Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (234)
Kamer en suite (112)
Dineren (49)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Onmiddellijke aanbieding voor hotels!15% korting op kamertarief
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 61 van de 168 hotels in New Orleans
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Eco-partner

Op zoek naar een trendy hotel in New Orleans? AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area biedt alles wat je zoekt.

AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van New Orleans, zoals Lalaurie Mansion (1,4 km) en Magazine Street (1,5 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area biedt 24 uursreceptie, conciërge en dakterras aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een fitnesscentrum en een lounge. Als je met de auto naar AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in New Orleans die chicken and waffles serveren, zoals Desire Oyster Bar, Luke en Red Gravy in de buurt van AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Frenchmen Street (1,8 km), French Quarter (0,9 km) en Bourbon Street (1,0 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.

Het personeel van AC Hotel New Orleans Bourbon / French Quarter Area is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gemakswinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Dakterras
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Airconditioning
Bureau
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Flessenwater
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Films on demand
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Modern
Trendy
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Speciale prijs:15% korting op kamertarief
577beoordelingen36vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 312
  • 137
  • 67
  • 29
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
martijnwii heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Nijkerk, Nederland12 bijdragen4 nuttige stemmen
Valet Parking – Je moet goed opletten waar het hotel is, want ze hebben, maar twee of drie plekken, want hierna is het voor het Holiday Inn hotel, welke er naast zit. De hulp bij uit- en inladen was prima, de auto is ook binnen 10 minuten gehaald. Check-In – Op woensdagmiddag ging dit snel en prima. Daarnaast ook uitleg van het hotel en de stad, waar wel/niet heen te gaan inclusief het bereiken van diverse attracties te voet of tram of taxi/Uber. Restaurant/Bar – Het eten in het restaurant was prima, hierbij werd ook rekening gehouden met de wensen/allergieën. Daarnaast gaf de barvrouw/serveerster Alyson ook interessante tips voor de omgeving en plekken om te bezoeken. Hotelkamer – De hotelkamer was op de 8ste verdieping, nummer 804. De kamer is redelijk ruim en de badkamer is prima, echter is de straal van de douche niet heel hard. De bedden en kussen lagen goed. Incident gehad in het hotel, maar dat is voor een gedeelte goed opgepakt door de Front Office Manager. Het andere deel duurde 2,5 maand, maar is daarna ook opgelost door de hotel manager.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Taylor McInerney, General Manager bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter
Gereageerd op 1 jan 2024
Dear martijnwii, Thank you for taking the time to review the hotel. I apologize for the inconveniences you received as I know that it was frustrating. I do see that this has now been resolved and hope that we can host you again the next time you are in New Orleans. Warm Regards, Taylor McInerney General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Dan d heeft een beoordeling geschreven dec 2023
1 bijdrage
Tijdens mijn verblijf heb ik een auto geparkeerd. Bij het terugbrengen van mijn voertuig bij het afrekenen lag er een parkeerkaart op de voorstoel. Het ticket werd ontvangen terwijl het voertuig onder controle stond van de hotelbediende. Ik nam het kaartje mee naar de receptie en kreeg het advies om het aan de valet te geven. Ik nam contact op met de supervisor van de receptie, die adviseerde dat hij mijn contactgegevens en zorgen zou doorgeven aan het valetbedrijf, dat contact met me zou opnemen. Ik heb de daaropvolgende tien dagen geen contact meer gehad met het hotel of het valetbedrijf. Pas op voor het hotel en de parkeerservices. Het is heel goed mogelijk dat u een parkeerkaart krijgt, zelfs als u niet de controle over uw voertuig heeft, en u krijgt zeker geen hulp van het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Do not valet a vehicle at this location. You may get ticketed while vehicle is under valet...
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Michele W heeft een beoordeling geschreven nov 2023
3 bijdragen3 nuttige stemmen
+1
