We ondersteunen de volgende browsers:

“Prima voor familieweekend” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Townhouse Hotel Maastricht

Opslaan Opgeslagen
Townhouse Hotel Maastricht aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Townhouse Hotel Maastricht
4.0 van 5 Hotel   |   St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Maastricht
Amsterdam, Nederland
“Prima voor familieweekend”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juli 2011

Heb een nacht doorgebracht tijdens familieweekend. Was prima verzorgd. De wastafel in onze kamer lekte. Dat kon niet meteen worden verholpen en van het hotel kregen we een leuk presentje om dat goed te maken. Ruime kamers, fijn bed. Lekker ontbijt. Klein minpuntje was dat het s nachts erg warm was met een dik dekbed. We kwamen er pas s ochtends achter dat er een airco in de kamer zat. Aardige staff. Wat me opviel was dat de gangen van het hotel er wat smoezelig uitzien: afbladderende verf op deurposten, groezelig tapijt. Dat doet een klein beetje afbreuk aan de verder goede sfeer. Al met al prima hotel.

Kamertip: Er zijn ook kamers in het trappenhuis, lijkt me geen aanrader ivm lawaai van de trappen!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2011, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
TownhouseHotel, sales&marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 15 juli 2011
Beste Ellenenfam,

Bedankt voor de complimenten en tips, we zullen deze zeker oppakken! Fijn om te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad.

Schrijf een beoordeling

746 personen hebben dit hotel beoordeeld

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (68)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Amersfoort, Nederland
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 juli 2011

Dat dit kan voor deze prijs. Verreweg het beste hotel waar we in hebben verbleven. En het bed slaapt veels te lekker.

• Verbleef Juli, 2011, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
TownhouseHotel, sales&marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 11 juli 2011
Leuk, dank voor deze geweldige complimenten! Graag tot de volgende keer!

Team townhouse
Oss, Nederland
Bijdrager
8 beoordelingen 8 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 4 juli 2011

In dit hotel voel je je echt thuis. Al bij aankomst wordt je zeer vriendelijk begroet door het personeel en krijg je een hand. Ontbijt is heel goed verzorgd en het zit/eetgedeelte is heel gemoedelijk ingericht. Leuk detail is dat ze tijdens het ontbijt langs komen met kleine "gerechtjes".
De vlaai die we bij vertrek meekregen was heerlijk. Toen er werd gevraagd of we lekker hadden geslapen en ik zei dat het wel wat roemoerig was buiten kregen we nog een leuke attentie voor het "ongemak". Dit terwijl zij hier niets aan konden doen. Als je aan de kant van het station slaapt hoor je wel behoorlijk wat herrie van buiten.

• Verbleef Juli, 2011, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
TownhouseHotel, Sales&marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 11 juli 2011
Bedankt voor deze leuke reactie. Fijn om te horen dat jullie je thuis voelden!

5 van 5 sterren Beoordeeld op 26 juni 2011 via mobiele applicatie

Ik heb voor de derde keer in dit hotel mogen logeren, het blijft iedere keer een cadeautje. Van het welkomssoepje, de prachtige vintage inrichting, de goede locatie (tegenover het station) tot het vriendelijke personeel en de mooie kamers aan toe.. Alles is met zoveel oog voor detail gedaan! Een echte aanrader!

• Verbleef Juni, 2011
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
TownhouseHotel, Sales & Marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 5 juli 2011
Beste Selineikink,

Wauw, mooie complimenten! Hartelijk bedankt daarvoor.
Tot snel weer.

5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juni 2011 via mobiele applicatie

Het (balie) personeel is uitermate vriendelijk en attent.

• Verbleef Juni, 2011
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
Rotterdam, Nederland
3 van 5 sterren Beoordeeld op 16 juni 2011

Helaas, een afzuigsysteem dat loeit en niet uit kan. Na drie avonden klagen, toch maar de nachten met oordoppen in geslapen, dat gaat best, maar is verre van ideaal! Verder ontbreken er goede ochtendbladen. Een krantje bij het ontbijt is toch geen overbodige luxe?

• Verbleef Juni, 2011, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
TownhouseHotel, sales & marketing van Townhouse Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling, 24 juni 2011
Beste Coosje18,

Bedankt voor de feedback, vervelend om te horen dat u niet goed heeft kunnen slapen!
Dit is niet volgens onze standaard. Wij willen graag een passende oplossing zoeken, neem gerust contact met ons op. Wij hopen van u te horen.

Zutphen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 13 juni 2011

Bij binnenkomst - vijf minuten nadat we uit de trein waren gestapt - werden we verwelkomd met een kop soep. De service is goed, personeel zeer vriendelijk en correct, de kamer simpel maar schoon en had alles wat we nodig hadden. Badkamer heeft een mooie inloopdouche en wordt goed schoongehouden.
Enige minpuntje is dat de kamer geen klerenkast heeft - dat was voor ons geen probleem aangezien we maar één nacht verbleven maar voor een langer verblijf zouden we wel voor een grotere kamer kiezen.
De matras is echt geweldig - heerlijk geslapen daarop!

• Verbleef Juni, 2011, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Townhouse Hotel Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Townhouse Hotel Maastricht

Adres: St. Maartenslaan 5, 6221 AV Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 70 € - 156 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Townhouse Hotel Maastricht 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Budget Places, Booking.com, Agoda, Hotel.de, HostelWorld, Venere en Otel, dus je kunt je reserveringen bij Townhouse Hotel Maastricht met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Townhouse Hotel Maastricht, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.