We ondersteunen de volgende browsers:

“Uitstekend” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Holiday Inn Express London Stratford

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Opslaan
Holiday Inn Express London Stratford aan Favorieten toegevoegd
Holiday Inn Express London Stratford
3.0 van 5 Hotel   |   196 High Street, Londen E15 2NE, Verenigd Koninkrijk (East End / East London)   |
Website van het hotel
1 beoordeling
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
“Uitstekend”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 2 januari 2013

Tussen Kerst en Oud en Nieuw met onze kids naar Londen geweest. Dit is een uitstekend hotel. Goed te bereiken met auto en metro. Schone comfortabele kamers met tussendeur. Uitgebreid ontbijt en leuk winkelcentrum voor de deur. Zeker voor herhaling.

• Verbleef December, 2012, bezocht met familie

4 hotelbeoordelingen
Plekken in 6 steden beoordeeld Plekken in 6 steden beoordeeld
15 nuttige stemmen 15 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 13 juli 2011

Dit hotel is schoon en comfortabel.
Het is niet vijf minuten lopen naar het station maar het is een redelijke 10 minuten lopen.
Wees je ervan bewust dat de draadloze internetverbinding niet bij de kamer prijs is inbegrepen.
Het kost nogal wat en als je voor meer dan een paar dagen verblijft, zou je beter je geld kunnen investeren in een telefoon dongel die je gewoon met je usb-poort kunt verbinden.
Je kunt ook de gratis draadloos internetverbinding bij het Pizza restaurant aan de overkant van het station gebruiken (naast de bioscoop).
Pas op voor het boeken van een "Standard" kamer, want je krijgt waarschijnlijk een kamer voor gehandicapten die iets groter is, maar zonder douchegordijn in de badkamer.
Aan de andere kant, kunt je in het bad zitten, als je daarvan houdt.
De bedden zijn zacht, zoals Amerikaanse bedden, in plaats van de bedden in Britse stijl.
Het hotel is bemand door niet-Engelstaligen, maar dat is te verwachten in Londen tegenwoordig.
Het ontbijt is eetbaar als je het bij de toast en ontbijtgranen houdt.
Ondanks het gepubliceerde menu, serveren ze geen spek.
Het bestaat strikt uit gestolde eieren en vette worsten.
Maar je kunt je eigen toast maken, of middelmatige croissants eten met zoveel boter en jam als je maar wilt.
Het is in het toekomstige Olympische terrein, dus er wordt overal gebouwd.
Het gebeurt 7 dagen per week.
Maar tenzij je van plan bent om elke dag laat te slapen, zul je daar geen last van hebben.
Dit is geen goed hotel als je met de auto bent, omdat het parkeren overdreven duur is.
(Maar niet meer overdreven dan welk hotel binnen het gebied van het Olympisch Park.) Over het algemeen, was het een zeer leuke ervaring.
Niet spannend, maar perfect passend.
Ik beveel het aan voor iemand met een beperkt budget.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
ManagerE15, Guest Service Assistant van Holiday Inn Express London Stratford, reageerde op deze beoordeling, 31 juli 2011
Dear Guest,

Thank you very much for taking time to comment Holiday Inn Express Stratford on Tripadvisor.

We are pleased to hear that you find our hotel clean and comfortable. Your comments and observations regarding the breakfast menu will help us to improve. The area is getting busier every day for the upcomming Olympics. We are putting the greatest efforts to make your stay nice and pleasant.

We are more than happy to welcome you back in near future.

Kind Regards,
8 hotelbeoordelingen
Plekken in 9 steden beoordeeld Plekken in 9 steden beoordeeld
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 13 juni 2011 via mobiele applicatie

Iedereen die regelmatig in een Holiday Inn Express verblijft, weet wat te verwachten van de kamers, deze is niet anders.
Het hotel is modern en gelegen naast een drukke hoofdweg.
Een probleem met het airco systeem betekende dat er de hele nacht door een vibrerend geluid was.
(Alsof in de kamer ernaast een mobiele telefoon op het nachtkastje lag te trillen).
Het hotel adverteert met een parkeerplaats, wat wel klopt, maar wat er niet bijstaat is dat er slechts ongeveer 10 plekken zijn.
Het is op eerst komt, eerst maalt basis en als je geen plek hebt, zijn je opties beperkt.
Persoonlijk zou ik mijn voertuig 's nachts niet willen parkeren in het gebied.
Zoals bij vele Holiday Inn Express hotels biedt Stratford een klein bar menu op een avond.
Over het algemeen was het eten aangenaam en de service snel.
Ongetwijfeld zal het hotel in de komende maanden erg druk zijn omdat het op het Olympisch Stadion uitkijkt.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
ManagerE15, Guest Service Assistant van Holiday Inn Express London Stratford, reageerde op deze beoordeling, 16 juli 2011
Dear Guest,

Thank you for your comments following the recent stay with us.

We are pleased to hear that you liked food and service in our restaurant. We have limited car parking space at the moment, there is no physical possibility to extend it . We appreciate your observations , this will help us to improve and provide excellent service.

We hope to welcome you back to Holiday Inn Express London Stratford in the future.

Kind Regards,
Edita Matuleviciute
Guest Service Assistant
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Holiday Inn Express London Stratford geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Express London Stratford

Adres: 196 High Street, Londen E15 2NE, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > East End / East London
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 372 familiehotel in Londen
Prijsklasse (per nacht): 86 € - 201 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Holiday Inn Express London Stratford 3*
Aantal kamers: 153
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, IHG, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Express London Stratford met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Express London Stratford Hotel London
London Holiday Inn

Als u eigenaar of beheerder bent van Holiday Inn Express London Stratford, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.