Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

BEST WESTERN Hotel Hermitage

Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
Hoteldeals
Place Gambetta, 62170 Montreuil-sur-Mer, Frankrijk
Speciale Aanbieding
Up To -30% Off Room Rate
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
BEST WESTERN Hotel Hermitage
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
BEST WESTERN Hotel Hermitage
Schrijf een beoordeling

385 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    115
    198
    54
    12
    6
Bekijk beoordelingen over
32
240
5
15
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Gistel, België
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 januari 2015

dit hotel is zijn 3 sterren zeker waard. de kamer was sober maar zeer net, niets op aan te merken. een gezellige bar en vriendelijke bediening. het ontbijt viel ook best mee.Montreuil-sur-Mer is ook een gezellig stadje, met de mooie Cote d'Opale op een kwartiertje rijden.kortom, een aanrader, waar voor zijn geld..

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Antwerpen
Profbijdrager
29 beoordelingen 29 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 2 juni 2014

Een te grote kamer kan ook een nadeel zijn. De TV staat dan zo ver van het bed dat men een stoel moet nemen om er voor te gaan zitten. De kamers zijn verouderd en de matras zakte helemaal in. Ik had een dag bijbesteld, maar heb het om die reden geannuleerd. Het ontbijt was in orde.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Senior bijdrager
13 beoordelingen 13 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 mei 2014

We hebben 1 nacht verbleven in dit hotel. Kamer was gedateerd en kon dringend renovatie gebruiken. Ontbijt was ok. We hadden dit hotel gekozen met een verwenweekend bon van cadeaubox. Er zat een hydromasage bij waarin we elk om beurt op een bed mochten gaan liggen waar dan waterkers in bewogen. Niet echt romantisch omdat we het niet samen konden... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
waasmunster
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 28 mei 2014

mooi hotel voor een kort verblijf, ruime en nette kamers. zeer uitgebreid ontbijt. Ligging is iets te ver van de kust af.Er zijn ook een paar goede restaurants in het stadje. Je kan er prachtig wandelen op de stadsmuur.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 29 september 2013

Hotel is mooi aan de buitenkant. Binnenkant komt gedateerd over. Bijzonder ruime kamer op het gelijkvloers. Verouderde inrichting. Goed bed. Wel heel schoon. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Keuken is gemiddeld Frans. Niet echt om over naar huis te schrijven (type grootkeuken). Wel heel schappelijk van prijs.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Amsterdam, Nederland
Profbijdrager
40 beoordelingen 40 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 maart 2013

Voor de tweede keer een paar dagen doorgebracht in hotel Hermitage, Het hotel munt uit door de goed onderhouden, stijlvolle en zeer ruime publieke ruimtes. Ook de kamers zijn, hoewel verschillend, behoorlijk ruim. Het personeel was vriendelijk en professioneel en het ontbijt was zeer behoorlijk. Minpunten waren dit keer de moeilijk toegankelijke douche en de storende WiFi.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Sint-Martens-Latem, België
Profbijdrager
34 beoordelingen 34 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 maart 2013

In de maand maart 3 nachten verbleven in dit hotel dat bij ons een goede indruk heeft nagelaten: het personeel is vriendelijk, kamer en badkamer zijn voldoende ruim en goed onderhouden, het ontbijtbuffet is vrij uitgebreid en de WIFI werkt perfect. Bovendien is Montreuil een rustig stadje en een goede uitvalbasis voor tochten in de omgeving.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
melle, belgie
Profbijdrager
35 beoordelingen 35 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 september 2012

Hotel zit in een historisch pand, straalt charme in het hotel, overal tapijt, proper en goed verzorgd. Ontbijt is op zijn amerkaans maar toch alles wat we nodig hebben. Personeel is zeer vriendelijk, het dorp zelf is zeer rustig, en goed gelegen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
twente, netherlands
Profbijdrager
24 beoordelingen 24 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 mei 2012

Hotel zit in een prachtig pand, jammer dat de charme van de buitenkant en de publieke ruimtes niet overeen kwamen met de kamers. Deze zouden van mij wel iets gezelliger (vooral de badkamer) mogen. Personeel is heel prettig, velen spreken zelfs goed engels. We waren er wel in een periode waarin het hotel vol zat met nederlandse oudere echtparen, veel... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Gent, België
Profbijdrager
32 beoordelingen 32 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
14 nuttige stemmen 14 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 februari 2012

Wij hadden - buiten seizoen weliswaar - fout geboekt van donderdag tot zaterdag ipv vrijdag tot zondag. Bij aankomst klopte dus iets niet, maar de man aan de balie oordeelde dat de fout bij het hotel moest liggen en zorgde voor een kamer in een hogere klasse, opdat we niet zouden moeten verhuizen halverwege het weekend. Later kwam ik op... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1

106 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (63)
Bekeken
Hotel & terrein (19)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (6)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Kamer/suite (17)
Bekeken
Overige (15)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (43)
Bekeken
Hotel & terrein (13)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (2)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Overige (9)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen