We ondersteunen de volgende browsers:

“bestolen en directie neemt geen verantwoording” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Dreams Palm Beach Punta Cana

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Opslaan Opgeslagen
Dreams Palm Beach Punta Cana aan Favorieten toegevoegd
Dreams Palm Beach Punta Cana
4.0 van 5 Resort (all-inclusive)   |   Cabeza de Toro - Provincia La Altagracia, Punta Cana, Dominicaanse Republiek   |
Website van het hotel
5 beoordelingen 5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 4 steden beoordeeld Plekken in 4 steden beoordeeld
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
“bestolen en directie neemt geen verantwoording”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 9 februari 2012

Wij waren hier van 22 -01-2012 t/m 02-0,2-2012 we bewoonden een kamer op de begane grond deze was zeer vochtig alle kleding en zelfs het beddegoed was klam.Het koffiezet apparaat op de kamer was defect,ben er 3x voor bij de receptie geweest en telkens werd beloofd dat ze het zouden repareren,niet dus.Omdat de kamers zo vochtig waren ,waren we genoodzaakt onze badkleding en dergelijke op het terras te drogen,dit bleek bij nader inzien niet zo een goed idee te zijn, toen ik s, morgens de badtas in wilde pakken voor weer een heerlijke dag aan het strand was onze zwemkleding en een tas met zonnebrillen en een duur T schirt gestolen.de manager van het hotel liet desgevraagd weten hier geen verantwoordelijkheid voor te dragen.
Niets als lof voor het personeel dat echt alles deed om de gasten het naar de zin te maken,met uitzondering die van de receptie natuurlijk daarvan had ik het idee dat ze zich zelf belangrijker vonden dan de gasten.

• Verbleef Januari, 2012, bezocht met een partner

Overzicht waarderingen
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (6)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Duits
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Waardeer je verblijf

In Dreams Palm Beach Punta Cana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dreams Palm Beach Punta Cana

Adres: Cabeza de Toro - Provincia La Altagracia, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 161 € - 419 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dreams Palm Beach Punta Cana 4*
Aantal kamers: 500
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van HotelsClick en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Dreams Palm Beach Punta Cana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dreams Palm Beach Punta Cana Hotel Punta Cana
Occidental Punta Cana
Occidental Allegro Punta Cana
Punta Cana Occidental
Sunscape Punta Cana
Punta Cana Dreams Palm Beach
Punta Cana Allegro

Als u eigenaar of beheerder bent van Dreams Palm Beach Punta Cana, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.