We ondersteunen de volgende browsers:

“Uitstekend!” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Opslaan Opgeslagen
Townhouse Hotel Maastricht aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
4.0 van 5 Hotel   |   St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
“Uitstekend!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 30 maart 2013

Een nacht verbleven in dit hotel om Maastricht te leren kennen. Ideale locatie vlakbij het station, bioscoop om de hoek, 5 minuten lopen naar het centrum met alle winkels etc.
Ontzettend hartelijk ontvangst, mogelijkheid om bagage alvast op te slaan, omdat we wat aan de vroege kant waren, heerlijke kop soep aangeboden gekregen en kamer prima op tijd gereed.
Kamer was lekker ruim, voortreffelijke douche en ook een heerlijk bed. Ontbijt geen gebruik van gemaakt.

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 6 april 2013
Beste Martijn J,

Hartelijk dank voor het geven van uw mooie beoordeling!
We vinden het fijn om te horen dat we hebben mogen bijdragen aan een bijzonder en geslaagd nachtje Maastricht.

Wij kijken er naar uit u weer bij ons te mogen ontvangen.

Schrijf een beoordeling

746 personen hebben dit hotel beoordeeld

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (68)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Utrecht, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 maart 2013

Hotel dat door de jet set van deze wereld wordt verkozen boven de 5-***** hotels. Niet omdat de badkamers gouden kranen hebben. Maar omdat de medewerkers een gouden hart hebben. Niet op je wenken bediend worden, maar vóór je wenken doordat ze goed aanvoelen wat een gast nodig heeft om zich op z'n gemak te voelen. En: geen snelle winsten draaien en klanten voor internet of een handje pinda's een poot uitdraaien, maar investeren in loyale klanten door ouderwets gastvrij te zijn. Dat zijn we soms een beetje vergeten in Nederland. Klasse!

• Verbleef Maart, 2013, bezocht voor zaken
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 30 maart 2013
Beste Wilmar Z,

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank hiervoor.

Wij zijn heel erg blij met het feit dat u uw ervaringen op deze manier met ons en de andere gasten deelt.

Geweldig om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat we hebben kunnen bijdragen aan een mooie beleving.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

4 van 5 sterren Beoordeeld op 11 maart 2013

Townhouse Hotel gaf ons een fijne thuishaven tijdens ons weekendje Maastricht met koud en nat weer!
Genoten van de kamer met goed bed en huiselijke lounge en heerlijk ongedwongen sfeer!
Wat een fijne regendouche met radio op de badkamer!
Er waren in de lounge enkele verwenmomenten met lekkere hapjes en drankjes...gezellig en geweldig genoten!!

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 23 maart 2013
Beste annette h,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

We vinden het fijn om te horen dat we hebben mogen bijdragen aan een bijzonder en geslaagd weekend Maastricht.

Wij kijken er naar uit jullie weer bij ons te mogen ontvangen.

Amsterdam, The Netherlands
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
3 van 5 sterren Beoordeeld op 3 maart 2013

Op zich een adequaat hotel dichtbij het centrum van de stad.
Ruime nette kamers, schoon en goed sanitair.
Ontbijt standaard en de receptie vriendelijk.
Door alle extra's als ontbijt en parking toch wat prijzig voor wat men krijgt.

• Verbleef Maart, 2013, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 maart 2013
Beste kkanters,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw persoonlijke beleving in ons designhotel te delen met anderen. Goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons in Maastricht!
Bedankt voor het geven van uw aandachtspunt, wij gaan hier zeker mee aan de slag.
Graag tot ziens.

Groningen, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 2 maart 2013

Binnen 2 kliks werd ik via google naar dit hotel geleid en ik was online al enthousiast! Natuurlijk houd je wat rekening met foto's die mooier zijn dan de realiteit, maar in dit geval is er niets gelogen. Ook niet in de tekst. Het is echt een huiskamer gevoel in de lounge, zonder de hotelservice te verliezen! Knap gedaan. En dat bed in de basic room.... wow, ik wilde eigenlijk niet opstaan. Wat dat betreft zou de (toch al lekker ruime) ontbijttijd nog wel wat mogen worden opgerekt. Vind de ligging ideaal, vlakbij station en de wandeling naar het stadshart over een van de bruggen is erg leuk. Ik kom heel graag terug!

• Verbleef Februari, 2013, bezocht alleen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 maart 2013
Beste Marike93,

Wow, wat een geweldige beoordeling, hartelijk dank hiervoor!

Wat fantastisch om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat ons concept zo goed bevallen is.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 februari 2013 via mobiele applicatie

Top. Wij komen nog een keer terug. Wat een welkom met een kopje verse pompoenensoep! dat hebben wij nooit eerder mee gemaakt. Ontbijt had voldoende keuze en de ongedwongen sfeer gaf je een thuisgevoel.

• Verbleef Februari, 2013
Beste Jvwin,

Wat geweldig om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij proberen u ‘thuis' te laten voelen in Maastricht, fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Graag tot ziens in Maastricht!

Leiderdorp, Zuid-Holland, Netherlands
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 februari 2013

De 3e keer verblijf in Townhouse Hotel Maastricht. Uitstekend hotel met bijzonder gastvrij personeel. Prima kamer, verbleven deze keer in de Basic, geen poespas maar wel met een uitstekend bed en heerlijke douche. Ontbijt zoals altijd weer prima. Hadden ons alleen verheugd op de ontbijt worstjes, maar helaas die waren er deze keer niet. Verder hartstikke goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Verbleef Februari, 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 februari 2013
Beste Simone D,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste feedback over jullie verblijf in ons hotel!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten dan onze service en gastvrijheid. We vinden het belangrijk dat u zich als onze gast thuis voelt bij ons in Maastricht.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens voor een 4e keer in Maastricht!

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 70 € - 155 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Budget Places, Booking.com, Hotel.de, Agoda, HostelWorld, Venere en Otel, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.