Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 8 Ede hotels

Hotel De Bosrand

3.0 van 5 Hotel   |   Bosrand 28, 6718 ZN Ede, Nederland
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel De Bosrand aan Favorieten toegevoegd
Hotel De Bosrand
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
68%
Beoordeeld als nr. 4 van 8 hotels in Ede
Een recente beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 5 april 2014
datcho Ede
  • Overzicht
  • Beoordelingen (19)
  • Foto’s (2)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A
  • Kamertips (1)
  • Locatie
  • Meer
true
Schrijf een beoordeling

19 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    4
    9
    4
    1
    1
Bekijk beoordelingen over
3
7
Alleen
0
6
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Utrecht, Nederland
Topbijdrager
57 beoordelingen 57 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 18 mei 2014

Wat positiefs noemen wordt lastig. Lunch was prima maar niet meer dan dat. Hier met collega's geweest voor hei-dagen. Echt een vreselijk hotel. Klein, vies, niet klantvriendelijk, etc. Wat wel mooi is, is de locatie. Je kunt tussendoor even heerlijk buiten in het bos lopen. Maar overnachten? Never again!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Ede
Senior bijdrager
14 beoordelingen 14 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 5 april 2014

Wat een topplek en wat een service. Een geslaagd weekendje Veluwe begint op de Bosrand in Ede. In de lente en zomer, maar ook op een mooie najaarsdag is het terras een van de lekkerste plekken om te zitten. Bijkomen na een dag winkelen of wandelen in het bos of Hoge Veluwe? De Bosrand is de plek. Fantastisch, op alle... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rotterdam, Nederland
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 18 augustus 2013

een fijne plek om op te laden,voor ons met onze vrienden een jaarlijks uitje . er zijn geen min punten te ontdekken. wij hebben veel ervaringen met hotels maar de bosrand staat voor ons op nummer Een.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Helmond, Nederland
Junior bijdrager
4 beoordelingen 4 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 maart 2013

Het hotel ligt tegen de bosrand dus voor wandelaars en fietsers een geweldige plek. De kamers zijn groot genoeg voor een kort verblijf. Geen luxe maar alles werkt en is schoon. Het ontbijt is ruim voldoende. Personeel was erg vriendelijk.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Drachten, Friesland, Netherlands
Senior bijdrager
15 beoordelingen 15 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 oktober 2012

Wij maken vrij regelmatig gebruik van dit hotel. Met name zijn ligging in het bos en aan de rand van Ede doet ons hier toch iederkeer terug keren. Het hotel is keurig netjes. De kamers zijn schoon maar daar is ook alles meer gezegd. Voor verblijf van één nacht primam maar als we langer zouden willen logeren zouden we toch... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Bijdrager
10 beoordelingen 10 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 17 september 2012 via mobiele applicatie

Geen fijne plek om te eten, daarom ging ik altijd buiten de deur. Het eten was teleurstellend. Maar toch wilde ik eens in het hotel eten, dus ik dacht een pizza bestellen. De kok vond dit geen leuk idee van mij en besloot mij dit te verbieden. Mijn antwoord hierop was dat het eten en de sfeer in combinatie met... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel De Bosrand, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel De Bosrand geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel De Bosrand

Adres: Bosrand 28, 6718 ZN Ede, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Ede
Prijsklasse (per nacht): 77 € - 104 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel De Bosrand 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Priceline, Travelocity, Tingo, HotelsNL, BookingOdigeoWL en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Hotel De Bosrand met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

2 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (3)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Overige (1)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in Ede met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Bar/lounge Gratis parkeren Restaurant Roomservice
Hotelcategorie
Aantal kamers
42

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel De Bosrand
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven