We ondersteunen de volgende browsers:

“Aardig en jong personeel in dit Design hotel” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
347 beoordelingen 347 beoordelingen
61 hotelbeoordelingen
Plekken in 114 steden beoordeeld Plekken in 114 steden beoordeeld
60 nuttige stemmen 60 nuttige stemmen
“Aardig en jong personeel in dit Design hotel”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 februari 2013 via mobiele applicatie

Bijzondere ambiance. Vrolijke ontvangst. De soep staat klaar. Kamers zijn wat klein door het giga grote en hoge bed. Prima geslapen. Ligt wel wat verder van centrum, 20 minuten lopen, maar vlakbij station.

Verbleef Februari, 2013, bezocht met een partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 9 februari 2013
Beste ThijsMalmberg,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag zien wij u nog een keer terug in Maastricht!

Schrijf een beoordeling

805 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (74)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Alphen aan den Rijn, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 januari 2013

Geweldige service bij aankomst. We mochten onze bagage opslaan totdat de kamer klaar was. Nette kamer erg leuk ingericht. Modern en vintage stijl. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Geweldig geslapen op een heerlijk bed om vervolgens verwend te worden met een heerlijk ontbijt. Een geweldig pluspunt was het feit dat je in het weekend tot 12.00 kon ontbijten.

Townhouse aanrader!

• 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 2 februari 2013
Beste Joost K,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf.

Wij hopen u de volgende keer weer bij ons te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Leiden, Nederland
Profbijdrager
21 beoordelingen 21 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 22 januari 2013

Het hotel ligt op de ideale locatie om een weekend in Maastricht door te brengen. Het deel van Maastricht waarin dit hotel ligt kent leuke winkels, cafe's en restaurants. Daarnaast loop je zo het centrum in. Het hotel zelf is leuk van opzet. Er heerst een ontspannen sfeer en de aankleding met name van de lobby is huiselijk en net even anders. De kamers zijn "design" ingericht. Dit houdt in dat er vooral weinig in de kamers zelf aanwezig is op een bed en tafel na.
De kamers zijn niet heel groot zelfs al hadden wij een "grote kamer" geboekt. De badkamer kende een bad/douche combinatie wat niet ideaal is. Het schoonmaken van de kamer gebeurt met de franse slag wat zeker met de weersomstanigheden het betreffende weekend te merken was. Pluspunt van de kamer een goed bed. De prijzen voor de kamers zijn dan ook niet in verhouding met wat je krijgt en ik raad dan ook aan om te kijken naar aanbiedingen voor dit hotel. Wij hebben gekozen om niet te ontbijten in dit hotel aangezien de prijzen voor ontbijt wel erg hoog zijn en er in de buurt leuke ontbijtgelegenheden zijn waar je heerlijk uitgebreid voor een schappelijke prijs kan ontbijten.

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 26 januari 2013
Beste FlorisMoraal,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling!

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest, wij zijn erg blij met uw feedback en zullen deze uitgebreid bespreken in onze wekelijkse evaluatie.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Nijlen, België
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 januari 2013

Mooi hotel en lekker & uitgebreid ontbijt. Enkel spijtig dat wij een kamer op de benedenverdieping hadden aan de kant van de straat, waardoor er we minder privacy hadden. Het was ook zeer koud buiten en de verwarming kwam net iets te traag op gang. Wel een goede service, ze hebben ons meteen een extra deken gebracht.

• 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
Beste ines_sjongers,

Hartelijk dank voor deze review!

Het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad, wij zullen uw feedback natuurlijk opnemen in onze evaluaties.

