We ondersteunen de volgende browsers:

“ontspannend en relax” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Xaviera Hollander's Happy House

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Opslaan
Xaviera Hollander's Happy House aan Favorieten toegevoegd
Xaviera Hollander's Happy House
2.0 van 5 Bed and Breakfast   |   17 Stadionweg, 1077RV Amsterdam, Nederland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 106 van 312 B&B's / pensions in Amsterdam
Den Haag, Nederland
2 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
“ontspannend en relax”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 juli 2014

Wij, Joke en Jim, hebben een weekend geslapen in het chalet, erg leuk en romantisch.
Het was hartverwarmend om Xavira te ontmoeten, ze maakte dat we ons thuis voelden.
Over de "boys' alleen lof, ze staan klaar waar nodig is.
Tijdens het Diner by candlelight openhartig gepraat onder elkaar.
Voor ons was het een zeer aangenaamd weekend en komen zeker eens weer terug.
Haar vriend/partner is een lieverd, bracht ons weg naar de trein....en kan trouwens uitstekend koken !
a Propos..... het bed was hemels, hebben zeer goed geslapen !

Tot ziens lieve Xavira

Overzicht waarderingen
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
7 hotelbeoordelingen
Plekken in 15 steden beoordeeld Plekken in 15 steden beoordeeld
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 22 oktober 2013

Dit weekend waren m'n mama, mijn zus en ik in Amsterdam en we hebben echt genoten van de Amsterdam en de zeer leuke momenten met Xaviera en Philip. Het is een weekend om nooit te vergeten! Het warme onthaal door Aad (dit weet altijd raad), Philip (die ons met vele tips ons verblijf in Amsterdam nog leuker maakte) en Xaviera (een echte ster). In de grote kamer kunnen gemakkelijk 5 personen slapen. Voor kapstokjes ging nog gezorgd worden.

BCD

31 hotelbeoordelingen
Plekken in 46 steden beoordeeld Plekken in 46 steden beoordeeld
96 nuttige stemmen 96 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 december 2012

Ik las "The Happy Hooker" toen ik tiener was en was altijd gefascineerd door Xaviera Hollander en haar leven. Toen ik vernam dat ze een B&B heeft in Amsterdam, wist ik dat ik er heen moest om die legende te ontmoeten. De plaats van Xaviera lijkt net als op de foto´s, een gezellig huis in een traditionele Europese stijl. Een rommelige stijl met een zeer persoonlijk toets maakt van dit B&B een Xaviera-museum met foto´s en schilderijen die de muren versieren en massa´s boeken en snuisterijen overal in het huis. Ik verkoos om te dineren met Xaviera en haar aangename man Philip. Het was één van de beste maaltijden die ik buiten een 5-sterrenrestaurant heb genoten. We begonnen met gevulde champignons, gevolgd door een Nederlandse steak. Het gesprek was levendig en kleurrijk en we wisselden verhalen uit. Ik verbleef in de chalet aan de achterkant en dat was zeer gezellig. Het enige minpunt was de extreem kleine douche. De chalet was zeer rustig en persoonlijk met een zeer comfortabel bed en luxueuze handdoeken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Lexington, Kentucky
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 juni 2012

Beste Kellen,

Xaviera's bed and breakfast is uiteraard niet de Las Vegas Hilton, maar wel haar prachtige grote villa in Amsterdams goudkust. Als je de reis goed vooruit wil plannen doet u er het beste aan deze Happy House Locatie van Xaviera Hollander te googlen en meteen te boeken want ze is heel populair, uw hostess de bekende schrijfster . ze vindt het heerlijk haar woning te delen met diverse internationale BB klanten. De ontvangst is heel hartelijk en warm en ik was blij er mijn Thanks Giving te kunnen vieren in 2007. Haar huis ligt 3 minuten lopen van diverse tramstops en een blok van een van amsterdams sjiekste shopping straten: de Beethovenstraat ( Je betaalt 6 .50 euro om een 15 trippen kaart op tram lijn 5 of 24 te kopen om de hoek. die u naar het centrum van Amsterdam zoals Red Light district, de Dam en winkelstraten als de Kalverstraat brengt.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Xaviera Hollander's Happy House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Xaviera Hollander's Happy House

Adres: 17 Stadionweg, 1077RV Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Shuttlebusservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 106 van 312 B&B's / pensions in Amsterdam
Prijsklasse (per nacht): 87 € - 166 €
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Xaviera Hollander's Happy House 2*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, EasyToBook, Hotels.com en HostelBookers, dus je kunt je reserveringen bij Xaviera Hollander's Happy House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Xaviera Hollander`s Happy House Hotel Amsterdam

Als u eigenaar of beheerder bent van Xaviera Hollander's Happy House, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.