We ondersteunen de volgende browsers:

“Prima startpunt om Palma te verkennen” 3 van 5 sterren
Beoordeling van UR Palacio Avenida

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Opslaan
UR Palacio Avenida aan Favorieten toegevoegd
UR Palacio Avenida
4.0 van 5 Hotel   |   Avda. Alexander Rosello 42, 07002 Palma de Mallorca, Mallorca, Spanje   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 37 van 66 hotels in Palma de Mallorca
Beek en Donk, Nederland
25 beoordelingen 25 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
Plekken in 12 steden beoordeeld Plekken in 12 steden beoordeeld
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
“Prima startpunt om Palma te verkennen”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 21 juni 2014

Gelegen aan Plaza de Espana bij treinstation, bussen en de stad op loopafstand. In 15 minuten loop je naar de kathedraal. Kamers zijn weliswaar klein maar wel functioneel. Badkamers zijn toe aan renovatie. Design krane en sproeiers hebben hun beperkingen. Bad zou plaats moten maken voor douche.

Kamertip: Je zou geluidsoverlast verwachten maar dit is niet aan de orde. Wel de raam dichthouden, voor een st ...
Bekijk meer kamertips

Overzicht waarderingen
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
14 hotelbeoordelingen
Plekken in 17 steden beoordeeld Plekken in 17 steden beoordeeld
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 oktober 2012

Het hotel ligt heel centraal makkelijk te bereiken met bus en trein. Je loopt zo de stad in en bent met een kwartiertje bij het strand. De dame van de receptie was zo aardig om onze opmeriking een bad serieus te nemen en vroeg ons nog even te wachten dat er een kamer vrij zou komen met bad, zeer attent!! de kamer is prima jammer dat de kwaliteit van het designspul toch een houdbaarheidsdatum heeft waarna het niet echt meer goed functioneert. Het ontbijt was prima veel vers fruit als je een eitje wilt even opgeven bij de bediening en het werd voor je bereid. Prima basis dus!!

• Verbleef September, 2012, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Pilar M, Director General van UR Palacio Avenida, reageerde op deze beoordeling, 5 november 2013
Geachte Nicole,

Allereerst willen we U héél hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die U deed om ons op Tripadvisor te beoordelen. In UR Hotel Palacio Avenida is het ons streefdoel om onze gasten een heerlijke en onvergetelijke vakantie aan te bieden, vandaar vult het ons met trots en genoegen te lezen dat U met mooie vakantieherrinneringen naar huis terug keerde.

We zijn heel blij dat jullie onze voorzieningen zo mooi vinden en dat jullie met de ligging zo tevreden zijn! Uw complimenten aan de gastronomische afdeling hebben we met plezier aan de betrokkenen medewerkers door gegeven, en zij verheugden zich zeer over uw bewondering. Het is heel fijn te horen dat onze gasten het naar hun zin hebben en dit motiveerdt ons om ook in de toekomst al onze dagdagelijkse taken met inzet en vreugde te vervullen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie bezoek en de fantastische beschrijving van UR Hotel Palacio Avenida en zijn omgeving, we zijn er zeker van dat toekomstige gasten dit erg behulpzaam zullen vinden. Hopelijk hebben we het plezier jullie spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

13 hotelbeoordelingen
Plekken in 15 steden beoordeeld Plekken in 15 steden beoordeeld
10 nuttige stemmen 10 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 24 september 2012 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt super in palma. Ondanks dat wifi erg slecht is en de kamer niet geweldig groot is het verder goed vertoeven hier. Fijne bedden, prima badkamer, geweldige ligging. Busstation voor de deur, treinstation naar soller en 15 minuten per bus naar airport

• Verbleef September, 2012
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service
Geachte Remco,

We vind het altijd leuk om te lezen dat onze gasten met geweldige vakantie herinneringen terug naar huis gingen en we zijn erg dankbaar voor de tijd en moeite die u deed om de ervaring van uw recente verblijf met ons en Tripadvisor lezers te delen.

Met betrekking tot de wifi, willen we U graag vermelden dat ingrijpende verbeteringen voltrokken werden zodat nu zonder problemen overal in het hotel een prima verbinding is.

Aan de andere kant willen we U hartelijk bedanken dat U onze bedden en badkamers in de kijker zette. Het is voor UR Hotel Palacio Avenida héél belangrijk om comfortabele en verzorgde accommodatie te bieden en als we van onze gasten horen dat ze dit op prijs stelden, vult dit ons steeds met vreugde. We vinden het ook fantastisch dat U onze ligging zo genoten hebt.