Ook zouden wij het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Amsterdam, Nederland
Senior bijdrager
12 beoordelingen 12 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 januari 2013

Het hotel is goed gelegen, op loopafstand van het station. Alles in de binnenstad is te belopen vanaf het hotel. Het kopje soep bij binnenkomst doet goed! En als je je wat alleen voelt op je hotelkamer kun je een goudvis huren, als gezelschap.
De bedden zijn heerlijk, de temperatuur in de kamer is goed te regelen en het is snel warm. Belangrijk als je uit een sneeuwstorm komt! De badkamer is ook gewoon goed.
Voor je auto en fietsen is er een garage. Die wel geld kost overigens voor de auto.
Kleine details die ontbreken: WC-borstel ;-), nachtkastjes. En ik denk dat in het hedendaagse hotel er een rijtje stopcontacten op een makkelijk bereikbaar plaats moet zitten voor al onze electronic devices.
Overigens prima gratis wifi!
Het leukste is wel de lobby, waar de ontvangst -receptie zich in het midden van een cafe-achtige setting bevindt. Gezellig allegaartje van meubels, waar ik bijna de neiging had mijn sloffen aan te trekken en op de bank te gaan liggen.
Kortom: gezellig, prima service, vriendelijke dames en de nachtportier kwam de extra deken brengen!

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
Beste Anne_Marie1964,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest, wij zullen uw advies punten zeker meenemen in onze evaluatie.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens!

Doetinchem, Nederland
Profbijdrager
26 beoordelingen 26 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 14 steden beoordeeld Plekken in 14 steden beoordeeld
11 nuttige stemmen 11 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 6 januari 2013

Nog nooit meegemaakt dat we bij het inchecken een pan soep op het pitje zagen pruttelen en we vervolgens konden genieten van het gastvrije gevoel van op bezoek zijn bij een oude vriend.
Helaas ontvingen wij geen informatie over hotel bij het inchecken en ook het arrangement zoals het in de krant beschreven werd, werd overgeslagen.
Hotel ligt tegenover het station en we waren bang dat er veel geluidsoverlast zou zijn. Dat viel 100% mee. Goed geïsoleerde kamers. Goede bedden en een ruime douche. Helaas waren de handdoeken nogal verouderd en niet zo fris en we misten zaken zoals shampoo en een matje om op te staan na het douchen.
Ook misten wel een kastje en bergruimte in de kamer, alhoewel de medium kamers er qua ruimte niet echt plaats voor hebben. Het is heel basic ingericht.
Het ontbijt 's morgens was zeer uitgebreid en je kon ook tussendoor koffie of thee halen of een stuk fruit. De tafels en stoelen in de huiselijk ingerichte woonkamer zitten niet echt comfortabel en sommige plekken nodigen niet uit om te zitten, zoals met je gezicht tegen een muur aan maar de sfeer maakt veel goed.
Een wat rommelig allegaartje aan borden en kopjes die zo van een tweedehands markt konden komen gaven het geheel een wat ouderwets gevoel.
De ligging is ideaal, je loopt zo de winkelstraten in en bent meteen bij het station. Wij besloten er een extra nachtje aan vast te knopen om optimaal van Maastricht te kunnen genieten.

• 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 12 januari 2013
Beste Gaby H,

Heel erg bedankt voor het geven van uw beoordeling!

Het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij zullen uw advies punten gaan bespreken in ons wekelijkse interne overleg, onze dank hiervoor!

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Aalst, België
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 januari 2013

Oorspronkelijk hadden wij een kamer geboekt in het Hip Hotel aan de overkant van de straat. Toen wij aankwamen kregen wij jammer genoeg te horen dat dit hotel "overboekt" was. Hierdoor waren wij wel ontgoocheld. De receptioniste was zeer ontvankelijk voor onze tegenslag en stelde voor ons ter compensatie een grotere kamer aan te bieden. Met de voorgestelde compensatie waren wij echter hoegenaamd niet tevreden! Ipv een kamer aan de overkant, zoals gereserveerd, kregen wij een doorsnee standaardkamer die allerminst hip kon genoemd worden. We besloten dit even aan te kaarten. We kregen onmiddellijk een suite in het Town House hotel aangeboden. En dat allemaal met de glimlach! Wij waren zeer tevreden. Eind goed, al goed! We vermelden ook graag dat het ontbijt tip top was. (boeking via Bongo)

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Beste Dagtripper_13,

Hartelijk dank voor het geven van uw beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat u, ondanks de tegenslagen, uiteindelijk toch een goed verblijf bij ons heeft gehad!

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 79 € - 259 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Weekend Desk, Budget Places, Expedia, TripOnline SA, Booking.com, HotelsClick, Agoda, Hotels.com en HostelWorld, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.