We ondersteunen de volgende browsers:

“Prima uitvalsbasis voor bezoek Costa Rica” 5 van 5 sterren
Beoordeling van Ringle Resort Hotel & Spa

Opslaan Opgeslagen
Ringle Resort Hotel & Spa aan Favorieten toegevoegd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Ringle Resort Hotel & Spa
3.5 van 5 Klein hotel   |   Alto de Las Palomas, Santa Ana, Costa Rica   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 2 van 6 B&B's / pensions in Santa Ana
Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
Plekken in 2 steden beoordeeld Plekken in 2 steden beoordeeld
“Prima uitvalsbasis voor bezoek Costa Rica”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 19 mei 2014

Prima hotel, rustig gelegen in een groene parkachtige omgeving. Zeer plezierig personeel, goede kamers en een prettig restaurant met, vooral bij avond, een prachtig uitzicht op de lager gelegen stad. Zeer geschikt om na een lange vliegreis een dagje bij te komen (o.a. aan het zwembad) om vervolgens verfrist een reis door Costa Rica te maken. Op de terugreis idem. Het ligt een taxikwartiertje van het vliegveld, de autoverhuurders etc.

• Verbleef Mei, 2014, bezocht met een partner

5 beoordelingen 5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
5 van 5 sterren Beoordeeld op 12 oktober 2013

In september 2013 heb ik samen met mijn vriendin 2 dagen doorgebracht in dit prachtige hotel.
Kleinschalig, derhalve krijg je veel aandacht. Het hotel heeft een mooi uitzicht over San Jose, echter was het regenachtig tijdens ons verblijf, dus had je alleen in de avond een mooi uitzicht. De kamers zijn zeer ruim, luxe en erg netjes.
We hebben hier een nacht voor en een nacht na onze trip naar Tortuguero doorgebracht, dit betekende dat we 's ochtends al erg vroeg moesten vertrekken. Er stond echter een compleet ontbijt voor ons klaar in de keuken. Verder beschikt het hotel over een mooi (en vooral diep) zwembad en een zeer goed restaurant, waar we heerlijk gegeten hebben.

Kortom, enorme gastvrijheid, mooie kamers, goede (rustige) ligging en eigenlijk het beste hotel tijdens ons verblijf van 2,5 week in Costa Rica!

Verbleef September, 2013, bezocht met een partner
Tilburg, Nederland
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 juli 2013

Voor mij de eerste keer in Costa Rica en dus ook de eerste keer in The Ringle Resort. Dit intieme Resort heeft een adembenemend uitzicht over San Jose. Ook de kamers zijn ruim en van alle luxe voorzien.
Verder is de gastvrijheid enorm, je krijgt echt het gevoel dat je in paradijs bent.
Een echte aanrader als je van rust en luxe houdt.

• Verbleef Juli, 2013, bezocht met vrienden
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

In Ringle Resort Hotel & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ringle Resort Hotel & Spa

Adres: Alto de Las Palomas, Santa Ana, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie San Jose > San Jose Metro > Santa Ana
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 B&B's / pensions in Santa Ana
Prijsklasse (per nacht): 77 € - 123 €
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Ringle Resort Hotel & Spa 3.5*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, Travelocity, Orbitz, Tingo, Priceline, BookingOdigeoWL, Despegar.com, Cheap Tickets, Venere en Otel, dus je kunt je reserveringen bij Ringle Resort Hotel & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Als u eigenaar of beheerder bent van Ringle Resort Hotel & Spa, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.