We ondersteunen de volgende browsers:

“Netjes, goede afstand tot station en centrum en zeer sfeervolle ruimte voor ontbijt of 'gewoon even een wijntje drinken'.” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Opslaan
Townhouse Hotel Maastricht aan Favorieten toegevoegd
Townhouse Hotel Maastricht
4.0 van 5 Hotel   |   St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Maastricht
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 februari 2013 via mobiele applicatie

Top. Wij komen nog een keer terug. Wat een welkom met een kopje verse pompoenensoep! dat hebben wij nooit eerder mee gemaakt. Ontbijt had voldoende keuze en de ongedwongen sfeer gaf je een thuisgevoel.

• Verbleef Februari, 2013
    • 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Owner van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 maart 2013
Beste Jvwin,

Wat geweldig om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij proberen u ‘thuis' te laten voelen in Maastricht, fijn dat u dat zo heeft ervaren.
Graag tot ziens in Maastricht!

Rino Soeters

4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (75)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leiderdorp, Zuid-Holland, Netherlands
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 februari 2013

De 3e keer verblijf in Townhouse Hotel Maastricht. Uitstekend hotel met bijzonder gastvrij personeel. Prima kamer, verbleven deze keer in de Basic, geen poespas maar wel met een uitstekend bed en heerlijke douche. Ontbijt zoals altijd weer prima. Hadden ons alleen verheugd op de ontbijt worstjes, maar helaas die waren er deze keer niet. Verder hartstikke goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Verbleef Februari, 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 16 februari 2013
Beste Simone D,

Heel erg bedankt voor de enthousiaste feedback over jullie verblijf in ons hotel!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten dan onze service en gastvrijheid. We vinden het belangrijk dat u zich als onze gast thuis voelt bij ons in Maastricht.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens voor een 4e keer in Maastricht!

Voorschoten, Nederland
Topbijdrager
347 beoordelingen 347 beoordelingen
61 hotelbeoordelingen
Plekken in 114 steden beoordeeld Plekken in 114 steden beoordeeld
60 nuttige stemmen 60 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 februari 2013 via mobiele applicatie

Bijzondere ambiance. Vrolijke ontvangst. De soep staat klaar. Kamers zijn wat klein door het giga grote en hoge bed. Prima geslapen. Ligt wel wat verder van centrum, 20 minuten lopen, maar vlakbij station.

Verbleef Februari, 2013, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 februari 2013
Beste ThijsMalmberg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

Alphen aan den Rijn, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 januari 2013

Geweldige service bij aankomst. We mochten onze bagage opslaan totdat de kamer klaar was. Nette kamer erg leuk ingericht. Modern en vintage stijl. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Geweldig geslapen op een heerlijk bed om vervolgens verwend te worden met een heerlijk ontbijt. Een geweldig pluspunt was het feit dat je in het weekend tot 12.00 kon ontbijten.

Townhouse aanrader!

• 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 2 februari 2013
Beste Joost K,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u de volgende keer weer bij ons te mogen verwelkomen!

Leiden, Nederland
Profbijdrager
21 beoordelingen 21 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 22 januari 2013

Het hotel ligt op de ideale locatie om een weekend in Maastricht door te brengen. Het deel van Maastricht waarin dit hotel ligt kent leuke winkels, cafe's en restaurants. Daarnaast loop je zo het centrum in. Het hotel zelf is leuk van opzet. Er heerst een ontspannen sfeer en de aankleding met name van de lobby is huiselijk en net even anders. De kamers zijn "design" ingericht. Dit houdt in dat er vooral weinig in de kamers zelf aanwezig is op een bed en tafel na.
De kamers zijn niet heel groot zelfs al hadden wij een "grote kamer" geboekt. De badkamer kende een bad/douche combinatie wat niet ideaal is. Het schoonmaken van de kamer gebeurt met de franse slag wat zeker met de weersomstanigheden het betreffende weekend te merken was. Pluspunt van de kamer een goed bed. De prijzen voor de kamers zijn dan ook niet in verhouding met wat je krijgt en ik raad dan ook aan om te kijken naar aanbiedingen voor dit hotel. Wij hebben gekozen om niet te ontbijten in dit hotel aangezien de prijzen voor ontbijt wel erg hoog zijn en er in de buurt leuke ontbijtgelegenheden zijn waar je heerlijk uitgebreid voor een schappelijke prijs kan ontbijten.

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 26 januari 2013
Beste FlorisMoraal,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling!

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest, wij zijn erg blij met uw feedback en zullen deze uitgebreid bespreken in onze wekelijkse evaluatie.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Nijlen, België
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 januari 2013

Mooi hotel en lekker & uitgebreid ontbijt. Enkel spijtig dat wij een kamer op de benedenverdieping hadden aan de kant van de straat, waardoor er we minder privacy hadden. Het was ook zeer koud buiten en de verwarming kwam net iets te traag op gang. Wel een goede service, ze hebben ons meteen een extra deken gebracht.

• 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
Beste ines_sjongers,

Hartelijk dank voor deze review!

Het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad, wij zullen uw feedback natuurlijk opnemen in onze evaluaties.

Ook zouden wij het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Amsterdam, Nederland
Senior bijdrager
12 beoordelingen 12 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 januari 2013

Het hotel is goed gelegen, op loopafstand van het station. Alles in de binnenstad is te belopen vanaf het hotel. Het kopje soep bij binnenkomst doet goed! En als je je wat alleen voelt op je hotelkamer kun je een goudvis huren, als gezelschap.
De bedden zijn heerlijk, de temperatuur in de kamer is goed te regelen en het is snel warm. Belangrijk als je uit een sneeuwstorm komt! De badkamer is ook gewoon goed.
Voor je auto en fietsen is er een garage. Die wel geld kost overigens voor de auto.
Kleine details die ontbreken: WC-borstel ;-), nachtkastjes. En ik denk dat in het hedendaagse hotel er een rijtje stopcontacten op een makkelijk bereikbaar plaats moet zitten voor al onze electronic devices.
Overigens prima gratis wifi!
Het leukste is wel de lobby, waar de ontvangst -receptie zich in het midden van een cafe-achtige setting bevindt. Gezellig allegaartje van meubels, waar ik bijna de neiging had mijn sloffen aan te trekken en op de bank te gaan liggen.
Kortom: gezellig, prima service, vriendelijke dames en de nachtportier kwam de extra deken brengen!

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers
Beste Anne_Marie1964,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest, wij zullen uw advies punten zeker meenemen in onze evaluatie.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens!

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 72 € - 279 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Weekend Desk, Budget Places, Hotels.com, Agoda en HostelWorld, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.