We ondersteunen de volgende browsers:

“Vriendelijk, knus, centraal maar duur hotel” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
Certificaat van uitmuntendheid 2014
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
“Vriendelijk, knus, centraal maar duur hotel”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 januari 2013

Plus: leuk ingericht hotel - vriendelijk personeel - lekkere kop mosterdsoep op aanvraag - ongedwongen sfeer om te lezen / ontspannen in de grote huiskamer - uitstekende badkamer - laat ontbijt (7u-12u) - schoon - vlakbij NS station

Min(der): standaard ontbijt - weinig design terug te vinden in de basic kamer - kleine kamer

• Verbleef Januari, 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 12 januari 2013
Beste Annenas,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.
Bedankt voor het geven van uw advies punten, wij zullen deze gaan bespreken in ons wekelijkse interne overleg.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Schrijf een beoordeling

880 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (81)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
12 nuttige stemmen 12 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 januari 2013

Gezellig weekendjeweg in een leuk speels hotel. Erg gastvrij en persoonlijk werden we ontvangen in de bijzondere ruimte door heel behulpzaam personeel.
Wat heerlijk dat we de bagage al vroeg bij inchecken en ook na uitchecken konden achterlaten in een aparte ruimte van het hotel.
Helaas hadden we 's nachts wel last van het geluid van de afzuiginstallatie (?).
Tip:
Misschien is het handig om enkele stoelen weg te halen uit het restaurantgedeelte, zodat de stoelen die blijven staan beter benut worden en er iets meer ruimte blijft om te kunnen zitten en te ontbijten.

• 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 januari 2013
Beste Ria53,

Hartelijk dank voor het geven van deze beoordeling!

Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punten. Wij gaan dit zeker intern bespreken.

Wij hopen u een volgende keer wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Alphen aan den Rijn, Nederland
Senior bijdrager
19 beoordelingen 19 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 7 steden beoordeeld Plekken in 7 steden beoordeeld
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 december 2012

De aankomst was precies zoals verwacht, snel geholpen, vriendelijke medewerkers, heerlijk kopje soep. We hadden een grote kamer besteld en dat was naar wens, alles modern, schoon en ruim ingericht. Centrum Maastricht op loopafstand, geen last van het verkeer door goede isolatie.

Het ontbijt duurde wat langer door een defect koffie apparaat, maar dat kan gebeuren. Wij zouden graag wat investeren in een betere kwaliteit koffie, maar gezien de hoeveelheid die per dag getapt wordt is dat niet eenvoudig of heel duur.

Kortom, wij gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

• Verbleef December, 2012, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Beste ahakemul,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Breda, Nederland
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 december 2012

Voor ons was het de tweede keer dat we verbleven in het Townhouse. De sfeer van het hotel bevalt ons wel. De medewekers zijn super vriendelijk, we voelen ons heel welkom. Geen overbodige luxe. De badkamer is schoon en de douchekop doucht heerlijk. Het bed ligt meer dan prima. En 's nachts was het stil. Kortom een aanrader.

Kamertip: Deze keer hadden we een large-kamer - vorige keer een standaard kamer. Eerlijk gezegd zagen we niet ...
Bekijk meer kamertips
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Beste Yoga-Inn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons!

Wij hopen u de volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Noord-Brabant, Netherlands
Topbijdrager
56 beoordelingen 56 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
Plekken in 19 steden beoordeeld Plekken in 19 steden beoordeeld
11 nuttige stemmen 11 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 december 2012

Dit is een uitstekend hotel, met goede service, goede atmosfeer, uitstekende inrichting, goed en vriendelijke personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, maar het ontbijt is een ramp. De gedachte er achter is prima, maar de indeling van het buffet is niet goed. Geeft eigenlijk een negatief beeld van dit voortreffelijk hotel. Zo wil ik niet ontbijten, ondanks een uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel.

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
Beste PaulenCarlan11,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punt. Jammer dat het ontbijt tegenviel. Wij zullen dit zeker intern gaan bespreken.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Roosendaal, Nederland
Topbijdrager
149 beoordelingen 149 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
Plekken in 47 steden beoordeeld Plekken in 47 steden beoordeeld
49 nuttige stemmen 49 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 24 december 2012

Kamer 415, een large room? We vonden de prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen. Een paar bij elkaar geraapte meubelstukken is niet mijn idee van een designhotel maar meer van een kringloopwinkel. Een louvredeur was de scheiding tussen badkamer en kamer, onnodig om te zeggen dat een toiletbezoek niet echt prive is op die manier. Oke, het bed lag goed en dat is toch het voornaamste van een hotel. De ligging t.o.v. centrum, winkels en restaurants is goed. Restaurant Umami, om de hoek, is een aanrader! Bij ons volgende bezoek aan Maastricht wordt het echter een ander hotel.

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Beste Sassekia,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven!

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.
We zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Veenendaal
Profbijdrager
36 beoordelingen 36 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
Plekken in 21 steden beoordeeld Plekken in 21 steden beoordeeld
20 nuttige stemmen 20 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 23 december 2012 via mobiele applicatie

Wij hebben het heerlijk gehad in Maastricht! Werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, we waren er al vroeg en konden onze bagage alvast achterlaten! Behulpzaam personeel!
Wij hadden een basic kamer geboekt. Kamer is erg klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt, zeker voor 1 of 2 nachtjes. Lekkere regendouche, en goed bed!
Geen last gehad van het verkeer.

Ontbijt is lekker, alles vers en ruime keus! Gezellige sfeer! Wij komen weer terug!

• Verbleef December, 2012
Beste Willemaaike v,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij ons.

Wij verwelkomen u graag een volgende keer wederom in ons hotel!

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 70 € - 189 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, World Independent Hotel Promotion, Agoda, Budget Places, HostelWorld en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.