We ondersteunen de volgende browsers:

“Uitstekend hotel, rustige ligging, ruime kamers en prima service!” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Melia La Quinta Golf & Spa Resort

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Opslaan
Melia La Quinta Golf & Spa Resort aan Favorieten toegevoegd
Melia La Quinta Golf & Spa Resort
5.0 van 5 Resort   |   Urbanizacion La Quinta s/n | Nueva Andalucía, 29660 Marbella, Spanje   |
Website van het hotel
Hoteldeals
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 19 van 77 hotels in Marbella
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
“Uitstekend hotel, rustige ligging, ruime kamers en prima service!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 9 oktober 2012 via mobiele applicatie

In 2010 verbleef Ik een week in dit hotel. De kamers en de badkamer zijn zeer ruim. Het hotel ligt in een rustige omgeving, prachtig aan de golfbaan. Het ontbijt was uitstekend de voorzieningen en service op een hoog niveau. In oktober 2012 verbleef ik wederom een paar dagen in dit hotel en weer was ik onder de indruk van de kwaliteit, de service, de ruime kamer, ruime badkamer en heerlijke douche en de voorzieningen van dit hotel. Het is allemaal dik in orde. Enige minpunt ten opzichte van mijn eerste bezoek was dat het ontbijt wat kariger wars geworden, zeker niet slecht, maar wel minder uitgebreid dan de eerste keer. Verder niets dan lof over het hotel en de prachtige golfbaan. Absoluut een aanrader!

• Verbleef Oktober, 2012

Edinburgh, Verenigd Koninkrijk
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 14 augustus 2011

Een beetje ver buiten Marbella, 40 pond heen en terug naar de stad.
Geweldig hotel voor golf en als je volledig wilt ontspannen.
Personeel uitstekend.
Het zou fijn zijn om thee-/koffiefaciliteiten in de kamer te hebben. Voor een 5* hotel zou je denken dat dat inbegrepen zou zijn.
Avondbuffet teleurstellend wat betreft de selectie van hoofdgerechten, afgezien daarvan zou ik het zeer aanbevelen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Melialaquinta, Director de Relaciones con Clientes van Melia La Quinta Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordeling, 2 september 2011
Dear Guest,

Thank you very much for your comments about our personnel, and thank you for letting us share our passion for service, because it is not our work, it is our passion.

We offer coffee facilities in our Junior Suites and Suites, but we appreciate a lot your constructive criticism, and we are going to take into account it for further investments.

Finally, I would like to invite you to write us at melia.laquinta@melia.com and send us more information about the selection of main courses in our evening buffet. We are offering now a wide variety of main courses (entrêcote, fish, seafood, pasta, paellas, etc.), but the opinion of our guest always is welcome.

I am at your entire disposal.

Yours sincerely,

Erika Cobos B.
Guest Experience Manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Melia La Quinta Golf & Spa Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Melia La Quinta Golf & Spa Resort

Adres: Urbanizacion La Quinta s/n | Nueva Andalucía, 29660 Marbella, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 125 € - 245 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Melia La Quinta Golf & Spa Resort 5*
Aantal kamers: 172
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Booking.com, Expedia en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Melia La Quinta Golf & Spa Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Melia La Quinta Golf Hotel Marbella
Melia La Quinta Golf And Spa Resort
Westin Marbella
La Quinta Marbella
Marbella La Quinta
Marbella Westin

Als u eigenaar of beheerder bent van Melia La Quinta Golf & Spa Resort, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.