Bryce Canyon- en Zion National Parks-tocht voor kleine groepen vanuit Las Vegas

vanaf € 8,45
vanaf € 14,37
vanaf € 14,09
Beoordeeld op 20 juni 2015

Onbeschrijflijk mooie plaats. Probeer er te zijn bij het eerste zonlicht, dit is de moeite waard om vroeg op te staan en te genieten van de geboden pracht.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 3 juni 2015 via mobiele applicatie

Bryce point is zeker een bezoekje waard, je hebt hier een prachtig uitzicht.
Bryce point is makkelijk te bereiken met de auto en er is een ruime parking.
Vanuit bryce point kan je te voet naar inspiration point

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 24 mei 2015 via mobiele applicatie

Ondanks wat regenachtig weer met flink wat laaghangende wolken was dit een fantastische ervaring. Van de uitkijkpunten waar we geweest zijn (sunrise en sunset) vond ik dit ook veruit de mooiste plek. Indrukwekkend veel kleuren en vormen.. om uren naar te staren! En voor iemand als ik met vrij ernstig hoogtevrees: geen probleem door de aanwezige hekjes.

Beoordeeld op 16 maart 2015

Bryce Point ligt dicht bij de ingang van het park. Er zijn verschillende uitzichtspunten om het prachtige Bryce Amfitheater te bekijken. De uitzichtspunten zijn met elkaar verbonden door goede wandelwegen. Op bepaalde plaatsen kan je ook in de ravijn afdalen. Vanuit Bryce Point hebben we een schitterend uitzicht over het amfitheater. een mooie wandeling loopt tot aan Inspiration Point.

Datum van activiteit: september 2014
Beoordeeld op 3 september 2014

Echt een hoogtepunt bij het bezoek aan dit prachtige park. Het uitzicht was werkelijk fascinerend. De kleuren waren indrukwekkend. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2014