CHECK IN: Onze check-in verliep vlekkeloos. De meneer bij de receptie was gastvrij en vriendelijk. Hillary was ook geweldig! ACCOMMODATIES: De kamer was aanvankelijk zoals verwacht. Het is modern en minimalistisch. . . gewoon mijn stijl. De afgelopen vijf dagen heeft de schoonmaakdienst echter niets schoongemaakt. Ze hebben alleen ons bed opgemaakt. Hoe moet ik dat weten? Op de eerste dag hier viel mijn nagellakflesje en de onderkant barstte los. De stukken gingen onder de handdoekenkar en liggen er nog steeds. Verwacht ook niet dat eenvoudige dingen worden bijgevuld. We hadden geen wc-papier meer en de receptie stuurde er een paar. We hadden 2 dagen op rij geen handdoeken, en nogmaals, de receptie stuurde ze op. De kleenex werd nooit bijgevuld en we namen niet de moeite om dat aan de receptie te vragen. BEGANE GROND: Het hotel op de begane grond is geweldig. Het heeft een muizenbar en voldoende ruimte om even te ontspannen. GYM: De sportschool is geweldig en voldeed aan onze behoeften. Toch heeft het damestoilet in de sportschool een toilet met een zeer zwakke spoeling. Wees niet verrast als je daar naar binnen gaat. 🤢 LIFT: Er zijn 3 liften en we hoefden nooit langer dan een paar minuten te wachten. De liften zijn echter smerig. In de liften vindt u altijd gemorste dranken, handdoeken, afval en voedselresten. GANGEN: Het gangtapijt is walgelijk. Het moet worden schoongemaakt. Er zijn vlekken op de 5e verdieping die lijken op braaksel, uitwerpselen en urine. Ook heb ik de afgelopen vijf dagen twee keer de receptie gewaarschuwd voor vuilnisbakken in de gangen vol afval en beddengoed dat in de gang lag. PARKEREN: Oké, dus we hebben een huurauto voor ons verblijf hier. Zoals we allemaal weten, dekt uw persoonlijke verzekering alleen de polishouders. De verzekering die u bij Alamo aanschaft, dekt de huurders. Valetchauffeurs zijn niet gedekt. Welnu, we hebben het ticket dat Valet ons op de eerste dag heeft verstrekt alleen gelezen om erachter te komen dat de voorwaarden hen ontslaan van elke verantwoordelijkheid jegens uw voertuig. Er staat zelfs dat je zou moeten bewijzen dat ze 'een opzettelijke daad of verduistering' hebben gepleegd. WTH. Uiteraard hebben we ervoor gekozen om alleen te parkeren. Letterlijk om de hoek kunt u voor $ 25,- per dag parkeren bij de Hilton Garden Lot (Commerce Garage). VEILIGHEID: Voor de liften is GEEN sleutelkaart nodig om toegang te krijgen tot de mierenverdieping. Dat vind ik niet leuk. TOCH ZIJN ER GEEN VEILIGHEIDSPROBLEMEN. SAMENVATTING: Receptiepersoneel= 10, Huishouding = - 1 (negatief), Kamer= 10, Locatie= 10, Prijs= 10, Parkeren ter plaatse = - 1 (negatief), Parkeren @ Commerce Garage = 10
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Park at the Commerce Garage around the corner at the Hilton Garden. The shower water is...
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Richard C heeft een beoordeling geschreven nov 2023
2 bijdragen
Zeer vermoeid en verouderd pand dat niet voldoet aan de minimale normen die ik van Marriott verwacht. Smerig, vies en versleten. Hoewel gunstig gelegen dicht bij de Franse wijk, kan ik niet aanraden hier te verblijven. Het is ver verleden tijd om dit pand een facelift te geven.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
jessie p heeft een beoordeling geschreven nov 2023
3 bijdragen3 nuttige stemmen
+1
Ik wou dat ik dit hotel 0 sterren kon geven. Het is smerig vies en de service is verschrikkelijk. Toen ik incheckte was er muziek en ik kon de receptioniste nauwelijks horen. Terwijl ik naar de lift naar mijn kamer loop, tikte ze me op mijn schouder en zei: 'Hebben we je niet verteld dat het de andere lift was? " JEP. Ze zei dat! Ik ga naar de kamer en het rook verschrikkelijk. De handdoeken zijn smerig en het bed voelt alsof het hier al sinds de jaren 90 ligt. Er was geen gids in de kamer en de receptie beantwoordde niet eens onze oproepen. Ik ben hier twee dagen geweest en ik heb nog niemand gezien die in de huishouding werkt, waar dan ook!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: If you’re used to a certain level then just don’t!
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van New Orleans uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 134 - € 194 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Cotton ExchanAC Hotel by Marriott New Orleans Bourbonge Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenLouisianaNew OrleansCentral Business District / Warehouse/Central Business District
AANTAL KAMERS
219
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

AC HOTEL BY MARRIOTT NEW ORLEANS FRENCH QUARTER (New Orleans, LA) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Attracties in de buurt zijn Clue Carre - New Orleans' First Live Escape Game (0,1 mijl), The Sazerac House (0,4 mijl) en Immaculate Conception Church (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Daisy Dukes French Quarter, GW Fins en Olde Nola Cookery.
Zijn er sportvoorzieningen bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van New Orleans.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van AC Hotel by Marriott New Orleans French Quarter?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.