We ondersteunen de volgende browsers:

“Net even dat kleine beetje extra” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Opslaan Opgeslagen
Townhouse Hotel Maastricht aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
4.0 van 5 Hotel   |   St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
1 beoordeling
“Net even dat kleine beetje extra”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 5 augustus 2012 via mobiele applicatie

Zeer persoonlijk, soepje bij binnenkomst (of een ijsje) en leuk dat ze je een hand geven en je echt verwelkomen/ zich voorstellen.

De basic kamer was erg ruim, luxe genoeg en een echte meevaller, niet vaak zo'n goede kamer gehad!!
Bedden zijn heerlijk.

Tijdens ontbijt ook zeer vriendelijk en alles wordt netjes gehouden, nergens lege borden. Ontbijtbuffet is uitgebreid, lekker en de koffie is top. Ze komen geregeld langs met een lekker extra hapje.

Hier gaan we de volgende keer zeker weer gebruik van maken.

• Verbleef Augustus, 2012
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 11 augustus 2012
Beste JoostJantiene,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!!

Schrijf een beoordeling

731 personen hebben dit hotel beoordeeld

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (64)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eindhoven, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 1 augustus 2012

Zeer vriendelijke ontvangst; hoewel we te vroeg waren konden we direct gebruik maken van de kamer (2e verdieping). Bij aankomst werd ons een soepje aangeboden en het bijzondere concept van het hotel duidelijk gemaakt. Het gehele hotel ademt een prettige informele sfeer uit. Omdat in de bar annex lounge zelfbediening geldt wordt niet alleen het gevoel van thuis-zijn versterkt, maar zijn de drankjes ook tegen schappelijke prijzen te verkrijgen. Er valt op te merken dat het thuis-zijn-gevoel geen afbreuk doet aan het te verwachten comfort van een hotel. Verder is de kamer prima van maat met een comfortabel bed en luxe badkamer. Ook is de kamer prima te luchten d.m.v. draai-kiep ramen. Verder hebben wij bij aankomst en na het uitchecken gebruik gemaakt van de beveiligde bagageruimte, dit vonden wij een prima service! Wij vonden het leuk te zien dat er een mix was in het hotel van gezinnen, jongeren, oudere en jongere stellen en dat gaat allemaal prima! Dus iedereen die openstaat voor een gastvrij hotel in een comfortabele, informele en moderne setting is hier aan het goede adres!

• Verbleef Juli, 2012, bezocht met familie
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HipHotelMartenslane, Manager van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 augustus 2012
Beste MvanK_01,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het erg fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Ook zouden wij het leuk vinden om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Zetten
2 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 1 augustus 2012

Mijn man en ik komen al verschillende jaartjes bij Townhouse Hotel.
De bediening is erg vriendelijk en staan direct voor je klaar.
Ook de kamers zijn erg schoon en goede bedden.
De sfeer in dit hotel is aan te raden. Gezellig.
Prima ontbijt en we hopen de volgende jaren hier ook weer naar
toe te gaan.

Kamertip: hogere verdieping minder lawaai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2012, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
Beste theavandijken,

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling!

Wederom vinden wij het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij vinden het leuk om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Duiven, Nederland
Bijdrager
8 beoordelingen 8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 3 steden beoordeeld Plekken in 3 steden beoordeeld
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juli 2012

Townhouse design hotel is echt een TOP hotel. Al bij het ontvangst weet je dat het een goed verblijf gaat worden. Vriendelijk personeel, een 'welkomst-soep (of ijsje)'. Bovendien hadden wij extra geluk omdat we de grootste kamer kregen! Niet op gerekend en dus echt een verrassing. De kamer was enorm goed verzorgd. Een heerlijk groot en zeer comfortabel bed. Een groot bad en een douche. Het bijzondere concept is overal terug te zien in het hotel. Bijzondere vormgeving en inrichting. Soms was het niet erg praktisch, maar dat maakte niets uit voor ons. Het hotel ligt direct naast het centraal station.

• 5 van 5 sterren Waarde
Beste Stephan H,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Heel erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens geweest.

Wij zouden het leuk vinden om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Nijmegen, Nederland
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Plekken in 7 steden beoordeeld Plekken in 7 steden beoordeeld
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juli 2012

Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een medewerkster die zich persoonlijk voorstelde. Gezien de warmte (30 graden) kregen we een waterijsje aangeboden in plaats van een kopje soep. Het hotel is low budget, maar met maximale service. De basis kamer vond ik wat aan de kleine kant, maar eerlijk is eerlijk, ook tegen een kleine prijs. Het bed lag prima en ook de badkamer was helemaal goed, voorzien van een regendouche. Het ontbijt vind ik relatief duur. Bij het uitchecken kreeg mijn jarige moeder een heerlijk kersenvlaaitje mee. Leuk!

Kamertip: kamers aan de de laan zijn rustiger dan aan de stationzijde. De basiskamer is klein, met weinig loop ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
Beste Spanings,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij zouden het leuk vinden om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Hulst, Nederland
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juli 2012

ontvangst was zeer prettig, parkeren geen probleem. kamer erg licht, een prima bed, ruime badkamer.
0ntbijt was goed, ruim aanbod van alles
restaurant hebben we niet geprobeerd.
een prima hotel. ligging vlak bij het station en het centrum.
een aanrader

• 4 van 5 sterren Kamers
Beste hnanninga,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hoofddorp, Nederland
Bijdrager
10 beoordelingen 10 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
Plekken in 6 steden beoordeeld Plekken in 6 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 27 juli 2012

Leuk hotel, groot, goed bed! Top ontbijt, ruime kamer, grote badkamer. Heel vriendelijk personeel. Jammer dat er geen minibar was en van die kleine shampoo/bad flesjes. De lift vond ik persoonlijk een beetje 'eng'. Als de deur te lang open stond, ging de lift al omhoog. Voor een lage prijs een erg goed en leuk verblijf! Zou er zeker een keer terug komen!

• 3 van 5 sterren Locatie
Beste Roxcii-90,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo een goed verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer!

Team Townhouse

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 65 € - 229 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Budget Places, Agoda, Hotel.de, HostelWorld, Venere en Otel, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.