Voor ons is er geen betere beloning dan de bevestiging van onze gasten dat ze een heerlijk verblijf hadden en we bedanken u er nogmaals voor uw feedback op Tripadvisor gepost te hebben. Het zou een eer voor ons zijn om U weldra opnieuw van harte welkom te mogen heten in één van onze UR Hotels, en U opnieuw een fijne vakantie te mogen bieden.

Met vriendelijke groeten,

9 hotelbeoordelingen
Plekken in 11 steden beoordeeld Plekken in 11 steden beoordeeld
15 nuttige stemmen 15 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 11 juli 2012

Wij zijn 5 dagen te gast geweest in dit hotel en verbleven in een superior room (1303). Dit is een zeer ruime kamer, met een fijne inloopdouche. Helaas wel wat klein achterstallig onderhoud (plekjes op het plafond, doucheknop die er afviel), maar niets wat het verblijf minder prettig maakte. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Er zijn voldoende restaurantjes en bakkerijtjes in de omgeving waardoor dit ook echt niet nodig is.

De locatie is echt super: aan het busstation, vlakbij de trein naar Soller en op loopafstand van de eetgelegenheden in Palma. De vele stranden van Mallorca zijn met de bus (€1,50) prima te bereiken, ongeveer 20 minuten.

• Verbleef Juli, 2012, bezocht met vrienden
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 7 september 2011

Het hotel is een design hotel en het ziet er mooi uit, het ontbijt is geweldig en de locatie ook.
De kamers zijn mooi en het is waar dat sommige dingen niet de manier werken waarop ze zouden moeten, maar nadat we dit echter hadden aangegeven bij de receptie, werd het de volgende dag opgelost.
Wees je ervan bewust dat het parkeren vrij duur is wanneer je hier verblijft, 17,50 per dag als je op straat parkeert.
Het hotel is een stuk kleiner dan je zou verwachten.
Verwacht niet om een leuke bar te vinden binnen, Ik heb er geen gevonden tijdens mijn verblijf.
Ook de kamers zijn kleiner dan op de foto's, ze zien er mooi uit, maar het voelt overal in het hotel een beetje claustrofobisch aan.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
London
Topbijdrager
51 beoordelingen 51 beoordelingen
33 hotelbeoordelingen
Plekken in 31 steden beoordeeld Plekken in 31 steden beoordeeld
66 nuttige stemmen 66 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 20 november 2010

Dit hotel maakt indruk op het moment dat u de lobby binnenkomt.
In een oude art-decocinema heeft dit moderne designhotel wat originele karakteristieken van de bioscooptijd behouden.
Dit is het ideale vertrekpunt om de stad Palma te verkennen.
Het is naast het centrale treinstation waardoor een dag trip snel en eenvoudig te maken is.
Uiteraard is het ook gewoon een korte 15 min (ca. € 15) reis vanaf het vliegveld.
Kamers zijn stijlvol, ruim en comfortabel.
Een waarschuwing echter, er zijn kamers voor rokers, en de receptie nam niet de moeite ons bij het inchecken te vragen wat voor soort kamer we liever zouden hebben.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Duesseldorf
24 beoordelingen 24 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
Plekken in 19 steden beoordeeld Plekken in 19 steden beoordeeld
22 nuttige stemmen 22 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 9 augustus 2010

Het hotel ligt vlak bij Plaza de Espana, dus de trein- en metrostations evenals de bus zijn zeer dichtbij en ook het winkelgebied van Palma.
Het nadeel is dat je de ramen niet open kunt doen vanwege het luide verkeerslawaai van de straat.
De kamer was klein maar OK met enigszins stijlvol meubilair.
De ontbijtzaal is een eigenaardige plaats met een oud uitzicht van het fort op één muur en roze spiegels als een andere muur.
Ontbijt zelf is OK.
Je kunt warme gerechten bestellen zoals omelet, gebakken eieren, enz. Een plek die je vooral kiest voor het gemak van het vervoer.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.de. De oorspronkelijke versie bekijken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In UR Palacio Avenida geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over UR Palacio Avenida

Adres: Avda. Alexander Rosello 42, 07002 Palma de Mallorca, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Palma de Mallorca
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 6 voordelig hotel in Palma de Mallorca
Nr. 8 zakenhotel in Palma de Mallorca
Nr. 31 luxe hotel in Palma de Mallorca
Prijsklasse (per nacht): 65 € - 148 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — UR Palacio Avenida 4*
Aantal kamers: 68
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij UR Palacio Avenida met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ur Palacio Avenida Hotel Palma De Mallorca

Als u eigenaar of beheerder bent van UR Palacio Avenida, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.