We ondersteunen de volgende browsers:

“Een geweldig weekend” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Haarlem, Nederland
1 beoordeling
“Een geweldig weekend”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 december 2012

Dit hotel is absoluut een aanrader. De receptie bevindt zich in een soort 'woonkamer' waar een prettige familiesfeer heerst. Toch is het hele hotel erg modern ingericht, en van alle gemakken voorzien. De kamers zijn schoon, maar qua inrichting ietwat saai. Hoe dan ook is het een hele prettige ervaring om hier je tijd door te brengen. Ontbijt overigens ook uitstekend.

• 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 januari 2013
Beste vincent245,

Heel erg bedankt voor het geven van deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij verwelkomen u graag de volgende keer wederom in ons hotel!

Schrijf een beoordeling

803 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (74)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 december 2012

We vinden dit een zeer gezellig , "huiselijk" hotel. Wel telkens de grote kamer geboekt.
Heel vriendelijk onthaal. Goed ontbijt (met bubbels), netjes, en op wandelafstand van het station en het centrum . Beter kan niet.
Volgend jaar gaan we weer. Zeker weten !

Kamertip: wij sliepen al 3 keer op de 2de verdieping, grote kamer en sliepen telkens zeer goed
  • Verbleef December, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Beste Jaklien V,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u verblijf wederom naar wens is geweest.

Wij verwelkomen u graag volgend jaar wederom in ons hotel!

Met gastvrije groet,
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
7 beoordelingen 7 beoordelingen
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 12 december 2012

Het hotel doet "warm" aan en dat heeft alles te maken met het personeel wat enorm vriendelijk is. De bedoeling is om je thuis te voelen, wat betekent dat je een kopje soep mag nemen na aankomst en zelf je drankjes mag inschenken. De lobby is daar op ingericht. Lange tafels, banken en veel tijdschriften De hotelkamer is basic. Een bed een tafel en twee stoelen. Maar meer heb je ook niet nodig want je bent in Maastricht! Het centrum is ongeveer 10 minuutjes lopen, maar Wijck (het stadsgedeelte waar het hotel staat) is ook erg leuk. Al met al een aanrader!

• 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Beste Betty K,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel!

Hoogvliet
9 beoordelingen 9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 8 steden beoordeeld Plekken in 8 steden beoordeeld
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 december 2012

Afgelopen weekend een nachtje van dit super leuke hotel mogen genieten! De binnenkomst was al helemaal leuk, zo de lobby en de huiselijke sfeer van het restaurant binnen lopen! Vriendelijk personeel en een leuke aparte kamer! Ontbijt was ook goed, lekker warm brood en, je zal zeggen waar heb je het over, het servies net alsof ik weer bij m'n oma thuis was, helemaal leuk dus!
Zeker een aanrader, prima locatie, voor een dagje Maastricht!
ps krijg de waardering van het zwembad niet weg, die heb ik nl niet gezien, maar als die er wel was zal die ook wel goed geweest zijn.

• 5 van 5 sterren Kamers
Beste Petra S,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Hoogland, Utrecht, Netherlands
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 1 december 2012

Echt een aanrader!
De tips voor restaurants die de receptioniste ons gaf waren fantastisch!
Hotel heeft ook een fitnessruimte maar daar Ijn wij niet aan toe gekomen.
Men kan in dit hotel zelf zijn consumptie,s inschenken en noteren.
Al met al een heel gastvrij hotel.
Dicht bij centrum en station.
De bus stopt nagenoeg voor de deur!

Kamertip: Uitstekend hotel, dicht bij station en centrum. Hastens bedden! Welkom met heerlijke soep en uitgeb ...
  • Verbleef Oktober, 2012, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Beste Heleen B,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!

Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is geweest.

Graag verwelkomen wij u wederom in ons hotel in de toekomst!

Zaandam
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 3 steden beoordeeld Plekken in 3 steden beoordeeld
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 november 2012

In dit hotel hangt een heel erg prettige sfeer. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is top, bovendien was de pompoensoep bij ontvangst erg lekker. Het slaapcomfort is uitstekend dankzij topkwaliteit (Hästens) bedden. Wij hadden kamer 002 welke wel wat geluidsoverlast had door het verkeer (buslijn!) en allerlei waterleidingen van het gebouw. Even vragen naar een rustige kamer bij je reservering dus. Desondanks is dit hotel een echte aanrader!! Vanuit het hotel loop je overigens in ca. 10-15 minuten naar het gezellige centrum.

Kamertip: Wij hadden kamer 002 welke wel wat geluidsoverlast had door het verkeer (buslijn!) en allerlei water ...
  • Verbleef November, 2012, bezocht met een partner
Beste fbossong,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij vinden het heel fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Netherlands
8 beoordelingen 8 beoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 26 november 2012

De website belooft van alles en nog wat, met hoge verwachtingen dus ook naar het Townhouse gegaan. De service is vriendelijk, maar de kamer valt erg tegen. De beloofde "designinrichting" is vooral minimalistisch en de beloofde Hästensbedden missen alle comfort omdat er naast de box en de topdeck geen spring is (volgens de receptie hoort dit zo, wij vonden het vooral erg oncomfortabel). De high-tea is een gemiste kans met allemaal producten uit pakjes in plaats van eigengemaakte lekkernijen. Het viel ons gewoon een beetje tegen. Het centrum is op loopafstand, hotel staat midden in de wijk "Wijck", wat een aanrader is. Ook goede restaurants op loopafstand. Pima uitvalsbasis, maar wij kiezen volgende keer voor een ander hotel...

Kamertip: Een "large" kamer is marginaal groter, het verschil is alleen dat er een bad is in plaats ...
  • Verbleef November, 2012, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 1 december 2012
Beste Jay-Bee-NL,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor deze review!

Wij jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, wij zullen zeker uw advies punten intern bespreken en oppakken.

Nogmaals dank dat u wel de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 78 € - 246 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Budget Places, Booking.com, HotelsClick, Hotels.com, Agoda en HostelWorld, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.