Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 1 Niftrik hotels

Hotel Hoogeerd

3.0 van 5 Hotel   |   Maasbandijk 10, 6606 KB Niftrik, Nederland
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel Hoogeerd aan Favorieten toegevoegd
Hotel Hoogeerd
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
72%
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Niftrik
Een recente beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 mei 2014
Mees_Dekker Zelhem
  • Overzicht
  • Beoordelingen (10)
  • Foto’s (3)
  • V&A
  • Kamertips (4)
  • Locatie
  • Meer
true
Schrijf een beoordeling

10 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    0
    7
    3
    0
    0
Bekijk beoordelingen over
1
6
Alleen
0
3
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Zelhem
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 mei 2014

Wij waren hier als cadeautje van anderen. Hotel niet slecht, maar toch. Gelegen aan een industriegebied, dus wandelen vanuit hotel is ongezellig. Kamer mooi schoon en modern, maar tegenvaller is dat er geen enkel raam open kan. Daarom benauwd 's nachts. Relatief klein televisiescherm, niet verstelbaar (daarom alleen vanuit bed goed te bekijken, niet vanuit stoel). Restaurant: niveau Vd Valk... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Leuven, België
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
15 nuttige stemmen 15 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 26 april 2014

Mooie kamer met terras en zicht op de Maas, maar wanneer ik de kast open deed, vondt ik een elastiek met vol haar!!!!! Op 3 avondmalen in 1/2 pension wou de chef kok ons 2 keer het zelfde menu opdienen en dankzij een behulpzame ober (Arjan) hebben wij iets anders kunnen eten. Dus in 1/2 pension gaan is niet aan... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Zaandam, Noord-Holland, Netherlands
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
8 nuttige stemmen 8 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 april 2014

Op dit hotel is niets aan te merken. De kamers met uitzicht op de Maas zijn super. Het restaurant heeft een ruime keuze aan gerechten en alles was even goed, zeker de prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
coevorden
Profbijdrager
45 beoordelingen 45 beoordelingen
39 hotelbeoordelingen
29 nuttige stemmen 29 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 10 augustus 2013

Prachtige locatie direct gelegen aan de Oude Maas. Bijzonder vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer aan de achterzijde van het hotel waar het rustiger is. Moderne badkamer. Alles erg schoon. Prima bedden en kussens. Goede informatie op de kamer. Avondeten uitstekend tegen een betaalbare prijs. Groot parkeerterrein achter het hotel en een afsluitbare fietsenberging. Hoewel de kamers aan de voorzijde uitzicht... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Millingen aan de Rijn, Nederland
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juni 2013

Ondanks dat er verbouwd werd, toch n prima verblijf gehad hier. Ontbijt was meer dan oke. Alles vers en steeds aangevuld. En het verrassingsmenu was heel erg lekker ! Ook het personeel is hier zeer vriendelijk !

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Goes, Nederland
Senior bijdrager
13 beoordelingen 13 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 19 juli 2012

Ik was wat later, maar de eigenaar liet met zijn glimlach zien het geen probleem te vinden; "Wees welkom." De rest van het personeel liet hetzelfde zien, zeer vriendelijk en ontzettend gastvrij. De kamer (ik sliep boven het café-gedeelte) was sober, maar de grootte maakte veel goed. De kamer heeft een ruime badkamer met douche, alleen het bed was iets... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Hoogeerd, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel Hoogeerd geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel Hoogeerd

Adres: Maasbandijk 10, 6606 KB Niftrik, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Niftrik
Prijsklasse (per nacht): 72 € - 102 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Hoogeerd 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Travelocity, Priceline, Tingo, Hotel.de, HotelsNL, BookingOdigeoWL, Venere en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Hoogeerd met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

3 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (4)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Overige (3)

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Hoogeerd
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven