We ondersteunen de volgende browsers:

“citytrip Maastricht” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Beoordeeld als nr. 1 van 38 hotels in Maastricht
Alphen aan den Rijn, Nederland
“citytrip Maastricht”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 september 2012

Ideaal hotel voor een heerlijke citytrip in Maastricht!
De lobby is als een heerlijke 'woonkamer' waar je heerlijk kunt chillen (of uitbrakken na 'n stapaond Maastricht). Medewerkers zijn erg vriendelijk, warm en meedenkend. De kamer was vrij klein, maar wel schoon, verzorgt en van alle gebruikelijke gemakken voorzien.

• Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 8 september 2012
Beste Ted N,

Bedankt voor deze mooie review!

Het doet ons goed om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!!

Schrijf een beoordeling

790 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (73)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
15 beoordelingen 15 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 9 steden beoordeeld Plekken in 9 steden beoordeeld
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 augustus 2012

52 jaar en heel veel hotels bezocht en nog niet eerder meegemaakt dat een receptionist me een hand geeft bij het welkom en ja, t klopt en is leuk! daarnaast was de koude Gazpacho welkomssoep een opkikker en erg smakelijk. heerlijk bed. ruim en zacht. fijne badkamer. raam kan wijd open, ook fijn. let op; onderhoud de spullen en laat e niet verslonzen!

Kamertip: ga in de lobby zitten; er zijn gratis pinda's, soep en fruit!
Bekijk meer kamertips
    • 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 1 september 2012
Beste Trienette S,

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!
Wij vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijft heeft gehad in ons hotel.
Wij hopen u een volgende keer wederom bij ons te mogen verwelkomen!

Gastvrij groet,

Zoetermeer, Zuid-Holland, Netherlands
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 augustus 2012

Ligging is uitstekend, voor zowel reizigers met eigen vervoer als met de trein. Parkeren geen enkel probleem aangezien je gebruik kunt maken van parkeergarage van het hotel voor slechts€ 15,00 per dag. Basis hotelkamer was prima, schoon en ruim genoeg voor ons korte verblijf. Ontbijt was prima, uitgebreid en heerlijk vers!! En wat vooral gezegd mag worden is: zeer vriendelijk en gastvrij personeel!!! Wat ook nog prettig is dat we in de kamer over airco konden beschikken, aangezien het rond de 35 graden was tijdens ons bezoek.
We komen zeker nog een keertje terug!!

Kamertip: Als men voor een langere periode wil verblijven is het handig om een iets grotere kamer met kleding ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Augustus, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 29 augustus 2012
Beste Adrie G,

Heel erg bedankt voor deze mooie review!
Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

uithoorn
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 augustus 2012

Ook een gratis upgrade naar een grote kamer, gelukkig met airco daar het een zeer warm weekend was (36 graden). Je hebt het idee dat alles kan door de zeer vriendelijke bediening. Goede geluidsisolatie, we zaten tegenover een busstation, maar daar was niets van te horen. Iets meer privacy (WC met een open louvre deur) had gekund. Mooie grote TV met een Bose geluidsinstallatie; dat ben ik nog nooit tegengekomen in een Hotel voor deze prijs.

• 4 van 5 sterren Waarde
Beste fisher00001,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij hopen in in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Utrecht, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 augustus 2012

-Prima ontvangst en service door het personeel(met handenschudden en amuse), dit zie je zelden meer.
-Goede locatie, op ca. 15 min lopen van het Vrijthof en pal voor het station.
-Keurig schone kamer
-Leuke kamer en fraaie badruimte, met de inrichting is er op details gelet
Al met al erg vernieuwend en verzorgd! Niet vaak zo enthousiast geweest over een hotel, we komen hier zeker nog een keer terug.

• 5 van 5 sterren Kamers
Beste Len85,

Bedankt voor deze mooie review!
Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons hotel!

Huizen, Nederland
Senior bijdrager
18 beoordelingen 18 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
Plekken in 12 steden beoordeeld Plekken in 12 steden beoordeeld
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 augustus 2012

Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgekomen te zijn. Voor het ongemak kregen we een free-upgrade naar een prachtige kamer met heerlijk bad. Het hotel wordt duidelijk gerund door mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Prima kamer, lekkere bedden en op loopafstand van het centrum en station. Stijlvolle inrichting van de lobby.

• Verbleef Mei, 2012, bezocht met een partner
Beste Marieke_KMT,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Rotterdam, Nederland
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 augustus 2012

Bij binnekomst in de lobby aangenaam verrast. Erg leuk ingericht. En we konden zelf een kom soep pakken. Bleek een heerlijke pompoensoep.
De kamer bleek erg basic. Geen kast, alleen enkele haakjes aan de muur. Wel schoon en verder een prima bed en de badkamer was ook goed.
Bovenop de kamer hadden we een verrassings pakket gekozen, dat bleek een fles shampo :-(
Dat was voor 16 EURO een erg dure shampoo, een behoorlijke tegenvaller!
Ook hadden we een parkeer plekje gereserveerd voor 25 EURO/dag. Dat bleek in een garage om de hoek te zijn. De garage stond zo vol dat het bijna onmogelijk was een plekje te vinden. Uiteindelijk toch gelukt, echter er blijkt vlak naast het Hotel bij het NS station ook een mogelijkheid om de auto te parkeren voor slechts 11 EURO/24uur! Dus wij voelden ons een beetje genept met onze gereserveerde parkeer plek..
Ontbijt was uitgebreid en goed.
Overall gemiddeld cijfer. Hotel is leuk en aan te raden, verrassingspakket en parkeerplek raden wij af!

• 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 17 augustus 2012
Beste bjornvk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen uw aandachtspunten meenemen in onze bedrijfsvoering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Team Townhouse
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 72 € - 232 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Aantal kamers: 69
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Townhouse Hotel Maastricht maakt dagelijkse dingen bijzonder, een uniek hotel in Maastricht. Bij ons kom je logeren, niet overnachten. Authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid in een modern jasje. Winnaar IMMENS MVO award 2014! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Budget Places, Expedia, Hotels.com, Agoda, HostelWorld en HotelsClick, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.