Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf € 350,00
vanaf € 8,41
vanaf € 192,90
Beoordeeld op 26 oktober 2014

Dit museum is een van de oudere musea van Frankfurt. De kunstcollectie is zeer gevarieerd. Het is meermaals uitgebreid waarbij de laatste uitbreiding zeer bijzonder is. Het museum is ondergronds bijna in oppervlak verdubbeld. Dit nieuwe deel met een deel van de collectie moderne kunst is echt een aanrader, ook voor architectuurliefhebbers. Tip loop ook eens door de achtertuin behorend bij het museum.

Datum van activiteit: oktober 2014
Beoordeeld op 1 juli 2014

Het was warm, heel warm toen wij in Frankfurt waren, we zochten koelte, vonden het niet in dit museum. Vele prachtige schilderijen maar we liepen stuk op de hitte. Jammer, een volgende keer nemen we de tijd voor de rest.

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeeld op 15 juni 2014

Prima overzichtstentoonstelling, goede audio band.
ik heb genoten, wist weinig van deze schilder, erg de moeite waard.

Datum van activiteit: juni 2014
Beoordeeld op 1 juni 2014

als je in Frankfurt bent, en je houdt van kunst dan mag het Staedel niet ontbreken. Met name de nieuwbouw ondergronds met de vele ronde ramen in het plafond, maakt een bezoek aan de afdeling hedendaagse kunst tot een feestje.

Datum van activiteit: juni 2014
Beoordeeld op 8 april 2013

Dit museum is absoluut een bezoekje waard. Men kan er inderdaad enkele topwerken bezichtigen. Maar dit museum is zoveel meer. De Oude Meesters en Moderne Kunst onder één dak! Een geslaagd concept!
Minpuntje: Het personeel aan de inkom was helemaal niet vriendelijk. Dit in contrast met de bewakers.

Datum van activiteit: april 2013