We ondersteunen de volgende browsers:

“Uitstekend, maar het ontbijt...” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Opslaan Opgeslagen
Townhouse Hotel Maastricht aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
17 beoordelingen 17 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
Plekken in 9 steden beoordeeld Plekken in 9 steden beoordeeld
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
“Uitstekend, maar het ontbijt...”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 december 2012

Dit is een uitstekend hotel, met goede service, goede atmosfeer, uitstekende inrichting, goed en vriendelijke personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, maar het ontbijt is een ramp. De gedachte er achter is prima, maar de indeling van het buffet is niet goed. Geeft eigenlijk een negatief beeld van dit voortreffelijk hotel. Zo wil ik niet ontbijten, ondanks een uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel.

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 januari 2013
Beste PaulenCarlan11,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Bedankt voor het geven van uw verbeter punt. Jammer dat het ontbijt tegenviel. Wij zullen dit zeker intern gaan bespreken.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Schrijf een beoordeling

725 personen hebben dit hotel beoordeeld

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (64)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 31 steden beoordeeld Plekken in 31 steden beoordeeld
29 nuttige stemmen 29 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 24 december 2012

Kamer 415, een large room? We vonden de prijs / kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen. Een paar bij elkaar geraapte meubelstukken is niet mijn idee van een designhotel maar meer van een kringloopwinkel. Een louvredeur was de scheiding tussen badkamer en kamer, onnodig om te zeggen dat een toiletbezoek niet echt prive is op die manier. Oke, het bed lag goed en dat is toch het voornaamste van een hotel. De ligging t.o.v. centrum, winkels en restaurants is goed. Restaurant Umami, om de hoek, is een aanrader! Bij ons volgende bezoek aan Maastricht wordt het echter een ander hotel.

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Beste Sassekia,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven!

Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.
We zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Veenendaal
Profbijdrager
22 beoordelingen 22 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
Plekken in 15 steden beoordeeld Plekken in 15 steden beoordeeld
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 23 december 2012

Wij hebben het heerlijk gehad in Maastricht! Werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, we waren er al vroeg en konden onze bagage alvast achterlaten! Behulpzaam personeel!
Wij hadden een basic kamer geboekt. Kamer is erg klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt, zeker voor 1 of 2 nachtjes. Lekkere regendouche, en goed bed!
Geen last gehad van het verkeer.

Ontbijt is lekker, alles vers en ruime keus! Gezellige sfeer! Wij komen weer terug!

• Verbleef December, 2012
    • 3 van 5 sterren Kamers
Beste Willemaaike v,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij ons.

Wij verwelkomen u graag een volgende keer wederom in ons hotel!

Haarlem, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 december 2012

Dit hotel is absoluut een aanrader. De receptie bevindt zich in een soort 'woonkamer' waar een prettige familiesfeer heerst. Toch is het hele hotel erg modern ingericht, en van alle gemakken voorzien. De kamers zijn schoon, maar qua inrichting ietwat saai. Hoe dan ook is het een hele prettige ervaring om hier je tijd door te brengen. Ontbijt overigens ook uitstekend.

• 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Service
Beste vincent245,

Heel erg bedankt voor het geven van deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Wondelgem, Oost-Vlaanderen, Belgium
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 december 2012

We vinden dit een zeer gezellig , "huiselijk" hotel. Wel telkens de grote kamer geboekt.
Heel vriendelijk onthaal. Goed ontbijt (met bubbels), netjes, en op wandelafstand van het station en het centrum . Beter kan niet.
Volgend jaar gaan we weer. Zeker weten !

Kamertip: wij sliepen al 3 keer op de 2de verdieping, grote kamer en sliepen telkens zeer goed
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
Beste Jaklien V,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u verblijf wederom naar wens is geweest.

Wij verwelkomen u graag volgend jaar wederom in ons hotel!

Met gastvrije groet,
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 12 december 2012

Het hotel doet "warm" aan en dat heeft alles te maken met het personeel wat enorm vriendelijk is. De bedoeling is om je thuis te voelen, wat betekent dat je een kopje soep mag nemen na aankomst en zelf je drankjes mag inschenken. De lobby is daar op ingericht. Lange tafels, banken en veel tijdschriften De hotelkamer is basic. Een bed een tafel en twee stoelen. Maar meer heb je ook niet nodig want je bent in Maastricht! Het centrum is ongeveer 10 minuutjes lopen, maar Wijck (het stadsgedeelte waar het hotel staat) is ook erg leuk. Al met al een aanrader!

• 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Beste Betty K,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel!

Hoogvliet
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 8 steden beoordeeld Plekken in 8 steden beoordeeld
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 december 2012

Afgelopen weekend een nachtje van dit super leuke hotel mogen genieten! De binnenkomst was al helemaal leuk, zo de lobby en de huiselijke sfeer van het restaurant binnen lopen! Vriendelijk personeel en een leuke aparte kamer! Ontbijt was ook goed, lekker warm brood en, je zal zeggen waar heb je het over, het servies net alsof ik weer bij m'n oma thuis was, helemaal leuk dus!
Zeker een aanrader, prima locatie, voor een dagje Maastricht!
ps krijg de waardering van het zwembad niet weg, die heb ik nl niet gezien, maar als die er wel was zal die ook wel goed geweest zijn.

• 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Kamers
Beste Petra S,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Team Townhouse

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, Maastricht 6221 AV, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 37 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 71 € - 262 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Travelocity, Tingo, BookingOdigeoWL, Venere, Agoda en Otel, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.