geld wat de voucher waard zou moeten zijn. De room tomaten soep leek een tomaten bouillonblokje met heet water. Het hoofdgerecht was gammelvlees gemaskerd met een plakje spek. De groenten waren veel te zout. Wij zijn van dit eten ziek geworden. De bediening had geen niveau en lette totaal niet op. Ze giegelde met de kok en beklaagde zich hoorbaar voor ons dat wij om een tweede keer om iets vroegen.

• 2 van 5 sterren Waarde

Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
7 restaurantbeoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
“Eten was goed, bediening was sloom”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 27 juni 2012

Vandaag hebben we met een groep van 9 personen gegeten bij Rodenbach. We hadden om half zeven gereserveerd met een vantevoren bepaald menu, maar toch leken ze hier helemaal niet op voorbereid. Het eten smaakte prima, maar er zat wel een uur tussen de verschillende gangen en we hebben verschillende keren moeten vragen of ze wilden rondgaan om drinken op te nemen of iets af te ruimen. Geen tempo en absollut geen alertheid bij de bediening, waardoor ik er ondanks de goede kwaliteit eten niet meer terug zal keren. Ook Op onze opmerking hierover werd uiteindelijk gereageerd dat de keuken de drukte slecht aan kon, maar daar kan het niet alleen aan gelegen hebben. Dit was op een dinsdagavond, waarbij het zeker niet leeg was maar het zal ook wel eens drukker zijn. Voor zover ik kon inschatten hadden de meeste mensen menu's en werd er weinig a la carte gegeten, dus je kan heel gericht voorbereiden lijkt me. Jammer, een gemiste kans.

• Bezocht Juni, 2012
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Sfeer
    • 1 van 5 sterren Service
    • 4 van 5 sterren Eten
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers die Restaurant Rodenbach bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel

In Restaurant Rodenbach geweest? Deel je ervaringen!

Als u eigenaar of beheerder bent van Restaurant Rodenbach, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.