Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 24 juni 2015

Super hotel. Super vriendelijk personeel. Zeer lekkere en afwisselende gerechten in de hoofd eetzaal. Griekse avond en Grieks a la carte zijn niet zo'n aanranders. Wachttijden aan de bars zijn met momenten zeer lang. Maar het hotel in het algemeen is een achter aanrader. Kamers ( superieur in ons geval ) zeer ruim ,licht en goed onderhouden.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 12 juni 2015

Modern ingerichte ruime kamer, badkamer met bubbelbad. Bijna alle kamers hebben zeezicht! Het personeel is bijzonder vriendelijk! De maaltijden zijn zeer gevarieerd en bijzonder fijn! Het Italiaans en Grieks restaurant met bediening is top! Een aanrader!

Beoordeeld op 8 juni 2015

Super vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met ruim terras en steeds proper. Echter voor een 5-sterrenhotel is bediening 's avonds in de 2 hotelbars een must! Aan de toog gaan halen is goed voor een poolbar/strandbar overdag. Langs het zwembad kon net iets meer aandacht besteed worden aan het kuisen van de vloer: de frisdrank plakte soms nog van de dag ervoor op de grond. In vergelijking met andere 5-sterren hotels kan de tuinaanleg en onderhoud van het domein toch nog net iets beter. Voor de rest zeer aangenaam verblijf! Goede locatie!

Beoordeeld op 15 mei 2015

Groot en vooral rustig complex met een prachtig uitzicht op zee, op 5 km. afstand van Rhodos stad. De ligging is direct aan een strandje met een kleine baai waar het prima is om te snorkelen. Footwear aanbevolen.
Voor het hotel is een bushalte en een taxistandplaats gestationeerd.
Wij hadden het geluk dat we een kamer met een privé-zwembad toegewezen kregen. De kamer en de badkamer, met bubbelbad, is zeer groot en heeft een apart zitgedeelte. Er zijn koffie- en theefaciliteiten en er stond bij aankomst een mandje met fruit op het dressoir. De kamer wordt dagelijks keurig gereinigd.
Hotelpersoneel is zeer vriendelijke en voorkomend.
In het restaurant wordt een zitplaats toegewezen door de restaurantmanager die bij de ingang staat. Het ontbijt kan ook buiten genuttigd worden.
Er zijn twee themarestaurants, Italiaans en Grieks. Hiervoor moet een dag van te voren aan de receptie gereserveerd worden.
Het eten in het hoofdrestaurant is zeer afwisselend, heeft een grote keuzemogelijkheid en is van goede smaak.
Er zijn twee grote zwembaden in het complex. Bij beide zwembaden zijn voldoende comfortabele stoelen en parasols. Bij het zwembad bij het Griekse restaurant zijn overdag hapjes en drankjes te krijgen.
Enige minpunt: WLAN in de lobby is erg langzaam vanwege overbelasting.
Prima hotel om het eiland te verkennen.
Wij komen beslist volgend jaar terug.

Beoordeeld op 14 mei 2015

We hebben ervan genoten. Alles was in orde. Wie hier klaagt, zal het thuis veel beter moeten hebben. Van receptie tot bar en restaurant, iedereen was vriendelijk en behulpzaam. De keuken was goed, maar iets meer afwisseling had gemogen. Een aanrader voor Rhodos.

Kamertip: WIJ hadden kamer 153, op het 2de verdiep, en heel mooi en rustig