We ondersteunen de volgende browsers:

“Geweldig hotel” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Sir & Lady Astor Hotel

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Opslaan
Sir & Lady Astor Hotel aan Favorieten toegevoegd
Sir & Lady Astor Hotel
3.0 van 5 Hotel   |   Kurfurstenstrasse 18-23 | Stadtmitte, 40211 Düsseldorf, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 7 van 243 hotels in Düsseldorf
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
“Geweldig hotel”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 21 december 2010

Een geweldig leuk Boetiek hotel op 10min loopafstand van de Köningsallee. De kamers zijn per verdieping in een bepaalde stijl ingericht en gedecoreerd. Lift aanwezig en het personeel is enorm vriendelijk en niets is hen teveel. Het ontbijt is luxe en ook niets ontbreekt. In één woor een aanrader.

Verbleef December, 2010, bezocht met vrienden
Schrijf een beoordeling

165 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen over
Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
13 hotelbeoordelingen
Plekken in 20 steden beoordeeld Plekken in 20 steden beoordeeld
14 nuttige stemmen 14 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 december 2010

Voor de kertsmarkt in Düsseldorf hadden wij dit hotel uitgezocht. Eerst wat beoordelingen bekeken en het hotel kreeg goede beoordelingen.
Wij vonden het echter niet aan de verwachtingen voldoen.
Geen bar om met elkaar te gaan zitten, ook geen andere kamer met een zitje. Kleine kamers, geen minibar. Wel goed ontbijt en vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor iemand die gay is
En waar we voor kwamen, voor de kerstmarkt, moet je hier niet zitten. Te ver van de Altstadt af

• Verbleef December, 2010, bezocht met familie
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2009

Hotel Sir Astor is uw keuze als u de voorkeur geeft om weg van een hotelketen te gaan en voor een persoonlijke ervaring in een boetiekhotel opteertt!
Het hotel is particulier eigendom en de eigenaar verwelkomt en serveert u persoonlijk.
Het personeel is vriendelijk en enthousiast om te behagen.
Het hotel zelf is schattig, geweldig ontbijt.
Ideale locatie, parkeren is beschikbaar voor 11 euro per nacht (zelf parkeren). We hielden er zeker van, we verbleven met 2 kleine kinderen (die gek waren op het dienblad met gratis snoep bij de receptie) en zullen er weer verblijven als we naar Düsseldorf terugkeren.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Sir & Lady Astor Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sir & Lady Astor Hotel

Adres: Kurfurstenstrasse 18-23 | Stadtmitte, 40211 Düsseldorf, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Düsseldorf
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Nr. 7 romantisch hotel in Düsseldorf
Nr. 12 zakenhotel in Düsseldorf
Prijsklasse (per nacht): 79 € - 112 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sir & Lady Astor Hotel 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en Hotel.de, dus je kunt je reserveringen bij Sir & Lady Astor Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sir And Lady Astor Hotel
Sir Lady Astor Hotel

Als u eigenaar of beheerder bent van Sir & Lady Astor Hotel, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.